Gåstol

Har ikke hatt internett siden torsdag (og har det egentlig ikke nå heller), og ser jeg har gått glipp av mye ja[;)]
HAHA  Strrrrrålende altså [:D]

Over til spm. Lillemann her har ikke gåstol, men vi skal ønske oss sånn Brio-gåting til bursdagen hans [:)]

Har ikke gåstol..og har heller ikke hatt det til noen av mine. Og det er IKKE fordi det nå blir anbefalt å ikke bruke det. Da jeg fikk førstemann..i forrige århundre haha (plutselig følte jeg meg veeeeldig gammal)[:D]..ble det faktisk anbefalt å bruke som en trening til å lære å gå. Men alle mine har brukt en sånn Brio gåvogn..og har lært å gå når de selv har vært klar for det. Var iallfall det som var mest riktig for MEG..den gangen..og nå[:)]

Men bryr meg ikke døyten om andre bruker det[;)]

Nei, vi har ikke. Men har litt lyst til å høre med naboen om vi får låne deres.
Det er litt trangt i stua her, så greit å låne før vi eventuelt kjøper.
Har også lyst på ei gå vogn, men det er kanskje litt jentete de [8D]

Og, forresten. Kan ikke de perfekte mammaene som aldri gjør noe galt gå ned av den høye hetsen sin?
Jeg skriver ikke mye her inne på NOV, men har virkelig blitt provosert over sånne som alltdi vet best.

ORIGINAL: Minismurf

ORIGINAL: Gitte__

ORIGINAL: Drømmeren

ORIGINAL: Gitte__

Gåstol er nok en ting som aldri kommer i vårt hus[;)]

Skjønner ikke hvorfor noen kjøper det heller[;)]

Hahaha jeg syns det var rart ingen hadde sagt noe slikt enda[8D]
Men alle kan ikke være like.. alltid noen kritikere[;)]
Men for min del så unner jeg Nikolai å kose seg med gåstolen sin.. så lenge en ikke overdriver bruken så er det ingenting farlig med å bruke den heller[;)]

Nå er det jo de fleste helsepersonell uenig i den påstanden da[:)][8D]

Er så glad jeg ikke er helsepersonell [:D]

Enig!
Og jeg er glad for at jeg ikke har snakka med de fleste helsepersonell jeg [8D]
Jeg er veldig glad for at jeg er trygg nok på meg selv til å vite at jeg er både fornuftig og smart, sånn at jeg ikke trenger å snakke med de fleste helsepersonell [:D][:D]

Vi har gåstol fra Mathea var liten. Hu likte godt å bruke den. Neline bruker den ikke så ofte, syns tydeligvis ikke den er så morsom. Men bruker den av å til. Syns det er utrolig ukoselig at det skal bli krangling ut av om barna bruker gåstol el ikke! Og man trenger ikke å gå ut mot de el dem som bruker det el ikke. Vi er forskjellig og vi vil alle våre barns beste=) BASTA... Har ikke mer å si om den saken!

Har liten leilighet, ikke no plass til gåstol. Men, har kjøpt sånn liten gåvogn fra IKEA. Skal bruke det når snuppa greier å reise seg opp til stående stilling [:D] Pr. i dag går hun langs sofaen. . Min kusine brukte gåstol til sin sønn og han lærte seg å gå på egen hånd 11 mnd [:D] kunne ikke se at det var noe dårlige bivirkninger av gåstolen der nei [;)]

Vi har ikke gåstol og kommer heller ikke til å få det her i hus!

Synes dere som kritiserer Gitte er like tåpelige kritikere som det hun er![&:]

Her kommer drømmeren om et spm om det er flere her som har gåstol? Hun retter ikke et spm til kun de som har gåstol!
Og da det da kommer et svar om at noen ikke har og som er imot bruken av gåstol, pga at det IKKE er anbefalt av helsepersonell å bruke en slik, så må dere kappe hode av henne og kalle henne en "perfekt mamma" som aldri gjør feil!

Vi prøver vell alle gjøre det VI synes er det beste for barnet, og noen synes det beste er å følge boka, mens andre vil føle på det selv!
Dette er tross alt en plass vi må få si våre meninger, og ikke henge ut de som er imot eller for! Vi er da voksne mennesker!

Vet at flere er enig med gitte men som ikke våger å si seg enig.[&:]

ORIGINAL: *ÅsLe*

Her kommer drømmeren om et spm om det er flere her som har gåstol? Hun retter ikke et spm til kun de som har gåstol!
Og da det da kommer et svar om at noen ikke har og som er imot bruken av gåstol, pga at det IKKE er anbefalt av helsepersonell å bruke en slik, så må dere kappe hode av henne og kalle henne en "perfekt mamma" som aldri gjør feil!

Vi prøver vell alle gjøre det VI synes er det beste for barnet, og noen synes det beste er å følge boka, mens andre vil føle på det selv!
Dette er tross alt en plass vi må få si våre meninger, og ikke henge ut de som er imot eller for! Vi er da voksne mennesker!

Nå var vel dette dråpen som fikk begeret til å renne over tror jeg...

ORIGINAL: *Høna*

Er ikke første gang hun blir kritisert for gjøre det hun mener er best for barnet!

Er ikke første gang hun blir kritisert for gjøre det hun mener er best for barnet!

Nei, det er ikke første gang - men det er heller ikke første gang hun kritiserer andre for at de ikke gjør det som hun mener er best, etter boka for barnet. Ikkr for å dra opp gamle ting, men jeg har hvertfall friskt i minne et innlegg fra den kanten om hva hun gjorde og ikke gjorde og at hun ikke kunne fatte hvordan noen kunne gjøre sånn eller slik... (hvertfall sånn jeg husker det). Noen av innleggene her blei nok litt over kanten synes jeg, men jeg har faktisk litt forståelse for det også...

Ingen her som (ihvertfall som jeg oppfatter det) kritiserer tingen hun gjør for sitt barn. Jeg og andre er bare lei av at hver gang det er en diskusjon om noe får vi høre fra henne at de som ikke gjør som henne ikke er riktig kloke. Som sagt så var det nok at begeret rant over nå, ikke at meningen hennes om gåstol var gal. Det går an å ha egne meninger uten å presisere at alle som gjør motsatt gjør feil... Jeg er rett og slett lei av å høre fra henne at det jeg gjør anderledes enn henne er feil... hun respekterer jo ikke at andre tar egne valg.

ORIGINAL: Shauri

Ingen her som (ihvertfall som jeg oppfatter det) kritiserer tingen hun gjør for sitt barn. Jeg og andre er bare lei av at hver gang det er en diskusjon om noe får vi høre fra henne at de som ikke gjør som henne ikke er riktig kloke. Som sagt så var det nok at begeret rant over nå, ikke at meningen hennes om gåstol var gal. Det går an å ha egne meninger uten å presisere at alle som gjør motsatt gjør feil... Jeg er rett og slett lei av å høre fra henne at det jeg gjør anderledes enn henne er feil... hun respekterer jo ikke at andre tar egne valg.

"diskusjon"- hva er en diskusjon uten for og imot, positivt/negativt?
"får vi høre fra henne at de som ikke gjør som henne ikke er riktig kloke" ?? hun uttaler sin mening om saken!- aksepter hennes mening!
"hun respekterer jo ikke at andre tar egne valg."- hun SVARER på et spm fra drømmeren, hun skjeller da henne ikke ut for at hun har gåstol!!!

Nå virker det kanskje ut som jeg er enig i alt gitte sier, det er jeg ikke!! for jeg har egne meninger og tanker, men jeg ønsker å gjøre det beste for mine barn, og dersom noe er frarådet prøver jeg å unngå det!
Det jeg mener er at dere ikke trenger å henge ut EN person for at hun ønsker å gjøre det beste for sine barn, det finnes flere av oss! (også de som er stille).
Gitte behøver heller ikke være stygg mot andre, men det har hun ikke vært i denne tråden!

Jeg er ferdig med saken, har fått sagt mitt - men som sagt var ingen kritikk mot hennes måte å oppdra barn eller lignende - helt tilfeldig at begeret rant over for meg og andre i akkurat denne tråden, kunne nok helt sikkert skjedd i en annen tråd i stedet for. 

Jeg er også ferdig med saken, men jeg må si at når det dukker opp sånne tråder så sitter jeg bare og venter på akkurat et sånt svar fra den kanten... Det sier vel litt om hvordan man har fremstilt seg i halvannet år [8|]

Vi har ikke gåstol. Føler liksom det er en leke som hadde vert mer moro for meg og sambo hvis dere skjønner. A bruker leketraktoren sin når han går [:D]

ALWAYS look on the bright side of life.. * plystre plystre plystre *

Så BRA at Nikolai var fornøyd!!!! =)

Vi har ikke gå stol , men gåvogn .. den er kjempe stas!
KOS DERE !!=)

*ÅsLe*: Var bare dråpen som fikk begeret til å flyte over fra den kanten dette. Har over lengre tid sett meg lei av måten hun presenterer seg her inne. Ikke så mange dager siden hun kalte flere av oss (inkl meg) "tykk i hodet" fordi vi hadde gitt barna våre yoghurt... Syns faktisk det var på sin plass å gi respons på hvordan hun blir oppfattet!

Hun blir ikke kritisert for det, hun blir "kritisert" fordi hun alltid har ovenifra og ned holdning, at hun alltid får det til å virke som om alle andre er dårligere mor enn henne fordi hun gjør alt etter boka!

nei, jeg tror ikke det er noe særlig å bruke jeg, for utviklingen til barna... dessuten går August selv nå

Back
Topp