Fredagsprat!

Oh mæn, jeg er trøtt!
Snart skal jeg vekke mannen slik at jeg får lagt meg igjen.
Stod opp med Lillebror kl 6, etter at han hadde vært våken masse...
Og så bæsjet han. MYE! OVERALT på badet og i badekaret!
Han fikk yoghurt igjen i går :eek:
Det får han ikke videre, for å si det slik.......
T maser fælt om å få dra i bhg, stakar, de har ha-med-dag i dag og han gleder seg så. Men jeg er altfor trøtt for å gå bort nå... Burde vel bare kaste litt vann i ansiktet og følge han bort=)

Å nei, har han melkeallergi? Stakkars, hatt vondt i magen da, kanskje!?:( Skjønner godt du er trøtt, viktig du også får sovet litt:) Hva med og vekke mannen og la han følge T i bhgen idag?:)

Skjønner godt du er trøtt, så dumt han reagerer sånn på yoghurten, men den alpro soya yoghurten smaker nesten det samme synes jeg:)
Håper du får sovet litt:)

Jeg skal levere nasse snart nå, så skal jeg legge meg igjen selv. Har pyntet nasse i en alt for stor kjole, men hun ble da fin:)

Hihi, koselig med kjole:D<3 Er så nydelig når jentene går med kjole<3:) Sove godt og kos deg i drømmeland etterpå;):p

GOD MORN!
Vesla var våken to ganger i natt (den ene gangen hadde hun kommer seg til fotenden av senga hvor hun satt oppreist, og hadde føttene dinglende ut gjennom sprinklene??), meeen etter å ha bli plassert med smokk og kos så sov hun til 06.30. Nå blei hun nettopp henta av dm, og jeg skal hive i meg noe og spise/ordne meg litt før forelesning.

I går strikka jeg ferdig ei lue til den lille jenta som besøkte meg tidligere i uka, så da håper jeg den passer til henne;
Vis vedlegget 31659Vis vedlegget 31660Vis vedlegget 31661

Herre min, for en søøøt og fin lue du har laget:) Du er kjempeflink til og strikke:) Kankje det kan hjelpe og legge hu med pose, så får hu ikke rota så fælt rundt i sengen? Og hvertfall ikke få beina utafor eller mellom sprinklene:)

Herre min, for en søøøt og fin lue du har laget:) Du er kjempeflink til og strikke:) Kankje det kan hjelpe og legge hu med pose, så får hu ikke rota så fælt rundt i sengen? Og hvertfall ikke få beina utafor eller mellom sprinklene:)
Takk for det! Det er ikke alltid resultatet blir så bra, så det handler nok mer om flaks. ;)
Jeg har vært inne på tanken om å bruke pose, men har ikke kommet så langt.:p

God formiddag!
Jeg hadde veiledning på masteroppgaven min kl 09 i morges og nå er jeg på jobb! :) 6 ansatte er syke og sykmeldte, så alle vikarer er i drift, selv vikarene er ute syke nå:eek:
Nesten så jeg ville sende Hermine hjem da jeg hørte at det var sendt hjem tre barn med omgangssyke på avdelingen hennes idag :eek::confused: vil IKKE ha den gugga i hus altså! :( Menmen, hun får det vel likevel :p

Håper på ei frisk helg men er jammen meg klar for å skrinlegge alle planer :p

*Surfer mobilt*

God morgen alle sammen:)
Her sover Emmeth nå dagens første lur:) Og jeg er igang med operasjon røykeslutt:D Igår tok jeg "kun" 5 røyk fra kl 6 på morran til 23 på kvelden. Og røyker ikke når Emmeth er våken! Skulle slutta allerede i januar, men slik blei det nå ikke:( Jeg tygger vanlig tyggis når jeg får lyst på en røyk og det går helt fint, så skal nok klare og slutte igjen;) Har greid det 3 ganger før og hatt opphold på over ett år hver gang:).

Nå skal jeg legge sammen 3 maskiner med klær, vaske mer klær, kjøkkenet har jeg rydda;) Også skal jeg vaske gulv og strikke ferdig pannebåndet jeg er igang med til Neline;) Til middag idag blir det hjemmelaga medisterkaker, nypoteter, kokte gulrøtter og hjemmelaga brun saus:) Ha en fin dag, jentene mine<3

Lykke til med røykeslutt! Har vært gjennom det sjøl, og vet det er tøft;) Sikker på du klarer det, dersom motivasjonen er der! :) Heier på deg :) :hello2

Her sover Emmeth nå dagens første lur:) Og jeg er igang med operasjon røykeslutt:D Igår tok jeg "kun" 5 røyk fra kl 6 på morran til 23 på kvelden. Og røyker ikke når Emmeth er våken! Skulle slutta allerede i januar, men slik blei det nå ikke:( Jeg tygger vanlig tyggis når jeg får lyst på en røyk og det går helt fint, så skal nok klare og slutte igjen;) Har greid det 3 ganger før og hatt opphold på over ett år hver gang:).

Nå skal jeg legge sammen 3 maskiner med klær, vaske mer klær, kjøkkenet har jeg rydda;) Også skal jeg vaske gulv og strikke ferdig pannebåndet jeg er igang med til Neline;) Til middag idag blir det hjemmelaga medisterkaker, nypoteter, kokte gulrøtter og hjemmelaga brun saus:) Ha en fin dag, jentene mine<3
Lykke til med røykeslutt! Dette klarer du!!! :D;) bare å knaske nikotinplaster...eller noe sånt :p

*Surfer mobilt*

God formiddag:)

Her sover småen sin første (eller enste alt etter som) kvil for dagen, og eg har fått i meg litt lunsj. nå er det husvask som står for tur, har en del å gjøre før vi skal feire Jonathan sin ettårsdag med familie i morra, og venner på søndag! Blir stas:)

Må en tur nedom byen og tror jeg, kjøpe litt ballonger og stæsj. J. eeeelsker ballonger! ;)

Ellers er det strålende fint vær her i dag, og 17 grader, så det må jo nytes med en tur på lekeplassen!

Ha en herlig dag!

Oh mæn, jeg er trøtt!
Snart skal jeg vekke mannen slik at jeg får lagt meg igjen.
Stod opp med Lillebror kl 6, etter at han hadde vært våken masse...
Og så bæsjet han. MYE! OVERALT på badet og i badekaret!
Han fikk yoghurt igjen i går :o
Det får han ikke videre, for å si det slik.......
T maser fælt om å få dra i bhg, stakar, de har ha-med-dag i dag og han gleder seg så. Men jeg er altfor trøtt for å gå bort nå... Burde vel bare kaste litt vann i ansiktet og følge han bort=)
Huff, stakkar liten:( du må droppe den yoghurten altså:p sier som Sukkersnusk: alpro soyayoghurt er veldig god;)

*Surfer mobilt*

GOD MORN!
Vesla var våken to ganger i natt (den ene gangen hadde hun kommer seg til fotenden av senga hvor hun satt oppreist, og hadde føttene dinglende ut gjennom sprinklene??), meeen etter å ha bli plassert med smokk og kos så sov hun til 06.30. Nå blei hun nettopp henta av dm, og jeg skal hive i meg noe og spise/ordne meg litt før forelesning.

I går strikka jeg ferdig ei lue til den lille jenta som besøkte meg tidligere i uka, så da håper jeg den passer til henne;
Vis vedlegget 31659Vis vedlegget 31660Vis vedlegget 31661
He he, jeg anbefaler også nattpose! :p;)

Kjempesøt lue:rolleyes:

*Surfer mobilt*

Liana har sovet nok en gang godt på rommet sitt:) men våknet halv 6 for smokk, så sov hun igjen til 7:)
Jeg fikk badet hun før jeg leverte dem i barnehagen litt før 9, så de fikk spist frokost der:)

Jeg har ryddet litt, spist frokost og drukket te..så tenkte jeg å opp på loftet å finne fram nyfødt-klær, for å se om det er noe nøytralt der (noe jeg har sagt jeg leeeeenge):P
Også får vi se hvor langt jeg kommer med husvasken her, har blitt VELDIG begrenset av hva jeg kan gjøre før bekkenet gjør vondt! tåler nesten ingenting lenger..

Ønsker alle en fin fredag:D

★Sender fra pipe-gjøken★
Har du enda ikke funnet fram nyfødtklærne??? :eek::p
Hehe, stemmer det altså at man blir mer og mer avslappet for hvert barn? :p jeg hadde alt vasket og klart i kommoden 6 uker før termin :cool::p;)

*Surfer mobilt*

Ha en god dubb du også, Sukkersnusk.:) Kjekt for lille Nasse som skal feires i bhg i dag. Hun kommer vel hjem med krone da sikkert?:) Skal dere feire henne i helga?

Takk, det var en laang dupp:-) Tror nok hun får sin første krone ja, blir stas. Vi feirer hele helga, første pulje slektninger i morgen, og resten på selve dagen:-)

Jeg heier på deg :)

Huff, stakkar liten:( du må droppe den yoghurten altså:p sier som Sukkersnusk: alpro soyayoghurt er veldig god;)

*Surfer mobilt*
Ja nå er vi jo helt sikre så ikke mere yoghurt.
Må prøve den :)

Å nei, har han melkeallergi? Stakkars, hatt vondt i magen da, kanskje!?:( Skjønner godt du er trøtt, viktig du også får sovet litt:) Hva med og vekke mannen og la han følge T i bhgen idag?:)
Han virker ikke plaget da, annet enn at magen blir veldig løs og han får luft i magen...
Men han har fått mat med melk i en stund, uten å reagere. Så enten er det rett og slett youghurten, ellers er det generelt melk og at det lille han får i mat ikke gir utslag

God formiddag!
Jeg hadde veiledning på masteroppgaven min kl 09 i morges og nå er jeg på jobb! :) 6 ansatte er syke og sykmeldte, så alle vikarer er i drift, selv vikarene er ute syke nå:eek:
Nesten så jeg ville sende Hermine hjem da jeg hørte at det var sendt hjem tre barn med omgangssyke på avdelingen hennes idag :eek::confused: vil IKKE ha den gugga i hus altså! :( Menmen, hun får det vel likevel :p

Håper på ei frisk helg men er jammen meg klar for å skrinlegge alle planer :p

*Surfer mobilt*
Usj, det er fælt med slike runder!
Håper bare unger og ansatte holder seg borte fre bhg lenge nok til at smitten slutter!!!

Han virker ikke plaget da, annet enn at magen blir veldig løs og han får luft i magen...
Men han har fått mat med melk i en stund, uten å reagere. Så enten er det rett og slett youghurten, ellers er det generelt melk og at det lille han får i mat ikke gir utslag

Hopper inn her jeg ;)
I går var vi på 1 års kontroll, og legen sa at kokt melk er mildere for magen enn ukokt, så vi skulle helst unngå ukokt melk sånn i tilfelle siden snuppa har reagert på melk tidligere. Nå vet jeg ikke hvordan yoghurt er laga (burde vel vite det)..vi gir youghurt selv, og det går ba. Vi har kjøpt de som står med barnematglassa. Men tenkte bare å nevne det i tilfelle det er noe i det ;)

Hopper inn her jeg ;)
I går var vi på 1 års kontroll, og legen sa at kokt melk er mildere for magen enn ukokt, så vi skulle helst unngå ukokt melk sånn i tilfelle siden snuppa har reagert på melk tidligere. Nå vet jeg ikke hvordan yoghurt er laga (burde vel vite det)..vi gir youghurt selv, og det går ba. Vi har kjøpt de som står med barnematglassa. Men tenkte bare å nevne det i tilfelle det er noe i det ;)
Han har fått tyskisk yoghurt og en barneyoghurt som er laktoseredusert... Får bare holde han unna en god stund og se det an :)

Han har fått tyskisk yoghurt og en barneyoghurt som er laktoseredusert... Får bare holde han unna en god stund og se det an :)

Ja det er nok d beste :) her er det matnekt i dag. Oppdaga ei ny tann, så der er nok forklaringen :) sambo tar med kina takeaway hjem, så da får hun pølse og pomfri uten salt. Skeier litt ut alle tre i dag ;)

Ja det er nok d beste :) her er det matnekt i dag. Oppdaga ei ny tann, så der er nok forklaringen :) sambo tar med kina takeaway hjem, så da får hun pølse og pomfri uten salt. Skeier litt ut alle tre i dag ;)
Så deilig med kinamat! :D
Her blir det pizza. Lager egen, glutenfri til meg da, så lager mannen til seg og ungene :D
Lillebror har super matlyst om dagen, enda det er en tann på vei ut :D

Back
Topp