Fredda'n..

Holdt på å sovne på gulvet nå mens hun lekte :eek:
Husker jeg også sov veldig godt sålenge jeg ammet...men fikk fortsatt ikke til å sove på dagtid da :p håper hun blir trett snart...men ser ikke sånn ut o_O
hun sovner nok til slutt. tar nok på å ikke være i form, selvom hun ikke har feber!
quoter bare dette ene innlegget av deg jeg, og ikke de to andre i tillegg :p
Det blir greit med det andre arbeidskravet også - det er en fortsettelse av det jeg leverte nå, så jeg har allerede lest endel om temaet :p Greit å være litt tidligere ute denne gangen også.
Vi reiser nok til svømmehallen med bussen om mannen ser ut til å være forsinket. Trenger nok ikke å ha med vogna inn da Eskil sover nå og nok er ganske uthvilt når vi drar. Så får T bare være med oss i babybassenget, eventuelt på det grunneste i det dype bassenget om han vil svømme litt, for der kan han stå!

God morgen!
Leit å høre om syke barn, oppkast og mammaer i skral form. Håper det går seg til hos alle sammen.:)

Her er det PEL-forelesning på g. (Pause akkurat nå da..;) ) Har ingen planer for dagen, anna enn studier, sette på litt klær til vask, hente snuppa mi hos d.m og lage middag. Dagene flyr av gårde asså!! :eek:
I helga skal vi innover til mine foreldre, da mamma skal feire bursdagen sin, så det blir stas både for liten stor.:)
Så herlig med bursdagsfeiring da :D

Polarbrøddeig satt, oppvaskmaskinen i gang, bleievask hengt opp, og hva ser jeg på nettsiden til lokalavisa?!
JO; kommunens rennovasjonsselskap vurderer tilskuddsordning til tøybleier! :D
Jeg har sendt mail til kommunen og rennovasjonsselskapet i sommer, men ikke fått noen særlig tilbakemelding. Tydeligvis er det flere i kommunen her som brenner for temaet, og det kan se ut til at det er litt mer respons nå!
Denne dama må jeg i kontakt med =) =)
http://www.gd.no/nyheter/article6846716.ece

God formiddag :)
Håper dere som ikke er i form og som har unger som ikke er i form blir taskt bedre! :) og håper dere får slappe av litt innimellom :)

Sambo har fri i dag, så jeg sov til halv ti :) nå skal jeg i dusjen før vi drar på sykehuset på ul. Etterpå blir det shopping og middag på senteret :)

Ha en fin dag alle sammen! :)

Håper dere som ikke er i form og som har unger som ikke er i form blir taskt bedre! :) og håper dere får slappe av litt innimellom :)

Sambo har fri i dag, så jeg sov til halv ti :) nå skal jeg i dusjen før vi drar på sykehuset på ul. Etterpå blir det shopping og middag på senteret :)

Masse lykke til å ultralyd :D :D

Hei

Så trist å høre at det er mange småsnusk som er syke, god bedring til alle.
Nasse snørrer og hoster en del, men i grei form, prøver å ha henne litt i barnehagen i dag. Jeg skal på bekkengruppe, og så skal jeg stemme etterpå.
Sola skinner, og det er sommervær i dag, deilig:-)

Masse lykke til på ultralyd, C!!!:D

hei og hopp til alle sammen!

Leit å høre om alle som e dårlige, dårlige netter osv.. god bedring til dere alle, både store og små, og håper dagen deres blir bra fordeom ! :)

Her har vi hatt den beste natten på lenge, småen sov fra 7-7 uten en lyd:hello2 heerli. I tillegg var det mannen sin tur til og stå opp siden han skal på seinvakt, så eg sov helt til kl. 10!

Været er så som så, var en heftig tordenbyge i dagtidlig, men virker som det har roet seg no. Ellers har eg besøk av en venninne fra Bergen (fadderen til Jonatahn) og det er visst stor stas, for han holdt seg våken helt til 11.30 og lekte med duplo ho hadde med til han ;) Han sover enda så då holder det nok bare med en kvil i dag.

Ikke så mye spennende å fortelle, svigermor kommer snart, og eg skal avgårde på seinvakt, så ha en god dag alle sammen:)

hei og hopp til alle sammen!

Leit å høre om alle som e dårlige, dårlige netter osv.. god bedring til dere alle, både store og små, og håper dagen deres blir bra fordeom ! :)

Her har vi hatt den beste natten på lenge, småen sov fra 7-7 uten en lyd:hello2 heerli. I tillegg var det mannen sin tur til og stå opp siden han skal på seinvakt, så eg sov helt til kl. 10!

Været er så som så, var en heftig tordenbyge i dagtidlig, men virker som det har roet seg no. Ellers har eg besøk av en venninne fra Bergen (fadderen til Jonatahn) og det er visst stor stas, for han holdt seg våken helt til 11.30 og lekte med duplo ho hadde med til han ;) Han sover enda så då holder det nok bare med en kvil i dag.

Ikke så mye spennende å fortelle, svigermor kommer snart, og eg skal avgårde på seinvakt, så ha en god dag alle sammen:)
God jobb til deg :D

God ettermiddag!
Volven: God bedring til lille Asle-gutten! Ikke noe godt og være syk og kaste opp, stakkars:(
Emmeth sikler som en vannslange, feber og dårlig i magen, så er nok flere tenner på vei! Jeg er igang med og lage flæskesteg(dansk ribbe)Akkurat fått satt den i ovnen;) Så blir det brunkartofler, rødkål og hjemmelaga god saus til!:) Hva skal dere spise idag? Har kke tid til og lese igjennom alt nå, får ta det til kvelden:D Er igang med og brodere julekalender og har ikke brodert siden jeg var 10 år, men men , virker som det går veldig fint inntil nå;)(bank i bordet) Og er også igang med og strikke et nytt pledd til Mathea med babyull, kjempemykt:) Ha en fiiin fredag, alle sammen<3

Masse lykke til på sykehuset:)

Voldsomt til skravling her idag da! :P
God bedring til liten og stor!
Og lykke til med ul;)

Jeg har vært i farta i dag! Først badet Liana og dusjet Emira og med selv før frokost og barnehage :) så har jeg fått ryddet, tørket støv og støvsugd! Skulle vakse gulv å, men har glemt å vaske moppene:eek::p såååå har jeg vært hos frisøren OG fått handla mat:) vi skal ha pizza idag og jeg gleder meg:D:rolleyes:
Skal straks hente gull-trolla i barnehagen..

Ha en finfin dag alle sammen! Tross sykdom og lite søvn på noen av dere ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Takk takk :-) det gikk veldig fint, og både jeg og legen tror jeg er 7+6 i dag. Alt så bra ut foreløpig :)

Så supert! :D gratulerer nok en gang ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Tok noen bilder ved frokosten idag :D
Fikk ikke lov til å ta bilde av Emira, men fikk stjelt ett knips forde :P

Lille turbofisen! :D
1378480709781.jpg
1378480718566.jpg
1378480728890.jpg

1378480736088.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

God ettermiddag!
Volven: God bedring til lille Asle-gutten! Ikke noe godt og være syk og kaste opp, stakkars:(
Emmeth sikler som en vannslange, feber og dårlig i magen, så er nok flere tenner på vei! Jeg er igang med og lage flæskesteg(dansk ribbe)Akkurat fått satt den i ovnen;) Så blir det brunkartofler, rødkål og hjemmelaga god saus til!:) Hva skal dere spise idag? Har kke tid til og lese igjennom alt nå, får ta det til kvelden:D Er igang med og brodere julekalender og har ikke brodert siden jeg var 10 år, men men , virker som det går veldig fint inntil nå;)(bank i bordet) Og er også igang med og strikke et nytt pledd til Mathea med babyull, kjempemykt:) Ha en fiiin fredag, alle sammen<3

Så "håndarbeidsk" du er da! Flink! :D
Mmm..Ribbe hørtes ut! *gledermegtiljuuuuul* Bare 3, 5mnd igjen nå.;)
Vi spiste pai med karbonadekjøttdeig, purre, mais og paprika, og hadde grønn salat ved siden av. Jam..

God kveld!
I dag er vi slitne alle mann her.. Jenny har spist dårlig i hele dag, og jeg trodde kanskje hun kom til å ta det igjen ved kveldsflaska, men etter 120ml sovna hun (kl.18). Supertidlig kveld, men er man trøtt så er man trøtt.♡
Bortsett fra det så har vaskemaskina vår også tatt kveld, og jeg skal kose meg med kaffe. Kort og greit.:p :)

Back
Topp