Fri fra jobb for ultralyd, hjelp!

Høres ut som en skikkelig kjip situasjon. Håper det ordner seg for deg.

Jeg fikk fast 80% stilling i samme barnehage som jeg var tilkallingsvikar i etter en stund.
Siden du er innom flere barnehager er det jo en mulighet for å høre om de har et ledig vikariat eller lignende i noen av de?
Håper i alle fall det ordner seg for deg.

Høres ut som en skikkelig kjip situasjon. Håper det ordner seg for deg.

Jeg fikk fast 80% stilling i samme barnehage som jeg var tilkallingsvikar i etter en stund.
Siden du er innom flere barnehager er det jo en mulighet for å høre om de har et ledig vikariat eller lignende i noen av de?
Håper i alle fall det ordner seg for deg.

Takk <3 Det gjør nok det til slutt! Det er jo ikke barnehage jeg vil jobbe i, så håper jo jeg finner noe annet snart. Har prøvd å søke jobb i 3 år etter jeg ble ferdig utdanna, men det eneste jeg får svar på er student jobber. Ingen vil ansette en leder uten ledererfaring liksom og type resepsjonist/sekretær for å prøve å jobbe meg opp er det så utrolig mange søkere på og få jobber på markedet. Så tenkte jeg skulle se om det var noe jeg kunne bygge på med av kompetanse når jeg går ut i permisjon. Kan høre om det er noen vikariater da. For det er skikkelig kjipt å ikke ha faste kollegaer også! Det er det jeg savner mest egentlig.

Nå har jo barnehagene stengt i minst 2 uker og muligens til over påske, så jeg må jo høre med nav nå når jeg går uten inntekt uansett.

Tenker jeg bare smører meg med tålmodighet så får jeg følge med på jobbmarkedet og satse på at jeg finner noe til etter permisjon. Så går det nok bra. Etter litt diskusjon frem og tilbake ble også arbeidsgiver hyggeligere og mer behjelpelige i forhold til fri. Så krysser jeg også fingrene for å få ett litt lenger oppdrag i en barnehage.

Back
Topp