"Gammel", men håper fortsatt på barn

Krysser fingrene for deg :happy::Heartred

PP 22, CD 20, 8 DPO

Denne syklusen har vært stikk motsatt av forrige syklus. Forrige syklus var det «aktivitet» i livmoren min så godt som fra eggløsning til mensen, og jeg hadde ømme pupper i noen dager før mensen (som jeg ofte pleier). Denne syklusen har jeg bare følt et par «stikk» i livmoren 6 dpo og ellers ikke hatt noen symptomer i det hele tatt.

Pussig at syklusene er så forskjellige! Mangel på vanlige PMS-symptomer kan jo også være et symptom, så det blir spennende å se! Hvis jeg ikke er gravid denne syklusen, vil jeg nesten tro at det må ha vært en kjemisk som bare ikke kom så langt at det slo ut på test forrige syklus, for jeg har aldri opplevd noe lignende som da. Ikke lenge igjen til fasiten for denne syklusen kommer, heldigvis. Får se om jeg tar en test i morgen, eller om jeg klarer å vente lenger. Redd for at en test i morgen vil være negativ, så det hadde vært deilig å klare å vente, sånn at jeg kan leve i håpet litt til.

10 DPO

Ikke mye å se foreløpig, men det er heldigvis noen dager til mensen, så det er jo fortsatt håp.

Vedlegg

• 1F3C9379-FEEE-4CF5-9908-2A08C2231198.jpeg
    1F3C9379-FEEE-4CF5-9908-2A08C2231198.jpeg
    256,7 KB · Visninger: 86
Krysser fingrene for deg!

Heier på egget og krysser fingrene!

PP 22, CD 25, 13 DPO

Negativ test i dag også. Da stopper jeg progesterontilskuddet og blodfortynnende for denne gang. Det kjedelige med å ta progesterontilskudd, er at jeg nå sannsynligvis må vente inntil 3 dager før mensen kommer. Uten progesterontilskudd skulle jeg fått mensen i dag og vært i gang med ny prøveperiode. På den annen side har jeg nå endelig igjen hatt en syklus uten så mye som en dråpe spotting! Håper det fortsetter slik nå som jeg både har fått koronavaksiner og -sykdom litt på avstand.

Veldig pussig hvor ulike syklusene kan være. Forrige syklus hadde jeg masse symptomer og denne syklusen har jeg ikke hatt ett eneste ett, bortsett fra et par stikkinger i livmorområdet. Ingen av syklusene endte med positiv test. Så det er jo ikke lett å bli klok på :banghead:.

Nå er planen å ta en syklus uten letrozol, for så å ta letrozol igjen syklusen etter (hvis jeg ikke blir gravid før).

Da er det bare å vente på mensen og ny prøveperiode!

Vedlegg

• 69462899-D91F-41FB-8F1C-45018D1DE0E5.jpeg
    69462899-D91F-41FB-8F1C-45018D1DE0E5.jpeg
    394,2 KB · Visninger: 71
Da krysser vi fingrene for neste runde! ❤️

Heier på PP 23 :love2 Nå ligger vi veldig likt an igjen, med både PP og CD :)

Last edited:
Heier på PP 23 :love2 Nå ligger vi veldig likt an igjen, med både PP og CD :)
Herregud! Jeg har gått og trodd at du fortsatt var lykkelig gravid, så jeg holdt på å dette av stolen nå da jeg så kommentaren din her om at du prøver igjen! Måtte gå inn i dagboka di for å sjekke om det var noe jeg ikke hadde fått med meg, eller om jeg hadde drømt, og ser jo da at du har mistet :sad010. Jeg pleier å få varsler om oppdateringer i dagboka di, men det har jeg åpenbart ikke fått på halvannen måned! Sender deg en god klem, og håper virkelig at det ikke er lenge før spiren sitter igjen for deg:Heartred. Skal legge inn kommentar i dagboka di straks!

Herregud! Jeg har gått og trodd at du fortsatt var lykkelig gravid, så jeg holdt på å dette av stolen nå da jeg så kommentaren din her om at du prøver igjen! Måtte gå inn i dagboka di for å sjekke om det var noe jeg ikke hadde fått med meg, eller om jeg hadde drømt, og ser jo da at du har mistet :sad010. Jeg pleier å få varsler om oppdateringer i dagboka di, men det har jeg åpenbart ikke fått på halvannen måned! Sender deg en god klem, og håper virkelig at det ikke er lenge før spiren sitter igjen for deg:Heartred. Skal legge inn kommentar i dagboka di straks!
Veldig forståelig at du ikke hadde fått det med deg, SA'en skjedde ganske kort tid etter jeg fikk positiv test (i starten av 6. uke). Men skjønner at du da ble overrasket over å plutselig se at jeg var prøver igjen, hehe. Takk for klem, du er god :Heartpink :)

Back
Topp