Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er mere opplyste i dag. Derfor.Snart mamma til 3 :) skrev:Jeg og gir litt F*** i hva jeg spiser. Men hiver ikke innpå mengder med mat som holder på å gå ut på dato er som min mann sier: " de fikk no unger før i tiden også ! Og da var det aldri snakk om hva en kunne spise el ikke ;-)
Men vin???? Virkelig?
Å? "Liksom"? Jeg liker å forholde meg til "orntli" jeg. All fisk som blir brukt til sushi i Norge blir fryst, og 2 leger, en gyn-spesialist og en jordmor har sagt at det er greit direkte til meg, samt mine sushi-glade venninner son har sjekket med sine leger og jordmødre, pluss mattilsynet på sine nettsider. Og alt er i orden med babyen, så det ser ikke ut til at den har tatt noe mer skade av det enn hun som spiser gravlaksen vi ettertrykkelig har fått beskjed om å unngå, og de som spiser det frosne spekekjøttet ekspertene ikke kan bli enig om. Så geip heller til noen andreSushi er jo rå sjømat/fisk Skal jo liksom ikke spise det