Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøper inn minimalt... kanskje noen sånne små spinnere og sånn til å ha på bakken. Men det er det... er jo penger opp i røyk.
Ikke røyker Jeg, og tar meg kanskje ett glass en gang i mnd... så mine penger går stort sett til det vi trenger i løpet av mnd. Så velger heller å stå og se på sammen med mine kjære. Så kan de som ønsker å bruke penger på det gjøre det, og jeg får gleden av detDet er penger opp i røyk, men stort sett mye mindre enn hva andre bokstavelig talt røyker opp på et år. Mindre enn hva mange svir av på alkohol på en sådann kveld (og det er etter min mening vel så bortkastet. Fyrverkeri er i det minste pent både for oss og andre å se på...)
Jeg vet ikke om jeg kan anse det som så mye mer bortkastede penger enn andre opplevelser man velger å bruke penger på.
Jeg røyker ikke, drikker ikke og reiser ikke på feir som koster noe særlig. Er ikke på konserter, kino eller andre opplevelser så ofte heller.Ikke røyker Jeg, og tar meg kanskje ett glass en gang i mnd... så mine penger går stort sett til det vi trenger i løpet av mnd. Så velger heller å stå og se på sammen med mine kjære. Så kan de som ønsker å bruke penger på det gjøre det, og jeg får gleden av det![]()