Gåstol

Oioioi for en tråd dette har blitt da! [:'(]

Som svar på spørsmålet ditt, søte lille Drømmeren, så har vi ikke gåstol her hjemme. Mina har gåstol hos farmoren og farfaren sin og storkoser seg i den når hun er hos dem. Her hjemme har hun en hello Kitty briovogn som blir flittig brukt. Hun freser frem og tilbake i stuen, men har liksom ikke helt lært seg hvordan man snur ennå. hehe Men det kommer vel snart tenker eg. [;)]

Hehe denne tråden var blitt lang gitt.. [8D]
Og at det skulle bli "krangling" her var heller ikke meningen[:'(]

Koselig å se at flere bruker gåstol da.. [:)]
Tenkte det var greit å kjøpe en så kan den heller gå i arv til evt neste barn her , Nikolai er førstefødte men han blir forhåpentligvis ikke den siste[8D]

her har vi gåstol[:D]
Bruker den ikkje så mykje,Marius blir fort lei,går berre bakover han[:D]

vi skulle fått en av ei venninne men det ble jo aldri noe av å få hentet den, så ¨nå har vi heller kjøpt gåvogn som hun øver seg på...

Merethe

ORIGINAL: lenemor

nei, jeg tror ikke det er noe særlig å bruke jeg, for utviklingen til barna... dessuten går August selv nå

Så flink han er [:)]

ORIGINAL: Amy09

*ÅsLe*: Var bare dråpen som fikk begeret til å flyte over fra den kanten dette. Har over lengre tid sett meg lei av måten hun presenterer seg her inne. Ikke så mange dager siden hun kalte flere av oss (inkl meg) "tykk i hodet" fordi vi hadde gitt barna våre yoghurt... Syns faktisk det var på sin plass å gi respons på hvordan hun blir oppfattet!

Den var det JEG som opponerte om. Jeg breskrev meg selv som helt jävla tjukk i huet for at jeg ga Filippa melk og yoghurt og div. Og da svarte hun på det. Noe jeg tok som en intern ironisk sak som ejg absolutt ikke tok meg när av.

Men altså! 1 uke vekk på ferie[:)] FUCK SHIT HELL så mye morro man kan gå glipp av  Wooohoooo!

Back
Topp