Fredagstrollene

Har vært her siden 07 og husker også fredagene som de dagene med mest liv her inne

Petra prøvedokke :( hun fikk jo folk til p virkelig bry seg! Og så var hun jo ikke den hun utgav seg for å være...
Husker det nicket godt men fikk ikke med meg dette... Var ikke så aktiv i 2010 kanskje...

Tror hun var mest aktiv på terminforumene, jeg har hørt om henne. Men husker ikke nicket så mye på generell..
Hun var mest på terminforumene ja.

Tror hun var mest aktiv på terminforumene, jeg har hørt om henne. Men husker ikke nicket så mye på generell..
Husker nicket godt på generelt, men husker ingenting "om henne", så hun delte sikkert ikke så mye der.

En med forskjellige nick? Må prøve å følge med kjenner jeg, føler ikke jeg får med meg sånt :P
Ja det er alltid forskjellig nick, kjenner det igjen på måten det skriver på :o
Også er det alltid født 1.januar, brukeren er toppen ei uke gammel og det er snakk om 1-5 innlegg bare før det slettes og lages nytt!!
Det skriver som regel om at det sjøl er så pent og barnet er så pent og mannen er Så pen og perfekt og har helt snålt holdninger, så ender det hele med at 'vi er bare to venninner som kjeder oss litt, beklager'!
Det er SÅ komisk !!

De er som regel lette å gjennkjenne. samt at man ser fort hvem som er ute etter "bråk" og hvem som ikke er det.
Ja, det er ett her inne nå for tia som alltid er ute etter bråk, svarer frekt og legger ut kun unødvendige kommentarer :/ det er provoserende og stygt gjort.. Rart å se hva de får igjen av å holde på sånn, men det er jo en del som gjør det :o

Ja det er alltid forskjellig nick, kjenner det igjen på måten det skriver på :o
Også er det alltid født 1.januar, brukeren er toppen ei uke gammel og det er snakk om 1-5 innlegg bare før det slettes og lages nytt!!
Det skriver som regel om at det sjøl er så pent og barnet er så pent og mannen er Så pen og perfekt og har helt snålt holdninger, så ender det hele med at 'vi er bare to venninner som kjeder oss litt, beklager'!
Det er SÅ komisk !!
Ja det er komisk. Merker jeg må åpne øyene litt ja, prøve å få med meg :P

Back
Topp