Han sover bare en dupp på dagen nå, sover godt og lenge om vi er hjemme og han kan sove i sengen sin. Så om han sover til/ forbi kl 13 holder han fint til kvelden igjen =)Kan det være at han våkner av vane, og bare trenger litt tid på å omstille seg til å sove lenger i gangen?
Hos oss blir jo situasjonen en helt annen siden jeg ikke har ammet, og hun ikke var interessert i melk på natta. Vi har vært veldig nøye med å ikke gi oppmerksomhet i annen form enn å legge hun til rette når hun våknet om natta. Hun fikk vann en periode og hun får fortsatt vann om hun er syk. Men som sagt så har snuppa vår stort sett sovet natta gjennom, så vanskelig å gi noen tips til deg. Håper bare at dere snart får litt roligere netter med mer sammenhengende søvn!
Kom på nå at snuppa våknet om natta en periode, og ville stå opp tidlig. Da snudde vi om dagsovinga til kun en dubb, og da sov hun hele natta igjen. Sover han mye på dagen?
Han er nok vant med å våkne ja, det tror jeg absolutt. Likevel så klarer jeg ikke å legge fra meg at det er noe annet som plager han, annet enn at han trenger puppen for å roe seg ned igjen.
For det er ikke som at han bare koser litt og sovner igjen. Han tømmer begge brystene OG bruker tid på å roe seg igjen og er veldig urolig i søvnen. Sover utrolig lett også.