Fredda'n! :)

God kveld damer! Etter vaksinen i går har Thea fått en del feber, så i dag har det stort sett gått i grining og kosing/soving på mamma, samt litt bolle baking. Nå er det tv og stikking på tapeten :D
Så synd at hun fikk så feber :( Håper det gir seg fort!!

Thea ble også litt "ivrig" da jeg løftet henne - prøve å vri seg vekk eller komme seg ned på gulvet mens hun gren. Men prøvde jeg å legge henne ned gren hun enda høyere å skulle opp igjen. Men jeg bare holdt henne godt, bysset og gikk fram og tilbake i rommet og sa "hysjhysj". Strøk henne på hode eller kinnet, dette fortsetter jeg med når jeg har lagt henne i sengen også. Er hun rolig sier jeg "hysjhysj" lavere og lavere etter hvert som jeg får ut. Som hs fortale oss så kan det også bare være at de våkner av vane, men de er jo trøtt enda så derfor blir det gråting. Så det er om å gjøre å bli kvitt vanen - snakket hun om :-)

Ikveld var begge snuppene i seng innen halv 8:) + at jeg hadde fått rydda alt av leker og rot, og tent lys før Emira la seg! Deilig!;) men ser nok ut som at Liana også har begynt på øyekatarr:confused: ikke at hun bryr seg, men var ikke lett å gi det trollet øyedråper:p

Jeg har hatt kjempe masse kynnere idag, med rie-lignende ubehag..det begynte i natt, og har holdt på helt til 4-5 tiden idag før det ga seg:eek: kan ikke huske jeg har hatt det såå lenge før, men jordmor sa at jeg kom nok til å gå gjennom dette en god del før fødsel, og at det var helt normalt for 3 gangs:confused::p

Så Ikveld har jeg spist frossen-pizza :P og nå skal kose meg med litt sjokkis og redbull :D OG tv da;)

Ha en fin kveld videre;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så synd at hun fikk så feber :( Håper det gir seg fort!!

Ja, skikkelig kjedelig.. Men den kom ikke før på natterstid, trodde ikke det var vanlig at den kunne komme så lenge etter vaksinen. Men er vel sjangs for at det går fort over hvis det er pga vaksinen da :-)

Urolig natt igjen her og. Hun våknet ca 10 ganger fra 01.30-02.30... også tror jeg hun våknet sånn halv fem...merkelig. hun spiser ogndrikker masse i løpet av dagen. Er nok bare uvane. Må snu om det når pappsen kommer hjem;-) sov videre tiø 07.30 og W til 06
30... deilig. Har vært med søstrene mine med barn idag..

Kjøpt litt bursdagsgaver til trollungene. Til Mina kjøpte jeg en kosedukke som sier mamma og pappa. Også skal jeg kjøpe klær for resten tenkte jeg. Tiø Wael kjøpte jeg en traktorleke fra first price,puslespill(6 deler bare med dyr),politibil med sirene,og kosinus dvd.. skal se etter mer til uken... kun noen dager igjen. Blir feiring av begge to samme dag. Enkelt med kyllingpølser,muffins,boller og sjokoladekake tenkte jeg :-)
Med de nærmeste. Leiligheten er bare på 71 kvm,så orker ikke å be fjerne slektninger :-)

Wael klemte tommelen sin i bildøren :'( stakkars... så uflaks..han lukker alltid døren selv,men nå kom fingeren imellom...... fikk så vondt av han
..

Her blir det litt rydding og the voice etterhvert. Hva skal dere ikveld da? Har ikke rukket å lese gjennom trådene deres ennå..

Sent from my GT-I9300

Det var da voldsomt mange ganger å våkne på iløpet av kort tid:confused::(
Vet du noe mer om når mannen din kommer eller?
Blir nok godt for deg å få litt mer hjelp!

Så mye fint dem får til bursdagen sin:rolleyes::D stor stas for W:D
Men leit å høre om fingeren hans:( må ha vært skikkelig vondt! Ble fingeren hans veldig klemt eller? Nesten litt bra at det ikke var lillefingeren eller noe da, for tommelen er lissom litt sterkere;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ikveld var begge snuppene i seng innen halv 8:) + at jeg hadde fått rydda alt av leker og rot, og tent lys før Emira la seg! Deilig!;) men ser nok ut som at Liana også har begynt på øyekatarr:confused: ikke at hun bryr seg, men var ikke lett å gi det trollet øyedråper:p

Jeg har hatt kjempe masse kynnere idag, med rie-lignende ubehag..det begynte i natt, og har holdt på helt til 4-5 tiden idag før det ga seg:eek: kan ikke huske jeg har hatt det såå lenge før, men jordmor sa at jeg kom nok til å gå gjennom dette en god del før fødsel, og at det var helt normalt for 3 gangs:confused::p

Så Ikveld har jeg spist frossen-pizza :p og nå skal kose meg med litt sjokkis og redbull :D OG tv da;)

Ha en fin kveld videre;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Tipper du føder ganske snart jeg :D

Ja, skikkelig kjedelig.. Men den kom ikke før på natterstid, trodde ikke det var vanlig at den kunne komme så lenge etter vaksinen. Men er vel sjangs for at det går fort over hvis det er pga vaksinen da :)
Ja, det varer heldigvis ikke lenge!

Thea ble også litt "ivrig" da jeg løftet henne - prøve å vri seg vekk eller komme seg ned på gulvet mens hun gren. Men prøvde jeg å legge henne ned gren hun enda høyere å skulle opp igjen. Men jeg bare holdt henne godt, bysset og gikk fram og tilbake i rommet og sa "hysjhysj". Strøk henne på hode eller kinnet, dette fortsetter jeg med når jeg har lagt henne i sengen også. Er hun rolig sier jeg "hysjhysj" lavere og lavere etter hvert som jeg får ut. Som hs fortale oss så kan det også bare være at de våkner av vane, men de er jo trøtt enda så derfor blir det gråting. Så det er om å gjøre å bli kvitt vanen - snakket hun om :)

Ja det viktigste er jo å finne den måten som passer best for hvert enkelt barn all den tid de er forskjellige =)
Han har våknet en gang allerede i kveld, men sovnet fort da jeg la ham ned.

Det var da voldsomt mange ganger å våkne på iløpet av kort tid:confused::(
Vet du noe mer om når mannen din kommer eller?
Blir nok godt for deg å få litt mer hjelp!

Så mye fint dem får til bursdagen sin:rolleyes::D stor stas for W:D
Men leit å høre om fingeren hans:( må ha vært skikkelig vondt! Ble fingeren hans veldig klemt eller? Nesten litt bra at det ikke var lillefingeren eller noe da, for tommelen er lissom litt sterkere;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja,mangeganger... Likt hun det ;( Sover godt frem til jeg legger meg kl. 22.30-23.00...
Han venter fortsatt på visumet sitt..... De sier at det er ferdigmom 2-3 dager hver gang han snakker med de.. Kjedelig altså.... Men men,har smurt meg med masse tålmodighet :)

Ja,skikkelig klemt..... Stakkarså... Håper den ikke er brukket :(
Hvordan går det med babyen? Ikke født ennå? :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja,mangeganger... Likt hun det ;( Sover godt frem til jeg legger meg kl. 22.30-23.00...
Han venter fortsatt på visumet sitt..... De sier at det er ferdigmom 2-3 dager hver gang han snakker med de.. Kjedelig altså.... Men men,har smurt meg med masse tålmodighet :)

Hvordan er hun når hun våkner?
Håper mannen din kommer snart :D

Hun sovner med gang hun får flaska :(
Takk håper det også ;) hvordan er Eskil når han våkner?

Om hun ikke får flaske da? Hvordan reagerer hun? FÅr hun mye før hun sovner igjen?

Han står i sengen og hopper og skriker :p
Vi prøver alltid at en av oss går inn og legger han ned og stryker på han før jeg prøver å amme. Mulig jeg bare burde amme med en gang slik at han ikke våkner så mye, men jeg synes likevel vi burde se om han sovner igjen...

Er så kjedelig når de våkner så ofte om nettene! Merker at jeg ikke burde klage så fort om en av ungene har vært våken flere ganger :P

Håper han får visumet snart! Teit når de ikke holder på det dem sier!..

Uff da! Du får se ann på fingeren hans..får satse på at den ikke er brukket.. er jo uansett sykt vondt å klemme fingeren!
Hehe nei babyen er fortsatt i magen og sparker i alle kanter :P men tror nok ikke det er så altfor lenge til det skjer noe;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Tenk så deilig når han er ute og da
3 herlige barn :D :D

Ja DET gleder jeg meg til :D men blir litt nervøs av å ikke vite når dette skjer, også er det jo det at jeg vet godt hva jeg må gjennom FØR han er ute:eek::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Oioi, kanskje det skjer noe hos deg snart? Spennende!!:)
Vi har hatt ei god natt. Jenny tulla litt med innsovning i går kveld, pluss at hun våkna i 22-tida og ville helst være våken og ha selskap. Til slutt måtte hun gi opp, og sov til 07. Måtte levere henne litt tidligere til dagmamma i dag, så da fikk jeg lest litt før forelesninga.:)
Sliter litt med å henge med i forelesninga, for jeg MÅ notere underveis, men 4 av 5 lærere raser gjennom stoffet og har mange slides i presentasjonen. Syns det er dumt at de oppfordrer til å ikke notere, men heller skrive ut hele presentasjonen..:confused:

Dagens klaging!:p
Jeg har invitert mamma og pappa på middag i dag og skal servere lam kleftiko. Blir koselig med besøk, og syns det er så fint at Jenny får litt kvalitetstid med besteforeldrene sine.♡
Kleftiko...humhum...like morro hver gang du lager det! :p hihi ;)

God kveld!
Vi har vært på harrytur i Sverige idag :p Er bare en time unna grensen, og vi var nesten fri for melkefri Semper-grøt så da kjørte vi til Sverige og kjøpte grøt! ...oooog snop, kjøttbullar (melkefrie), falukorv og ett brett pepsi max :rolleyes: :p

I ettermiddag har vi laga melkefrie vaffler og trollkrem :D Hermine var SÅ utslitt etter en innholdsrik dag, så hun holdt på å sovne før vafflene var ferdige :p men fikk mme først og vaffel til kvelds etterpå :p og bittelitt trollkrem, og det syntes hun var knallgodt! :) turte ikke å gi henne så mye, var redd for at hun skulle overspise :confused: men hun skal få mer i morgen, da er det jo lørdag! Hun har aldri fått vaffel før, men skjønte fort at DET er gode saker ;)

Nå er det pizza og tv før sengen! Hermine holdt holoi til klokka 03 i natt :eek: så en litt trøtt første feriedag :p Håper på bedre natt!

Ja det viktigste er jo å finne den måten som passer best for hvert enkelt barn all den tid de er forskjellige =)
Han har våknet en gang allerede i kveld, men sovnet fort da jeg la ham ned.

Ja, det er ikke alltid så lett heller å finne ut av det. :) Samme her også, håper det er en stund til neste gang :)

Back
Topp