Game of thrones

Spent på om vi ser noe til bran og hodor og dem i denne sesongen!

Spent på om vi ser noe til bran og hodor og dem i denne sesongen!

Det vil jeg tro. ;) Er spent på hva de har gjort i mellomtiden.

Forresten, hvor er Rickon? (Altså broren til Bran) Husker ikke hva som skjedde, men de gikk vel hver sin vei?

Det vil jeg tro. ;) Er spent på hva de har gjort i mellomtiden.

Forresten, hvor er Rickon? (Altså broren til Bran) Husker ikke hva som skjedde, men de gikk vel hver sin vei?
Ja.. De skulle vel gå til castle black og finne jon? Han og hun wildling-dama. Så jo ikke noe til de i hele sesong 5, så de må jo dukke opp i denne sesongen.

Ja.. De skulle vel gå til castle black og finne jon? Han og hun wildling-dama. Så jo ikke noe til de i hele sesong 5, så de må jo dukke opp i denne sesongen.

Stemmer det, ja. Og nå drar vel Sansa også gjerne til Castle black. Kjipt å dra helt dit og så er broren død. :/ Men jeg nekter å tro at Jon er død for alltid, da. :P

Stemmer det, ja. Og nå drar vel Sansa også gjerne til Castle black. Kjipt å dra helt dit og så er broren død. :/ Men jeg nekter å tro at Jon er død for alltid, da. :P
Vi er flere som lever i fornektelse der ja! :p

Jeg har faktisk aldri sett en episode :o

Hehe, kanskje jeg burde gjøre det nå som jeg er sykemeldt :p
Sykemeldt jeg også. Gikk veldig raskt da. Så det også mens jeg gikk/løp på tredemølla på treningssenteret da :p Hahaha. Såpass ille er det med avhengigheten :p

Bra :P
Skal tro om de som lager serien har fått mange hatmail etter at han ble drept. :P Han er en populær karakter.
Vil tro de bare har fulgt bøkene (ikke lest de selv enda). Men nå står de jo fritt da siden det ikke er flere bøker. Så nå kan bare heksa få han til liv igjen :p

Back
Topp