Når barnet plutselig skriker pga bestemor skal skifte og ikke jeg. Skal man da ta over? Eller hvis bestemor holder og barnet plutselig blir redd skal jeg holde barnet og trøste da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker.
Ja! Ikke la barnet være hos noen det er redd for, selv om det er bestemor. Ta over, og la barnet nærme seg på nytt mens det er trygt hos deg.
Takk! Er så vandt med hundetrening at dette blir et ukjent område for meg hehJeg ville tatt barnet selv [emoji4] ingen vits i å presse barnet i slike situasjoner, det kan gjøre situasjonen mye vanskeligere og få henne/han til å være redd lenger. La barnet få nærme seg i sitt eget tempo [emoji4]
Opplevde det samme for noen uker siden med mini her og bestemoren som han ikke hadde sett på lenge. Jeg tok han i mine armer, så han fikk se henne litt mer på avstand først. Gikk seg til etterhvert [emoji4]
Man tar over og møter babyens behov.Når barnet plutselig skriker pga bestemor skal skifte og ikke jeg. Skal man da ta over? Eller hvis bestemor holder og barnet plutselig blir redd skal jeg holde barnet og trøste da?
Kanskje fælt å si det. Men jeg føler meg mer spesiell nå, har følt veldig på den at hun bare vil ha puppen samme hvem som har den. Men endelig vil hun ha MEG huff