Gamlemor venter på siste barn ❤️

GRATULERER SÅÅ MYE med novemberspire :Heartred ble såå glad når jeg bladde gjennom det jeg har fått glipp av i dagboken din for å se de positive testene :shy::Heartred

Og see her da, i går ettermiddag, og i dag ettermiddag - ser jo det øker :sad015

Snapchat-1504655330.jpg

20250220_173318.jpg

Gravid uke 4+0 (3+6 menstermin) - 14 DPO

Vet dere, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får samme dato på mens- og eggløsningstermin når jeg har eggløsning på dag 14 i syklusen? Er ikke det det "klassiske" da? :laughing002 :angelic:

20250221_144529.jpg

Om man skal følge mens terminen nå så ville eggløsningen kommet på dag 15, og da blir jo syklusen 29 dager :bookworm: Det gjør ingenting altså, men jeg har alltid hatt så lange sykluser og måtte forklart at det ikke er vits med X og Y fordi jeg er en uke/halvannen etter menstermin osv. Og når jeg først går eggløsning på dag 14, som liksom et textbook - så stemmer det heller ikke? Why? :bookworm::laughing002

Temperaturen steg heldigvis igjen i dag, jeg blir nok å tempe litt mer, klarer liksom ikke roe magefølelsen helt, og jeg vet at jeg kommer til å angre om jeg ikke har temperaturen å støtte meg på også. Etter å ha tempet hver dag i ett år så har ikke noen dager fra eller noe å si.

Screenshot_20250221_142730_FF App.jpg

Men ja, jeg tok ingen testet imorges - og skulle ta opp urin 2. Men så måtte jeg så på do på annet vis ett bare to timer, så da måtte jeg bare ta testene da på litt utklemt urin :bag:

Så dagens 14 DPO tester kl. 9:

20250221_092411.jpg

Så ble jeg utrolig, så måtte ta nye kl. 14 nå :bag:

20250221_135600.jpg

Men greia var at jeg tok en digital i går, som viste 1-2 uker. Så tok jeg en på urin 2 i dag, fordi jeg håpet den ville vise sterkere nå siden de så sterkere ut i går ettermiddag (den jeg la ut over i går). Så jeg tok en digital, selv om jeg ikke hadde tenkt det før i morgen.... Skuffelsen var stor da den viste 1-2 uker i dag og :depressed: Testene har vært veldig trege denne gangen, jeg er ikke vant med at jeg blir urolig sånn for stigningen, så det får meg jo til å tenke at det er for en grunn jeg er urolig :banghead: Og jeg vet hvor irriterende det må være å høre på for de, jeg prøver å la det ligge.. Det er bare så mye..jeg har en attenåring det bare er tidsspørsmål før hun finner det ut. Og jeg vil liksom være helt sikker først (misforstå meg rett, man er aldri helt sikker, men at alt ser normalt ut). Jeg er egentlig imponert over at jeg har kommet meg til 4+0 uten at hun fant det ut :hilarious: Er flere uten ønsker å si det til fort (fordi de kan være negative), så jeg får det sagt. Men vil være do sikker som jeg kan, og jeg er liksom ikke overbevist..

Men ja, jeg tok den digitale før i dag, og ble litt oppgitt over meg selv, for nå har en bare én test igjen - og det er ikke nok til å teste både 2-3 uker og 3+ - og jeg fikk jo en pakke i posten denne uka med tester! Så må måtte jeg bestille en pakke til :angelic::banghead::laughing002 Har bestilt fra farmasiet, men den kommer jo ikke før tirsdag/onsdag i neste uke. Og om jeg nå får 2-3 uker neste gang jeg sjekker, så er det greit. For da kan jeg vente en uke med neste.. Men får jeg 1-2 uker neste gang og, da blir det verre å vente så lenge på flere tester :hilarious::laughing002

Ja, så dro jeg på et verksted - for 4. gang denne uka (!!), og trodde det skulle ta tredve minutter, men det tok T O timer.. Å sitte der og tenkte, kjenne etter osv. Og så følte jeg litt på menssmerter, strålte litt nedover beina.. Og da begynte jo kverna. Så derfor rett hjem og ta disse testene kl. 14. Synes ikke de var så mye mer annerledes enn i morges, men så lenge de ikke blir svakere får jeg være fornøyd.

Denne uka her har hørt et langt år kjennes det ut som :bookworm::angelic::hilarious::banghead:

Nå setter vinterferien inn hos oss, og alle åtte medlemmene av familien hjemme til enhver tid - i over en uke. Da blir det forhåpentligvis mindre tid å tenke på dette :angelic::laughing002

Last edited:
Åhhh, har jo hatt en liten pause fra babyverden den siste tiden og det var altså så koselig å logge inn å se denne fine nyheten :happy: Gratulerer så mye :Heartpink

Jeg synes ikke testen så blir sterkere ut i dag, men kanskje ene enden av den er det? Uansett må bare tiden gå.. Nå har jeg har en liten stund uten magevondt, og det var godt! Grått litt på skulderen til gubben, han er jo så realistisk at det blir en fin linje mellom å være realist, og omsorgsfull. Han trøster med sånn "du vet jo at det er større sjanse for at det kan gå galt, det vet du" :knegg:

Kanskje er det noe som vokser, men livmoren er jo godt brukt fra før, så skulle jo ikke tro det var nødvendig at det gjorde vondt.. Har også tenkt om det kunne være UVI, vanskelig å forklare. Men har svidd litt siste dagene med tiss, men ikke sånn at jeg har tenkt meg over det. Får bare se an, nå kjenner jeg ingenting, og det er første gang på 12 timer. :love2

I morgen har jeg planlagt å kjøpe en til tipakk med make sure, skal til nabobyen en ærend (gud forby å kjøpe sånt på lokalbutikken :laughing002). Bare lurer på om jeg skal kjøpe to pakker? For jeg har kjøpt bare en av mye nå, og måtte kjøpt mer, i det siste :banghead::laughing002:angelic:

Jeg synes ikke testen så blir sterkere ut i dag, men kanskje ene enden av den er det? Uansett må bare tiden gå.. Nå har jeg har en liten stund uten magevondt, og det var godt! Grått litt på skulderen til gubben, han er jo så realistisk at det blir en fin linje mellom å være realist, og omsorgsfull. Han trøster med sånn "du vet jo at det er større sjanse for at det kan gå galt, det vet du" :knegg:

Kanskje er det noe som vokser, men livmoren er jo godt brukt fra før, så skulle jo ikke tro det var nødvendig at det gjorde vondt.. Har også tenkt om det kunne være UVI, vanskelig å forklare. Men har svidd litt siste dagene med tiss, men ikke sånn at jeg har tenkt meg over det. Får bare se an, nå kjenner jeg ingenting, og det er første gang på 12 timer. :love2

I morgen har jeg planlagt å kjøpe en til tipakk med make sure, skal til nabobyen en ærend (gud forby å kjøpe sånt på lokalbutikken :laughing002). Bare lurer på om jeg skal kjøpe to pakker? For jeg har kjøpt bare en av mye nå, og måtte kjøpt mer, i det siste :banghead::laughing002:angelic:
Drikk masse vann kjære deg. Og ta gjerne litt sitron i, siden bakteriene fra UVI ikke liker det sure miljøet som blir av det. Spis også appelsin. Så skal du se at det går fort over :Heartred

Drikk masse vann kjære deg. Og ta gjerne litt sitron i, siden bakteriene fra UVI ikke liker det sure miljøet som blir av det. Spis også appelsin. Så skal du se at det går fort over :Heartred
Takk for tips! Det tror jeg vi har, både appelsiner og slik sitron på flaske. I fix!

Pussig hva de som ikke kjenner det på kroppen selv anser som «trøst» :think005

Dette er så nervepirrende dager! Håper spiren klamrer seg fast :Heartred

Pussig hva de som ikke kjenner det på kroppen selv anser som «trøst» :think005

Dette er så nervepirrende dager! Håper spiren klamrer seg fast :Heartred
Ja, du kan så si.. Han ønsket bare ikke at jeg blir såret og lei meg.

Tusen takk :love7 Har tenkt på deg! Har fulgt med i dagboken din over lang tid, nå er det jo litt pause, men håper den kan gjenopptas :Heartred

Gravid 4+1

Shitt, det er rart å skrive gravid og telle uker :laughing002:bookworm::bored::bookworm: Nesten så man ikke vet hva man skal gjøre mer, så stor del av livet har dreid seg rundt prøvingen, holder oversikt, vente, time, planlegge, regne opp antall tester og bestille i rett tid. For ikke snakke om det sene nattetimer og tidlige morgentimer høre jeg har spurt ChatGTP om hvilket kosttilskudd jeg ikke har prøvd, og hvor jeg finner det billigst. Eller hva som gir størst sannsynlighet for svangerskap av ulike kombinasjoner av sengehygge.. Hvor ofte bør sæden slippes ut, så det ikke er går ofte eller for sjeldent ikke minst hva skjer, ned på cellenivå, om det går for langt tid :laughing002 hva har jeg ikke spurt om..

Hva skal jeg gjøre nå liksom? :knegg: Har i alle fall mange fine damer å følge med på her, så det blir koselig. Saumfarer IKM gruppene og prøver å holde litt oversikt :angelic::knegg:

Dagens positive tester - endelig utslag igjen på den digitale!

20250222_120919.jpg

Ettermiddagstest, sammenlignet med dagen før:

20250221_173250.jpg

20250222_190800.jpg

Enn så lenge går det altså! Wow!

Last edited:
Back
Topp