Fysen/lyster..

Var veldig på sjokomelk de første ukene, så cola. De er borte nå og nå er jeg lysten på Godt og Blandet (orginal). Bare lysten på sukker :confused: men prøver å holde meg unna og spise mer av det sunne ;):p

Brødskive med brunost, Fiskeboller i hvit saus med raspet gullerøtter!?!!, fiberknekkebrød uten Noe på, vepsebol, Surt godteri.. Her har lavkarbo kosten vært for fult i flere mnd, men nå har jeg skikkelig Skeiet ut :/

Brødskive med brunost, Fiskeboller i hvit saus med raspet gullerøtter!?!!, fiberknekkebrød uten Noe på, vepsebol, Surt godteri.. Her har lavkarbo kosten vært for fult i flere mnd, men nå har jeg skikkelig Skeiet ut :/
Vepsebol???

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde fiskebollervi hvit saus i dag! Det gikk ned i store mengder! Yummii

♡02.03.2015♡

Vepsebol???

Sånne store, harde klumper som er hvite og sorte med pulver i. Kommer i 5-pakk, og finnes også i rosa :)

Finnes i de fleste matbutikker :) ligger gjerne blant hockeypulver, allhearts og annet smått. Får ta en titt neste gang du er i butikken ;)

Fant bilde av dem på nett.
Kan fremdeles ikke huske jeg har sett dem før, merkelig :rolleyes:
Trodde jeg hadde fått med meg alt av godteri, jeg :P

de rosa jeg er avheng av.. sutter på slike så jeg blir helt sår i ganen... haha :P beste som finnes nå til dags, stakars tennene.....

Cous cous med sursøt saus til! Måtte gå tidlig hjem fra jobb i dag for å lage det før mannen kom hjem!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har akkurat spist meg en ny kopp med sjokoladeglasur/kakemix. Lavkarbo da, hallo, kan jo ikke gå helt bananas med sukkeret ;) Hadde SÅÅÅ lyst på mangosalat med søtpotet og kylling til middag, men når jeg skulle spise så følte jeg meg mett. Fikk pressa i meg litt da. Så dro gubben til skytebanen, og da fant jeg frem sukrinmelis, smør, egg, mandelmel, kokosmel, kakao, vaniljepulver og havregryn. MMMmmmmm... På grunn av vepseboldiskusjonen over her skal ha kjøpe med dunsersalt med hjem. Vepsebol er i søteste laget for meg. Dundersalt derimot.... heeeelt perfekt :)

Hadde ikke dundersalt, men har snart tømt en pose tyrkisk pepper... hufff :p

Å nugatti!!! Har ikke spist det på mange år! Men nå har jeg hatt det til hvert måltid den siste uka :) og drømmer om kokt vanlig jordbærsyltetøy :) det mååååå jeg kjøpe i morra!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg bare må ha vann, iskaldt ;) å så fantaserer jeg om pannekaker med smør og sukker på + kald eplekake ;)
Mmmmmm

Jeg må ha isvann. Og friskpresset appelsinjuice. Godteri klarer jeg ikke..ikke lyst på, klarer ikke spise det fordi jeg vet at det ikke er bra for barnet..eller for tenna. Tenker liksom at alt jeg spiser skal ha en nytteverdi for fosteret.. Heldigvis har jeg ikke lyster på søtsaker.. isvann - mmmm!!

Jeg må ha isvann. Og friskpresset appelsinjuice. Godteri klarer jeg ikke..ikke lyst på, klarer ikke spise det fordi jeg vet at det ikke er bra for barnet..eller for tenna. Tenker liksom at alt jeg spiser skal ha en nytteverdi for fosteret.. Heldigvis har jeg ikke lyster på søtsaker.. isvann - mmmm!!
Det var min plan og. Spiser ikke akkurat mye godis da, men har vært så himla fysen. Skal kutte det ut da, bli flinkere til å ha sunnere alternativer tilgjengelig! Takk for motivasjonen ;)

Back
Topp