Lilla-87
Forumet er livet
Så fin dressen blei!! Med påsydde knapper og alt!!I frykt for at dressen er for liten for 1-åringen som skal få den har jeg vasket den og nålet den opp på matta for å strekke den ut
Men den ser veldig fin ut![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin dressen blei!! Med påsydde knapper og alt!!I frykt for at dressen er for liten for 1-åringen som skal få den har jeg vasket den og nålet den opp på matta for å strekke den ut
Men den ser veldig fin ut![]()
![]()
Ikke bruk skyllemiddel til ull daså fin dressLur måte å strekke den på!
Søs har strikket en kjole til Hermine som er SÅ trangPrøvde å legge den i skyllemiddel og så tre den over ei søppelbøtte...men det hjalp ikke
![]()
Hamstret billige knapper på ebay for lenge sidenSå fin dressen blei!! Med påsydde knapper og alt!!![]()
HeheKjempe fin! Så flink du er som klarer å strikke noe sånt..hehe skulle bodd litt nærmere deg
★Sender fra pipe-gjøken★
Ikke bruk skyllemiddel til ull da![]()
Det holder å bløtlegge den å eventuelt blokke/ strekke på den måten jeg har gjort, ellers nytter det ikke...
Skyllemiddel ødelegger ulla!skyllemiddel får jo ulla til å bli løsere/utvide seg, så om man vil strekke ekstra på den så skal man legge det i skyllemiddel![]()
Skyllemiddel ødelegger ulla!
Joo!ja, ved gjentatt bruk, men ikke ved engangsforeteelse![]()
Joo!
Hehe, neida
HAr sluttet så og si med skyllemiddel her, så jeg har fått litt aversjoner mot det, bare![]()
Jeg merker virkelig ikke det jeg. Hører mange sier det =)haha, du om detJeg synes klærne blir så stive og ekle uten
![]()
Jeg merker virkelig ikke det jeg. Hører mange sier det =)
Håndklær kan jeg gå med på blir stive, men de tromler vi
Nei, skyllemiddel ødelegger blenene våre, så vi prøver å unngå det ellers også da det blir liggende mye rester i maskina...
Bleiene.blenene???![]()
Her blir det ikke liggende rester, men bruker ikke så mye heller da, 1/2 kork per fulle maskin![]()
Bleiene.
Det ligger som oftest både såperester og skyllemiddelrester i systemet på alle vaskemaskiner, men det er nok ikke mye.
Skyllemiddelet legger seg som en vokshinne på stoffet, og hindrer da bleiene i å suge opp væske. Merker det supergodt på håndklærne våre etter at vi sluttet med skyllemiddel, de ørker bort mye mer vann enn før =)
Det hender jeg har oppi litt eddik i vasken (ikke så mye at det lukter, selvsagt), da blir alt mykt og veldig friskt![]()
Ja, jeg klagde jo aldri på håndklærne før. Var bare noe jeg merket i ettertid, etter at vi ikke brukte det så mye =)synes i grunnen håndklærne våre virker helt fint de da![]()
Så kreativ du er da!