M
Moderator Stine
Guest
jeg har ledd meg fillete av "hva er det rareste du har sagt/gjort i søvne"trådenDe var artige. Eller alle tråder hvor man bare la til helt meningsløse bilder fra Google![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har ledd meg fillete av "hva er det rareste du har sagt/gjort i søvne"trådenDe var artige. Eller alle tråder hvor man bare la til helt meningsløse bilder fra Google![]()
Ja, bildene fra fødestua var en ener!jeg har ledd meg fillete av "hva er det rareste du har sagt/gjort i søvne"trådenog "rare bilder fra fødestua"
![]()
Altså, hva var greia med alle bildene av klokkeslettene??Ja, bildene fra fødestua var en ener!
Mannfolka som ville dokumentere hvor langtrukne fødslene varAltså, hva var greia med alle bildene av klokkeslettene??![]()
![]()
![]()
eller "BVdamene gjør ting de ikke kan"![]()
Husker det nicket godt men fikk ikke med meg dette... Var ikke så aktiv i 2010 kanskje...Petra prøvedokkehun fikk jo folk til p virkelig bry seg! Og så var hun jo ikke den hun utgav seg for å være...
Husker det nicket godt men fikk ikke med meg dette... Var ikke så aktiv i 2010 kanskje...
Hun var mest på terminforumene ja.Tror hun var mest aktiv på terminforumene, jeg har hørt om henne. Men husker ikke nicket så mye på generell..

Å nei
Hahahaha, leste du om hun som trodde hun var en lavvo?? Jeg holdt seriøst nesten på å tisse på megLer meg fillete![]()
Husker nicket godt på generelt, men husker ingenting "om henne", så hun delte sikkert ikke så mye der.Tror hun var mest aktiv på terminforumene, jeg har hørt om henne. Men husker ikke nicket så mye på generell..
Ja det er alltid forskjellig nick, kjenner det igjen på måten det skriver påEn med forskjellige nick? Må prøve å følge med kjenner jeg, føler ikke jeg får med meg sånt![]()
Ja, det er ett her inne nå for tia som alltid er ute etter bråk, svarer frekt og legger ut kun unødvendige kommentarer :/ det er provoserende og stygt gjort.. Rart å se hva de får igjen av å holde på sånn, men det er jo en del som gjør detDe er som regel lette å gjennkjenne. samt at man ser fort hvem som er ute etter "bråk" og hvem som ikke er det.
Ja det er komisk. Merker jeg må åpne øyene litt ja, prøve å få med megJa det er alltid forskjellig nick, kjenner det igjen på måten det skriver på![]()
Også er det alltid født 1.januar, brukeren er toppen ei uke gammel og det er snakk om 1-5 innlegg bare før det slettes og lages nytt!!
Det skriver som regel om at det sjøl er så pent og barnet er så pent og mannen er Så pen og perfekt og har helt snålt holdninger, så ender det hele med at 'vi er bare to venninner som kjeder oss litt, beklager'!
Det er SÅ komisk !!