Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk som spørHvordan går det nå Irrgrønn? <3
. Har ikke vært så aktiv her de siste dagene, men skal straks oppdatere med et innlegg!
.
Herregud! Jeg har gått og trodd at du fortsatt var lykkelig gravid, så jeg holdt på å dette av stolen nå da jeg så kommentaren din her om at du prøver igjen! Måtte gå inn i dagboka di for å sjekke om det var noe jeg ikke hadde fått med meg, eller om jeg hadde drømt, og ser jo da at du har mistetHeier på PP 23Nå ligger vi veldig likt an igjen, med både PP og CD
![]()
. Jeg pleier å få varsler om oppdateringer i dagboka di, men det har jeg åpenbart ikke fått på halvannen måned! Sender deg en god klem, og håper virkelig at det ikke er lenge før spiren sitter igjen for deg
. Skal legge inn kommentar i dagboka di straks!Veldig forståelig at du ikke hadde fått det med deg, SA'en skjedde ganske kort tid etter jeg fikk positiv test (i starten av 6. uke). Men skjønner at du da ble overrasket over å plutselig se at jeg var prøver igjen, hehe. Takk for klem, du er godHerregud! Jeg har gått og trodd at du fortsatt var lykkelig gravid, så jeg holdt på å dette av stolen nå da jeg så kommentaren din her om at du prøver igjen! Måtte gå inn i dagboka di for å sjekke om det var noe jeg ikke hadde fått med meg, eller om jeg hadde drømt, og ser jo da at du har mistet. Jeg pleier å få varsler om oppdateringer i dagboka di, men det har jeg åpenbart ikke fått på halvannen måned! Sender deg en god klem, og håper virkelig at det ikke er lenge før spiren sitter igjen for deg
. Skal legge inn kommentar i dagboka di straks!
Ja, nå er mensen ferdig, så jeg tenker å begynne å teste for eggløsning i morgen. Regner med eggløsningen kommer til helga!Åssen går det med deg Irrgrønn, nærmer seg vel ny el for deg med stormskritt nå eller?![]()
Spennende, da heier jeg som vanlig alt jeg kanJa, nå er mensen ferdig, så jeg tenker å begynne å teste for eggløsning i morgen. Regner med eggløsningen kommer til helga!