ORIGINAL: Gitte__
Hvis du vil si noe til meg så er det bare å si det..
Skriver man noe på åpent forum MÅ man tåle å få positive OG negative tilbakemeldinger[:)]
Og nei, jeg gjør ikke alt etter boka. Men å bruke ting til ungen som KAN være skadelig det gjør jeg bare ikke[:)] Er det ikke bare å godta at ikke alle er like da? Jeg kunna skreve at jeg syns alle som bruker gåstol er idioter og ikke vet bedre for barna sine. Men jeg gjør da ikke det?[8D] Jeg sier det JEG mener og da er jeg plutselig kritiker?[8|]
Siden du TÅLER det så kommer tilbakemelding!!
Synes egentlig du skal bytte ut G'en i nicket ditt og erstatte det med en F..
Du er utrolig negativ. og alt du gjør er perfekt og etter boka..
Du kritiserer faktisk hele tiden, og på en "fiiiin" måte skriver du at vi er tullinger..
Du kunne faktisk like gjerne sagt at jeg er en dårlig mor, i stedet for å ro rundt grøten.
For dette er jo ett ÅPENT forum, og da må man jo tåle negativ og positiv tilbakemelding.
Du gir som regel bare NEGATIV og svarer nedlatende og kritisk, og det er stort sett bare
da du faktisk svarer i tråder, for å framstå som en bedreviter og en bedre mor enn bl.a
meg!! Ikke at jeg BRYR meg, men har du virkelig aldri noe positivt og oppmuntrende å
dele med oss?? Har deg på fb, og der synes jeg ikke du virker til å være den personen
som jeg føler du står fram som her!!
Nå går jeg og legger meg og takk for deeeeeeeeeeeet [;)]