fryse ned navlestreng

Er jo ikke verre enn at man hører på pris, i verste fall takker man jo bare nei ☺️
Barneforsikringen deres var veldig bra (toppforsikringen), kostet vel rundt 300-350kr i mnd.
Jepp, har begynt litt research. Fant en nettsiden/avisartikkel som hadde gått gjennom de ulike, så da er det bare å sette seg inn i det. Finner nok ut av det til slutt :)

Mulig det altså. For oss med MS så er det stamcelletransplantasjon som gjelder (men det er vel ikke det samme?er ikke så god på alle navnene), men det er kun Haukeland i Norge som tilbyr det for de med MS. Hittil har mange dratt til Sverige og betalt 2-300.000 kr for transplantsjonen, men nå er muligheten økt for å få det dekket og utført her i Norge. Foreløpig er det kunne ett fåtall som får det innvilget, men man håper jo på en økning etterhvert. Skulle gjerne reparert alle de syke cellene i kroppen min :)
Veldig godt å høre. Jeg trodde ikke de gjorde det i det hele tatt faktisk. I Norge. Kanskje vi er på rett vei da?!?
Stamcelle/benmargstransplantasjon same same. :)

Nei de er ikke så dyre, men de var dyrere enn LO Favør for meg :) jeg er kunde i Sparebank 1, i tillegg til å være medlem i Handel & kontor, så jeg fikk gunstigere avtale med LO Favør en Tryg bare. Men barneforsikring kommer jeg til å se på uavhengig av om jeg har alt annet i LO Favør, da vil jeg ha den med best vilkår, og det er stor forskjell på de.
Ja det er veldig stor forskjell på de. Fornøyd med tryg her jaffal :)

Back
Topp