♡Lykke2015♡
♡BabyBoy♡
Var veldig på sjokomelk de første ukene, så cola. De er borte nå og nå er jeg lysten på Godt og Blandet (orginal). Bare lysten på sukker
men prøver å holde meg unna og spise mer av det sunne 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vepsebol???Brødskive med brunost, Fiskeboller i hvit saus med raspet gullerøtter!?!!, fiberknekkebrød uten Noe på, vepsebol, Surt godteri.. Her har lavkarbo kosten vært for fult i flere mnd, men nå har jeg skikkelig Skeiet ut :/
Hadde fiskebollervi hvit saus i dag! Det gikk ned i store mengder! YummiiBrødskive med brunost, Fiskeboller i hvit saus med raspet gullerøtter!?!!, fiberknekkebrød uten Noe på, vepsebol, Surt godteri.. Her har lavkarbo kosten vært for fult i flere mnd, men nå har jeg skikkelig Skeiet ut :/
Sånne store, harde klumper som er hvite og sorte med pulver i. Kommer i 5-pakk, og finnes også i rosaVepsebol???
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikke hørt om..Sånne store, harde klumper som er hvite og sorte med pulver i. Kommer i 5-pakk, og finnes også i rosa
Finnes i de fleste matbutikkerIkke hørt om..
Fant bilde av dem på nett.Finnes i de fleste matbutikkerligger gjerne blant hockeypulver, allhearts og annet smått. Får ta en titt neste gang du er i butikken
De har jeg visst hva er fra jeg var litaFant bilde av dem på nett.
Kan fremdeles ikke huske jeg har sett dem før, merkelig
Trodde jeg hadde fått med meg alt av godteri, jeg![]()
Ååå, får man kjøpt det noen sted i Norge??
Ååå, får man kjøpt det noen sted i Norge??
Har bodd 4 år i Køben, lengter etter disse
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var min plan og. Spiser ikke akkurat mye godis da, men har vært så himla fysen. Skal kutte det ut da, bli flinkere til å ha sunnere alternativer tilgjengelig! Takk for motivasjonenJeg må ha isvann. Og friskpresset appelsinjuice. Godteri klarer jeg ikke..ikke lyst på, klarer ikke spise det fordi jeg vet at det ikke er bra for barnet..eller for tenna. Tenker liksom at alt jeg spiser skal ha en nytteverdi for fosteret.. Heldigvis har jeg ikke lyster på søtsaker.. isvann - mmmm!!