Fredda'n..

Så fine unger Anita!
Det ble bading på alle sammen her, det var veldig koselig =)
Men Lillemann var sååå trøtt etterpå. Holdt på å sovne i stolen etter dusjingen...
Men sovnet først rett før vi var hjemme med bilen og våknet da vi kom inn. Så han var passe kjørt nå når han sovnet kl 19.30!
Mannen legger T nå, jeg har satt frem litt snop og tent lyyyyyyys. Digger at det blir mørkere på kvelden, da blir det så koselig inne :D
Sitter og strikker på en lue til T! Han har valgt seg et romskip-merke på Panduro som jeg skal bestille og sy på luen :D

God kveld!
I dag er vi slitne alle mann her.. Jenny har spist dårlig i hele dag, og jeg trodde kanskje hun kom til å ta det igjen ved kveldsflaska, men etter 120ml sovna hun (kl.18). Supertidlig kveld, men er man trøtt så er man trøtt.♡
Bortsett fra det så har vaskemaskina vår også tatt kveld, og jeg skal kose meg med kaffe. Kort og greit.:p :)
Får håpe hun får hvilt ut da :D

Har lite tid til skravling når jeg er syk og alene med syk unge :P
Vi dro like godt til svigers, der var det 4 andre som kunne dulle med snuppa så fikk jeg hvilt meg! Fikk også reinsdyrgryte av nyskutt (svigerfar har vært på jakt) reinkalv til middag :D

Virker som om ørene plager Hermine :( Hun gråter når hun blir lagt/har sovna, og når jeg tar henne på/i ørene! Ga paracet før lur nr 2 (siden hun våkna etter 30min på lur nr 1 og HYLVRÆLA og fikk henne ikke til å sove igjen) så heldigvis sov hun fra 15-16.30. Utmot kvelden har hun fått feber også, så håper virkelig ikke det blir ørebetennelse i helga :( Hun sovna uten protest kl 20 men våkna 20.15 og vræla, tross paracet, nesedråper og nyinnkjøpte klosser under hodeenden på senga :confused: Tørka vekk noe snørr og så sovna hun igjen.
Håååååper hun sover nå så jeg kan innta litt popcorn og farris i fred og ro ;) Har jammen meg ikke mye tid til å kjenne etter min egen forkjølelse, tekoppen jeg skulle lage meg i går kveld står ennå på benken med kun tepose i :P

Mannen kommer hjem kl 00.30, DET blir deilig! Just in time for nattevakta!!! :D

Så fine unger Anita!
Men Lillemann var sååå trøtt etterpå. Holdt på å sovne i stolen etter dusjingen...
Men sovnet først rett før vi var hjemme med bilen og våknet da vi kom inn. Så han var passe kjørt nå når han sovnet kl 19.30!
Mannen legger T nå, jeg har satt frem litt snop og tent lyyyyyyys. Digger at det blir mørkere på kvelden, da blir det så koselig inne :D
Sitter og strikker på en lue til T! Han har valgt seg et romskip-merke på Panduro som jeg skal bestille og sy på luen :D

så bra at badingen gikk bra :D Tar på å bade, gleder meg til vi skal i bassenget med Hermine igjen :) Men det er ikke noe babybasseng her, bare dypt basseng :(
Er så kooos med lys! Tenner det for meg selv nå når jeg er alene, så blir det ekstra koselig ;)

så bra at badingen gikk bra :D Tar på å bade, gleder meg til vi skal i bassenget med Hermine igjen :) Men det er ikke noe babybasseng her, bare dypt basseng :(
Er så kooos med lys! Tenner det for meg selv nå når jeg er alene, så blir det ekstra koselig ;)
Vi er mest i det dype med Eskil da, han liker det best! Krabbet konsekvent mot det dype og var på vei uti alene flere ganger :o

hun sovner nok til slutt. tar nok på å ikke være i form, selvom hun ikke har feber!
quoter bare dette ene innlegget av deg jeg, og ikke de to andre i tillegg :p
Det blir greit med det andre arbeidskravet også - det er en fortsettelse av det jeg leverte nå, så jeg har allerede lest endel om temaet :p Greit å være litt tidligere ute denne gangen også.
Vi reiser nok til svømmehallen med bussen om mannen ser ut til å være forsinket. Trenger nok ikke å ha med vogna inn da Eskil sover nå og nok er ganske uthvilt når vi drar. Så får T bare være med oss i babybassenget, eventuelt på det grunneste i det dype bassenget om han vil svømme litt, for der kan han stå!

whaaat? blitt lat på quotingen? :p

Har lite tid til skravling når jeg er syk og alene med syk unge :p
Vi dro like godt til svigers, der var det 4 andre som kunne dulle med snuppa så fikk jeg hvilt meg! Fikk også reinsdyrgryte av nyskutt (svigerfar har vært på jakt) reinkalv til middag :D

Virker som om ørene plager Hermine :( Hun gråter når hun blir lagt/har sovna, og når jeg tar henne på/i ørene! Ga paracet før lur nr 2 (siden hun våkna etter 30min på lur nr 1 og HYLVRÆLA og fikk henne ikke til å sove igjen) så heldigvis sov hun fra 15-16.30. Utmot kvelden har hun fått feber også, så håper virkelig ikke det blir ørebetennelse i helga :( Hun sovna uten protest kl 20 men våkna 20.15 og vræla, tross paracet, nesedråper og nyinnkjøpte klosser under hodeenden på senga :confused: Tørka vekk noe snørr og så sovna hun igjen.
Håååååper hun sover nå så jeg kan innta litt popcorn og farris i fred og ro ;) Har jammen meg ikke mye tid til å kjenne etter min egen forkjølelse, tekoppen jeg skulle lage meg i går kveld står ennå på benken med kun tepose i :p

Mannen kommer hjem kl 00.30, DET blir deilig! Just in time for nattevakta!!! :D
FINT at mannen kommer for å avlaste deg! :D
Stakars Hermine :( :(

Vi er mest i det dype med Eskil da, han liker det best! Krabbet konsekvent mot det dype og var på vei uti alene flere ganger :eek:

haha, lille dare devil han der :p ;) Hermine likte seg veldig godt i syden der det var så grunt at hun kunne krype, sitte og stå og leke i vannet :) Men vi får prøve dypt vann, har jo badebåt som hun likte SÅ godt :P

FINT at mannen kommer for å avlaste deg! :D
Stakars Hermine :( :(

ja, dette tulla på seg altså! Hun har jo egentlig aldri vært slik syk før. Hadde tredagersfeber i mai, men var egentlig ikke særlig plaga av det. Så dette trenger vi tilvenning på kjenner jeg :p ;)

ja, dette tulla på seg altså! Hun har jo egentlig aldri vært slik syk før. Hadde tredagersfeber i mai, men var egentlig ikke særlig plaga av det. Så dette trenger vi tilvenning på kjenner jeg :p ;)
Ja.. Man blir vant til å takle syke unger, men det blir ikke noe mer moro desverre. Like kjipe hver gang!

Ja.. Man blir vant til å takle syke unger, men det blir ikke noe mer moro desverre. Like kjipe hver gang!

nei, morro blir det vel aldri! DET hadde blitt helt feil :P Syntes det var litt kos når hun ville sitte på fanget å kose, men er absolutt ikke verdt det!!! ;)

Hun puster forresten veldig tungt nå i kveld...hva tenker du om det? Nesten sånn hvesing :(

Hun puster forresten veldig tungt nå i kveld...hva tenker du om det? Nesten sånn hvesing :(
Er vel ikke nå jeg skal fortelle om at vi oppdaget astmaen til Teodor ved en ørebetennelse rett etter barnehagestart...?

Så fine unger Anita!

Takk :D

Så koselig med bading på alle sammen :D:rolleyes: misunner dere! Mannen her vil ikke bade fordi han er så misfornøyd med kroppen sin :P verre enn en dame jo!
Åja det er så koselig å tenne lys:rolleyes::D jeg pleier å gjøre det på høsten og vinteren..og til jul så fikk jeg 4 "kubbelys" som går på batterier av broren min..de ser heeelt ekte ut jo:eek: meeen må kjøpe batterier..hehe..

Også må du kose det videre med snop og strikking! *flinka* ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Er vel ikke nå jeg skal fortelle om at vi oppdaget astmaen til Teodor ved en ørebetennelse rett etter barnehagestart...?

nei takk, hadde vært fint om du ikke fortalte det altså! :P
Har jo selv astma nå, og hun har jo diverse allergier så blir jammen meg ikke overrasket over om det blir astma også :( Men når bør man kontakte legevakt?

nei takk, hadde vært fint om du ikke fortalte det altså! :p
Har jo selv astma nå, og hun har jo diverse allergier så blir jammen meg ikke overrasket over om det blir astma også :( Men når bør man kontakte legevakt?
Beklager, men hun har vel ingen andre tegn på astma? Teodor hadde jo vært tett/tungpustet lenge før det ble tatt tak i...!
Sliter hun med å puste synes du? Tegn på astma er at det trekkes inn langt ned i magen når de puster.

Beklager, men hun har vel ingen andre tegn på astma? Teodor hadde jo vært tett/tungpustet lenge før det ble tatt tak i...!
Sliter hun med å puste synes du? Tegn på astma er at det trekkes inn langt ned i magen når de puster.

neida, hun har ikke slitt med pusten noe tidligere ;)
Er så redd for RS bare ;)
Er ikke så lett å avgjøre når hun sover, men hun bruker ikke å puste så tungt når hun sover :confused:

Back
Topp