Frykt for fremmede

En tråd i 'Mars 2018' startet av Sukkerert, 16 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mars18oktober19 Glad i forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Når barnet plutselig skriker pga bestemor skal skifte og ikke jeg. Skal man da ta over? Eller hvis bestemor holder og barnet plutselig blir redd skal jeg holde barnet og trøste da?

2. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke2018

Sniker.

Ja! Ikke la barnet være hos noen det er redd for, selv om det er bestemor. Ta over, og la barnet nærme seg på nytt mens det er trygt hos deg.

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
  3. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Sniker også, og er helt enig.

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  4. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Jeg ville tatt barnet selv [emoji4] ingen vits i å presse barnet i slike situasjoner, det kan gjøre situasjonen mye vanskeligere og få henne/han til å være redd lenger. La barnet få nærme seg i sitt eget tempo [emoji4]

Opplevde det samme for noen uker siden med mini her og bestemoren som han ikke hadde sett på lenge. Jeg tok han i mine armer, så han fikk se henne litt mer på avstand først. Gikk seg til etterhvert [emoji4]

• Enig Enig x 1
  5. Mars18oktober19 Glad i forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Takk! Er så vandt med hundetrening at dette blir et ukjent område for meg heh

• Liker Liker x 1
  6. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Jeg tar over i hvert fall. Står først inntil dem og sier rolig at det går fint og at hun er trygg, men hvis det ikke hjelper, så kommer hun til meg. Hun vet jo ikke hvem som er mormor og hvem som er postbud, bare at det ikke er mamma.

• Liker Liker x 3
    • Enig Enig x 1
  7. MrsWinchester Gift med forumet Marsboerne 20 18

Jeg tar henne også. Vi er inne i en periode nå hvor ingen andre enn meg og mannen får styre med henne. Hun møter feks min mor flere ganger i uka, men ikke en gang hun blir godkjent. Håper det går over snart..

8. Mars18oktober19 Glad i forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Kanskje fælt å si det. Men jeg føler meg mer spesiell nå, har følt veldig på den at hun bare vil ha puppen samme hvem som har den. Men endelig vil hun ha MEG huff

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  9. Dragen Elsker forumet Sommerfuglene 2017

Man tar over og møter babyens behov.

10. Blessed_palms En gang må være den første... *MIA* VIP Himmelbarn Febbisbebbis'18

Du er spesiell for henne av mange grunner :) Lukten av deg, stemmen din, ansiktet ditt. Bevegelsene dine. :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden