Fredagstrollene

Den siste ser ikke så verst ut nei, de gamle er ikke bra for baby, eller den som bærer for den del da. De hang og dinglet etter skrittet, i stedet foe støtte fra kne til kne som i mer ergometrisk korrekt bæretøy.

Hun lurte alle med å late som hun var en dame som prøvde å få barn. Husker hun prøvde en stund og ble så glad når hun endelig ble gravid, la ut bilder av babyen også når den "kom". Også la hun ut bilder av hun og mannen sin og de var så pene og mannen hennes var kjempekjekk husker jeg. Var mye annet hun løy om også, diktet opp et helt perfekt liv! Også visste det seg at det var en jente på ca 18-19 år som hadde diktet opp alt.. og funnet bilder på nettet! Husker ikke hvordan hun ble avslørt, men det var ganske sjokkerende. Hun var ei de fleste likte og hun var veldig aktiv i en lang periode!
Men herre. Da har du lite å gjøre. Minner meg om Catfish på MTV. Haha

Vi hadde ei i november 2010 forumet husker jeg som "gikk gravid med tvillinger"
Født for tidlig osv. Da første man etter henne fødte på samme sykehus viste det seg at det ikke lå noen med fortidligfødte tvillinger der.. Kom til slutt for en dag at alt var fake...

Men herre. Da har du lite å gjøre. Minner meg om Catfish på MTV. Haha
De er litt i samme båt... "stjeler" gjerne bilder fra andre. Utgir seg for å være en helt annen enn den de er.
Det verste er at noen av dem drar det så langt at man begynner å bry seg om dem...

Det er ett troll her sol prøver seg igjen og igjen og igjen og det døvver jeg av!!! Hahaha alle som har sett det èn gang skjønner at det er samme person hver gang!
En med forskjellige nick? Må prøve å følge med kjenner jeg, føler ikke jeg får med meg sånt :P

Hudflettet ble man vel ikke? Jeg syntes det bare var bra jeg, lærte utrolig mye!
Jeg vet rett og slett ikke om min eldste hadde sittet lenge bakovervendt om jeg ikke hadde vært her på bv på den tiden.
I dag kan man ikke si at det er uansvarlig å snu ett år gamle barn uten å bli fortalt at da er man ikke hyggelig :o
Til gjengjeld slippet du også å få høre at du ikke bryr seg om ungen din, fortjener at den dør når du kræsjer og gjør den ikke det bør bv ta den, om du spørr i uvitenhet om å snu en toåring, liksom.

Det er noe med en mellomting...

Og å få høre alle de lite pene ting som kan bli sagt om deg dersom du sier ettords feil.

Jeg lurer på hvor mange som ville direkte rett sagt at jeg satset min datters liv og uansvarlig som jeg er fortjente at hun skulle tatt skade, så idiotisk og grusomt dårlig mor jeg er som fødte henne hjemme.

Og hvor sinnsykt syke mine unger måtte blitt av alle basillene i det uhygieniske hjemmet mitt, hvor ungene hadde tøybleier, og eldstemann som minibaby ble holdt over vasken for å gjøre fra seg. (vi vasket den bare etterpå. Virkelig. Han fikk potte når han var fire mnd da, for vi skulle feire jul hos svigermor og tenkte hennes vask kunne slippe.)

Slike handlinger kan jeg få tyn for nå også, for all del, men ikke på langt nær så mange, hissige, heftige innlegg rett i fleisen på en gang.

Det er ett troll her sol prøver seg igjen og igjen og igjen og det døvver jeg av!!! Hahaha alle som har sett det èn gang skjønner at det er samme person hver gang!
De er som regel lette å gjennkjenne. samt at man ser fort hvem som er ute etter "bråk" og hvem som ikke er det.

Man kunne meget mulig lære noe, og både bakovervendte og babybjørn er gode greier, men det var mye annet også. Rett og slett, våg ikke å være ny, våg ikke å ha en annen mening enn de disse sto for på noe som helst tema, uten å være veldig, veldig sterk og tøff, for det var et.... Det var et tøft tog som kjørte over deg om du sa et ord feil.

Men nå er det slik at våg ikke å si i mot og hver uenig for da er du bare ute etter å krangle ;)
Jeg har aldri vært redd for å poste noe her inne, men jeg syntes det var mye lettere å ha en mening før.
Nå blir man beskyldt for å være ute etter en person, kverulere og bare lage bråk om man er uenig.
Det er ikke lenger rom for diskusjoner ;)

Men nå er det slik at våg ikke å si i mot og hver uenig for da er du bare ute etter å krangle ;)
Jeg har aldri vært redd for å poste noe her inne, men jeg syntes det var mye lettere å ha en mening før.
Nå blir man beskyldt for å være ute etter en person, kverulere og bare lage bråk om man er uenig.
Mulig det, jeg følte det mer som at før var alle ute etter den som hadde en menig, nå er den som har en mening ute etter å krangle?

Vet ikke.

Det skjer ganske regelmessig at jeg "må trekke meg tilbake " fordi jeg ikke orker å krangle mer, i en eller annen tråd som tar av. Da får jeg gjerne også høre mye an det som var før, men bare fra en eller to, ikke 10-15 som overgår hverandre, liksom.

D har ikke jeg opplevd her nå, men trist om du har opplevd d.

Mulig det, jeg følte det mer som at før var alle ute etter den som hadde en menig, nå er den som har en mening ute etter å krangle?

Vet ikke.

Det skjer ganske regelmessig at jeg "må trekke meg tilbake " fordi jeg ikke orker å krangle mer, i en eller annen tråd som tar av. Da får jeg gjerne også høre mye an det som var før, men bare fra en eller to, ikke 10-15 som overgår hverandre, liksom.

Hvorfor kan man ikke diskutere? Hvorfor tåler man ikke at noen andre har en sterkere mening enn seg selv?
Jeg holder meg også bevist unna noen tråder, for jeg har f.eks veldig sterke meninger om bakovervendt sikring av barn og for meg finnes det ingen unnskyldning for å snu ett barn.
Nå kan jeg ikke si det lenger, så nå holder jeg meg ofte unna slike tråder.
Nå er det en som kanskje sier meningen sin og resten som bare "jatter" med for å ikke såre. Har blitt et slik kosemose forum:D
Mange forum som var mye verre en bv på den tiden, og jeg var ny engang jeg også. Har alltid følt meg godt tatt i mot, men jeg synes det er flott med en diskusjon og jeg har lært mye av det :)
Så vi får bare være uenige om akkurat dette :p

Hvorfor kan man ikke diskutere? Hvorfor tåler man ikke at noen andre har en sterkere mening enn seg selv?
Jeg holder meg også bevist unna noen tråder, for jeg har f.eks veldig sterke meninger om bakovervendt sikring av barn og for meg finnes det ingen unnskyldning for å snu ett barn.
Nå er det en som kanskje sier meningen sin og resten som bare "jatter" med for å ikke såre. Har blitt et slik kosemose forum:D
Mange forum som var mye verre en bv på den tiden, og jeg var ny engang jeg også. Har alltid følt meg godt tatt i mot, men jeg synes det er flott med en diskusjon og jeg har lært mye av det :)
Man kan gjerne diskutere, jeg liker å diskutere.

Jeg liker ikke når det går på person, det er da jeg tar pause.

Uenig, gjerne. Men ikke gå på person, det er ikke kjekt.

Ja, mange andre steder var også "stygge", men det var bv jeg opplevde som verst, av de jeg var på. Jeg var ikke på mange andre som var stygge da, men på mange strukturerte.

Det å jatte med er ikke min stil, og å snu små unger er heller ikke min greie (lillesøster på fire snus ikke i år, nei. Broren var 6) det er bare det ar når det går på person i diskusjonen, da blir det ufint. Så lenge ser holder seg til sak er jeg med.

Vi hadde ei i november 2010 forumet husker jeg som "gikk gravid med tvillinger"
Født for tidlig osv. Da første man etter henne fødte på samme sykehus viste det seg at det ikke lå noen med fortidligfødte tvillinger der.. Kom til slutt for en dag at alt var fake...
Nesten.
Eg som fødte etter ho, men ikkje på samme sykehus. På det sjukehuset eg var, låg det og nåke som kom frå det sjukehuset ho angivelig hadde født på :) Hadde ikkje vært tvillinga der i vden perioden ;) viste seg at ho hadde stjelt alt innhold frå ein utenlandsk blogg...på November2010 heitte ho Definen, var samme person som var Petra Prøvedukke...ho blei vel oppdaga når nåken skulle levera blomster/gave til ho, om eg ikkje husker feil.

Last edited:
Enig med deg.

har vært medlem siden 2009,, savner de crazy trådene på generelt..ikkje bare troll men generelt oppheta diskusjoner ;)

har vært medlem siden 2009,, savner de crazy trådene på generelt..ikkje bare troll men generelt oppheta diskusjoner ;)
Jeg savner også alle trådene. Det var sikkert 30 tråder på en kveld:) Nå er det bare skravletrådene som gjelder (de er koselige de altså), men det blir ikke noe nytt på siden:p

Og så var det stas å ha flotte, lange signaturer:D

Back
Topp