Pust med rumpaJeg testa ikke før 14 DPO, og min test da var ikke så langt unna din nå på 12 DPO, så bare pust med rumpa og test på 2. urin fremover![]()
Yes sir 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pust med rumpaJeg testa ikke før 14 DPO, og min test da var ikke så langt unna din nå på 12 DPO, så bare pust med rumpa og test på 2. urin fremover![]()
Yes sir 
Ja, jeg satser alt på urin to etterpå nå! Om den er sterkere må jeg bare slutte å teste på morgenurinen, for det gjør no good!HCG dobler seg annenhver dag, og er tydelig stigning mellom testene hvis du sammenligner de med to dagers mellomrom. Hvis testene ikke har økt i styrke innen imorgen så ville jeg blitt mer bekymra. Men foreløpig syns jeg det enda ser lovende ut jeg altsåKrysser fingrene for deg. Jeg pleide også å få sterkere tester på 2 urin enn 1, så kanskje det blir et annet resultat når du får testet igjen etterpå
![]()

Så han vil beskytte meg, og ønsker ikke at jeg er "for positiv". Jeg tok kontakt med jordmor i kommunen her i går på sms, mest for å spørre om det var noe spesielt jeg måtte gjøre siden jeg var 40+ gravid. Og gubben tok det litt hardt, og ble irritert og oppgitt for at jeg la noe i dette før det var avklart. Jeg ble selvfølgelig veldig såret over hvordan han takler det, men jeg VET jo det er fordi han vil beskytte meg 

Det er litt krise.. Men om jeg fortsatt er gravid ett det jo helt tullete å kjøpe mer tester. Det kom dog en diskré pakke med en topakk digital med uker i postkassen i dag
Jeg tok jo en ekstra som ble negativ, så da kom jeg i manko.. Nå har tre digitale igjen, 2 som jeg bruker på 2-3 uker, og en til 3+. Tanken er å teste by digital på lørdag, da er jeg 4+1, men i dette tempoet er jeg redd det er 1-2 da..
Da fikk jeg også 2-3 under på denne dagen (12 DPO), faktisk så jeg på bildene.
Så nå må den inn igjen på fredag. Men det verste er egentlig sjekken jeg gjorde på mandag, den skulle koste 800 kr - jeg fikk den gratis, jeg tror det vært like sjokkert som jeg 

"hvor glad et du i denne bilen?" begynte de, da får jeg fargen forsvant fra ansiktet mitt
Så begynte han ramse opp.. Og det som et mest prekært, og det er altså ikke alt, kommer på 32.000 kr (svenske, så er passer tusen dyrere i norske). Vet ikke om jeg skal le eller gråte..Synes den ser fin ut! Men hvilket Lot.nummer kjøpe du?Måtte kjøpe en ny type tester, så jeg er sikker på at jeg ikke går tom
Synes fortsatt dere ikke er mye for 12 DPO altså, æsj, hadde håpet jeg ble overbevist og litt til
Vis vedlegget 455084
Jeg hadde ikke tatt det så høytidelig. Er så mye dårlige MS. Også skal du ikke sammenligne med de andre testene. Det kommer til å være en sterkere strek i morgen. Jeg har troa og heier på degMåtte kjøpe en ny type tester, så jeg er sikker på at jeg ikke går tom
Synes fortsatt dere ikke er mye for 12 DPO altså, æsj, hadde håpet jeg ble overbevist og litt til
Vis vedlegget 455084

32 stod det, tenkte ikke på å sjekke det å butikkenSynes den ser fin ut! Men hvilket Lot.nummer kjøpe du?
Var irriterende nye folk, og testene gang oppi kassa, så følte ikke for å dra av mange for å sjekke hehe.

Da ser den jo kjempefin ut! Dvs at den mest sannsynlige er sterkere med en bedre batch. Min 53-test 12 dpo var svakere enn din nå med 3232 stod det, tenkte ikke på å sjekke det å butikkenVar irriterende nye folk, og testene gang oppi kassa, så følte ikke for å dra av mange for å sjekke hehe.
Ja jeg må nok bare akseptere at jeg må vente.. Og vente, og ikke ha kontroll![]()
Herregud, kanskje det er sant da? Har liksom fortrengt det litt, sånn for å beskytte meg selv..Jeg har også gjort det samme fordi jeg er så spent på dine vegne, og som du ser så er de veldig likeTakk for at dere deler bilder! Ser jo mine er helt like som dine, @Milla_mor! Sittet og switchet mellom mine og dine tester, og de er så og si identiskeHerregud, kanskje det er sant da? Har liksom fortrengt det litt, sånn for å beskytte meg selv..
Så jeg har virkelig troen jeg altså 
Ja, blir spennende å se i morgenJeg hadde ikke tatt det så høytidelig. Er så mye dårlige MS. Også skal du ikke sammenligne med de andre testene. Det kommer til å være en sterkere strek i morgen. Jeg har troa og heier på deg![]()
etterhvert blir jo dobling så mye, at det burde bli en sterk sterk 

Kjempefin!!!

Det der blir sterkere!!
Kjempefin økning

Tok også en digital, det skulle jeg egentlig ikke før lørdag 
Den viste fremdeles 1-2 uker. Så nå har jeg ødelagt regnskapet mitt
Har to igjen, og da må de neste to blir 2-3 uker og 3+. Ellers må jeg kjøpe mer 

Dette var siste eBay testen jeg hadde!