Fredagsprat!

God morgen alle sammen:)
Her sover Emmeth nå dagens første lur:) Og jeg er igang med operasjon røykeslutt:D Igår tok jeg "kun" 5 røyk fra kl 6 på morran til 23 på kvelden. Og røyker ikke når Emmeth er våken! Skulle slutta allerede i januar, men slik blei det nå ikke:( Jeg tygger vanlig tyggis når jeg får lyst på en røyk og det går helt fint, så skal nok klare og slutte igjen;) Har greid det 3 ganger før og hatt opphold på over ett år hver gang:).

Nå skal jeg legge sammen 3 maskiner med klær, vaske mer klær, kjøkkenet har jeg rydda;) Også skal jeg vaske gulv og strikke ferdig pannebåndet jeg er igang med til Neline;) Til middag idag blir det hjemmelaga medisterkaker, nypoteter, kokte gulrøtter og hjemmelaga brun saus:) Ha en fin dag, jentene mine<3

Så bra, dette klarer du:-)

Så flott at Liana sover godt på eget rom!!:D
Koselig å kikke litt i småttissklær da, og så er det kanskje greit å gjøre det istedenfor å vaske når bekkenet er slitent? :) Jeg utsetter alltid å rydde bort klær som har blitt for små til Jenny, for det syns jeg er sååå kjedelig! Det samler seg titt og ofte opp en haug med klær som hun har vokst ut av.;)

Ja er koselig å se disse små klærna igjen :) merkelig at jentene mine har vært såå små:eek::p fant litt nøytralt, men må nok få kjøpt mer ser jeg, for var utrolig mye rosa klær:P
Hehe ja jeg kan godt legge bort klær, men problemet er å pakke det ned og gå opp på loftet med det :P hehe.. blir til at det blir slengt inn i et skap..hehe..
Ble nok ikke noe vask idag nei, men har satt på to maskiner med klær og hengt de opp hvertfall;) så får jeg ta husvasken imårra, for skal ha selskap på søndag:)

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen alle sammen:)
Her sover Emmeth nå dagens første lur:) Og jeg er igang med operasjon røykeslutt:D Igår tok jeg "kun" 5 røyk fra kl 6 på morran til 23 på kvelden. Og røyker ikke når Emmeth er våken! Skulle slutta allerede i januar, men slik blei det nå ikke:( Jeg tygger vanlig tyggis når jeg får lyst på en røyk og det går helt fint, så skal nok klare og slutte igjen;) Har greid det 3 ganger før og hatt opphold på over ett år hver gang:).

Nå skal jeg legge sammen 3 maskiner med klær, vaske mer klær, kjøkkenet har jeg rydda;) Også skal jeg vaske gulv og strikke ferdig pannebåndet jeg er igang med til Neline;) Til middag idag blir det hjemmelaga medisterkaker, nypoteter, kokte gulrøtter og hjemmelaga brun saus:) Ha en fin dag, jentene mine<3

Supert at du vil slutte å røyke;):D masse lykke til med det;)
Også så flink og effektiv du har vært i hjemmet:D middagen høres nydelig ut;);)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så fin lue, Heier på at du klarer og slutte å røyke, hipp hurra for bursdagsbarnet og stakkars lillegutt :)

Her har det bare vært kos og ikke stress eller mas med levering i dag, deilig :) Har hatt hjemmedag fra kurset i dag for skulle ordne med cver,åpne søknader og søknader ang. praksisplasser :) Fikk sendt av gårde 9 søknader. Fikk mail fra en kiwibutikk her om dagen at jeg ikke fikk jobben, ( en jeg søkte på for lenge siden, men hadde glemt det) men da jeg fortalte at jeg gikk på kurs og skulle ha praksis fikk jeg komme på intervju og var inne i 5 min og nå er praksisplassen ordna :)

har barnefri denne helga og den skal kun brukes på avslapping og kos på meg selv-fordi jeg fortjener det :) ha en fin fredag alle sammen !!!

God formiddag!
Jeg hadde veiledning på masteroppgaven min kl 09 i morges og nå er jeg på jobb! :) 6 ansatte er syke og sykmeldte, så alle vikarer er i drift, selv vikarene er ute syke nå:eek:
Nesten så jeg ville sende Hermine hjem da jeg hørte at det var sendt hjem tre barn med omgangssyke på avdelingen hennes idag :eek::confused: vil IKKE ha den gugga i hus altså! :( Menmen, hun får det vel likevel :p

Håper på ei frisk helg men er jammen meg klar for å skrinlegge alle planer :p

*Surfer mobilt*

Også omgangssyke som er SÅ smittsomt:( håper dere slipper det! Hvertfall Hermine;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Har du enda ikke funnet fram nyfødtklærne??? :eek::p
Hehe, stemmer det altså at man blir mer og mer avslappet for hvert barn? :p jeg hadde alt vasket og klart i kommoden 6 uker før termin :cool::p;)

*Surfer mobilt*

Hahaha nei uff, har styra så mye med maling og rommet til Liana at jeg har drøyet det altfor lenge:eek::p men nå har jeg gjort det, og fått vasket det som også kan passe til gutt:) men må kjøpe litt mer tenker jeg;) hahaha ja jeg har vært voldsomt avslappet denne gangen:P eller ukene har gått for fort til å henge med! Heheh.. med emira hadde jeg alt klart leeeenge før termin, Liana hadde jeg vel alt klart innen uke 36..så man er nok kansje mer gira første gangen enn 3 gangen?:rolleyes::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Da er fredagspizza inntatt og Lillebor på vei i seng snart
Han må bare få bade litt først :)
ImageUploadedByTapatalk1379696327.056445.jpg
Så blir det The Voice og hvitvin på oss voksne etterpå!!

Da er jentene i seng, og jeg har fått tatt den faste kveldsryddinga, og laget flasker med mme for imårra:) så nå er det bare å slappe av resten av kvelden;)

imårra blir det laging av ostekake som skal serveres på søndag og vask av leilighet!
Samboer jobber imårra, noe jeg ikke liker så godt, siden han kommer til å være 1 time unna med bil, og blir borte til kvelden:confused: tenk om fødselen skulle starta:eek::p får satse på at det ikke skjer noe enda:) også får jeg håpe jentene er greie med meg imårra:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Da er jentene i seng, og jeg har fått tatt den faste kveldsryddinga, og laget flasker med mme for imårra:) så nå er det bare å slappe av resten av kvelden;)

imårra blir det laging av ostekake som skal serveres på søndag og vask av leilighet!
Samboer jobber imårra, noe jeg ikke liker så godt, siden han kommer til å være 1 time unna med bil, og blir borte til kvelden:confused: tenk om fødselen skulle starta:eek::p får satse på at det ikke skjer noe enda:) også får jeg håpe jentene er greie med meg imårra:P

★Sender fra pipe-gjøken★
Som du holder på asså. Avslapping resten av kvelden er deg vel unt!:)

Som du holder på asså. Avslapping resten av kvelden er deg vel unt!:)

Hehe "pliktene" kaller vettu :P hahah..
Takk:) slapper av med god samvittighet, men må nesten sende mannen ut på butikken, for jeg er sulten:P hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Samboer jobber imårra, noe jeg ikke liker så godt, siden han kommer til å være 1 time unna med bil, og blir borte til kvelden:confused: tenk om fødselen skulle starta:eek::p får satse på at det ikke skjer noe enda:) også får jeg håpe jentene er greie med meg imårra:p

★Sender fra pipe-gjøken★
SÅ flink som du er! :D
Det går nok fint at han jobber borte, skal du se. Hva jobber han med?

I frykt for at dressen er for liten for 1-åringen som skal få den har jeg vasket den og nålet den opp på matta for å strekke den ut :p
Men den ser veldig fin ut :D
C5FFCF2A-AB2D-444C-A4D3-E68D3B16A149-359-00000037EAB40D8E_zpsdf3c6967.jpg

SÅ flink som du er! :D
Det går nok fint at han jobber borte, skal du se. Hva jobber han med?

Å takk:D
Jada det går nok greit, er ganske så vandt med det ;) han har jobbet mye i helgene nå etter permisjonen fordi han vet at han ikke bør jobbe så mye i helgene når babyen kommer:) OG vi trenger pengene:P
Han jobber innenfor ISS, var det eneste han fikk etter flere måneder med jakt etter jobb andre steder:eek:;)

★Sender fra pipe-gjøken★

I frykt for at dressen er for liten for 1-åringen som skal få den har jeg vasket den og nålet den opp på matta for å strekke den ut :p
C5FFCF2A-AB2D-444C-A4D3-E68D3B16A149-359-00000037EAB40D8E_zpsdf3c6967.jpg

Kjempe fin! Så flink du er som klarer å strikke noe sånt..hehe skulle bodd litt nærmere deg:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Usj, det er fælt med slike runder!
Håper bare unger og ansatte holder seg borte fre bhg lenge nok til at smitten slutter!!!

Ja, er jo dessverre slik at enkelte sender barna sine i bhg med diarè og så smitter det til alle siden de spiser på lekene :mad: o_O :(

Har kjøpt inn sånne bleielapper til senga, just in case :P

Da er fredagspizza inntatt og Lillebor på vei i seng snart
Han må bare få bade litt først :)
Vis vedlegget 31726
Så blir det The Voice og hvitvin på oss voksne etterpå!!

Så koselig badestund :)
Hermine fikk bade i badekaret hos bestemor idag (vi har ikke badekar) og hun kosa seg sånn at jeg måtte slippe ut vannet for å få henne opp :p :)

så fin dress :D Lur måte å strekke den på!
Søs har strikket en kjole til Hermine som er SÅ trang o_O Prøvde å legge den i skyllemiddel og så tre den over ei søppelbøtte...men det hjalp ikke :P

God kveld!
FOR en dag *phuh*
Tok med meg Hermine og kjørte til bestemor (min mamma) og oldemor rett etter jobb. Mannen er på jobb"arrangement" i kveld. Hermine var SÅ trøtt etter å bare ha sovet en time i bhg idag, så hun fikk seg 1,5 time på øyet og sov helt til 17.30. DET trengte hun altså! Etterpå var hun så i slaget, så vi dro på shopping med oldemor :) Så fikk Hermine bade hos bestemor og fikk kvelds før vi kjørte hjem kl 21. Hun sovna ikke før 21.30, sånn som skjer når man sover så sent på ettermiddagen :P

Jeg slapper av på sofaen med Ylvis på Skavland :) Helt utkjørt gitt :eek:

Back
Topp