FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2? Gravid❤️

Hurra for deg og den lille spiren! :gen014:Heartred

6+1

Søvnløs natt omtrent, det var bare umulig å sove. All verdens tanker - og ingen tanker. Masse murringer i livmor og spreng og stikking i puppene. Lå og kjente på at jeg var gravid. Rolig i kroppen på morgenen nå, men har vært sånn de siste 2-3 dagene. Det kommer og går med murringer og alt. Var uggen da jeg sto opp og i går kveld, men vil ikke kalle det direkte kvalme. Kjenner egentlig mer på uggenhet når jeg spiser.
Er trøtt nå. Men ikke så rart når natten ble som den ble.

Er så redd for å ha feil om den gode magefølelsen, for siden jeg føler meg gravid, føles ting riktig også. Så det blir tøft hvis det er MA, tom fostersekk el. noe annet galt.

Ikke hatt særlig matlyst, så kanskje derfor, men i dag kan jeg si at jeg er/har vært kvalm :hungover: Er det svangerskapskvalme er det greit. Trenger ikke bli verre :hilarious: Blir litt sånn shaky.

6+2

Ja, dagene snegler seg av gårde og bekymringene henger seg på. I morges våknet jeg med NULL symptomer. Natta var urolig, men ikke samme aktiviteten som i går. Rolig i livmor. Så da kommer bekymringen for om noe har gått galt. Håper det kan komme flere symptomer i dag, selv om jeg har blitt lurt av symptomer før. Aaargh skulle ønske kroppen var litt enklere å ha med å gjøre!

Kjenner meg igjen! Symptomene svinger veldig, så begynner jeg å tenke om symptomene kommer fra progesteron :wacky: blir helt ko-ko! Godt vi begge skal på ul neste uke ❤️

Kjenner meg igjen! Symptomene svinger veldig, så begynner jeg å tenke om symptomene kommer fra progesteron :wacky: blir helt ko-ko! Godt vi begge skal på ul neste uke ❤️
Ja, det svinger så man blir sprø. Skulle ønske biologien var litt enklere og at symptomer ikke kunne blandes osv. Sukk! Men bare en uke igjen til dommen faller …

Ja, det svinger så man blir sprø. Skulle ønske biologien var litt enklere og at symptomer ikke kunne blandes osv. Sukk! Men bare en uke igjen til dommen faller …
Ja, det hadde gjort det såå mye enklere!! Men jeg tror alt er veldig bra inni magen til oss begge :shy:❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp