Kan vel ikke bruke opp alt iløpet av den ene episoden heller![]()
Nei, kan vel ikke det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan vel ikke bruke opp alt iløpet av den ene episoden heller![]()
Whaaat! Er det! Jeg har jo sesong 1 ett stedKart var ikke så dumt.Minner meg på at det er slektstre i sesong 1 som jeg kjøpte på DVD, om jeg ikke husker feil.
![]()
Spent på om vi ser noe til bran og hodor og dem i denne sesongen!
Æææh
Ja.. De skulle vel gå til castle black og finne jon? Han og hun wildling-dama. Så jo ikke noe til de i hele sesong 5, så de må jo dukke opp i denne sesongen.Det vil jeg tro.Er spent på hva de har gjort i mellomtiden.
Forresten, hvor er Rickon? (Altså broren til Bran) Husker ikke hva som skjedde, men de gikk vel hver sin vei?
Ja.. De skulle vel gå til castle black og finne jon? Han og hun wildling-dama. Så jo ikke noe til de i hele sesong 5, så de må jo dukke opp i denne sesongen.
Vi er flere som lever i fornektelse der ja!Stemmer det, ja. Og nå drar vel Sansa også gjerne til Castle black. Kjipt å dra helt dit og så er broren død. :/ Men jeg nekter å tro at Jon er død for alltid, da.![]()
Jeg ogsåVi er flere som lever i fornektelse der ja!![]()
Vi er flere som lever i fornektelse der ja!![]()
Ikke jeg heller. Så bestemte jeg meg for noen uker siden. Og nå er jeg oppdatert på altJeg har faktisk aldri sett en episode![]()
Da må du begynne. Pronto!![]()
Hehe, kanskje jeg burde gjøre det nå som jeg er sykemeldtIkke jeg heller. Så bestemte jeg meg for noen uker siden. Og nå er jeg oppdatert på altBlir bra hekta når man begynner!
Sykemeldt jeg også. Gikk veldig raskt da. Så det også mens jeg gikk/løp på tredemølla på treningssenteret daHehe, kanskje jeg burde gjøre det nå som jeg er sykemeldt![]()
Hehe, kanskje jeg burde gjøre det nå som jeg er sykemeldt![]()
Vil tro de bare har fulgt bøkene (ikke lest de selv enda). Men nå står de jo fritt da siden det ikke er flere bøker. Så nå kan bare heksa få han til liv igjenBra
Skal tro om de som lager serien har fått mange hatmail etter at han ble drept.Han er en populær karakter.
Tror kjæresten sa noe om at historien om John sluttet likt i serien og siste boka som var utgitt. Han visste iallefall ikke hva som skjedde med han videre.Hva står d om Jons død i bøkene da? Noen som vet?