Fredag:-)

Her var dei lite aktivitet i dag! ;)
Vi har hatt besøk av to barn mens mamman deres var på et møte. Hærlighet så deilig at Simone fikk litt sosial omgang! Hun strålte opp da de kom og prata i vei på Simonisk og leika masse! Det var godt for meg også for hun har vært klengete i det siste. Hun sovna halv to, så det ble sen dubb i dag. Og jeg er frisk igjen!! Juhuuuuu!!!!!

Ellers har vi ingen planer i dag. Det blir thai takeaway i dag tenker jeg.
hehe, simonisk...:p Er morro når de tydelig synes det er gøy å være rundt andre barn, selvom de egentlig ikke leker sammen med dem, bare rundt dem! :P ;)

jeg var SÅ sikker på at han blei å komme idag :P jaja, kanskje neste fredag da! :P

Dagen er fortsatt ung:P meeen, tviler på at det skjer noe..han blir nok boende der inne til han er 20år :P hahaha..
Men ja, til fredag igjen så er det bare 1 dag over termin;)

★Sender fra pipe-gjøken★

hehe, simonisk...:p Er morro når de tydelig synes det er gøy å være rundt andre barn, selvom de egentlig ikke leker sammen med dem, bare rundt dem! :P ;)

Ja det er moro :) hun prøver å leke litt med de. Jenta er 2,5 og gutten 4 mndr eldre enn Simone. Meeeen...simone skjønner f.eks at de leker i leketeltet og går inn og ut og sier bø. Så prøver hun å gjøre det og har det kjempegøy. Så er jo de ferdige der for simone har jo observert de og tenkt på saken 5 min før hun entrer leken. Da ser hun skikkelig forvirret ut når de plutselig leker med boe annet..hihi ;) men kjekt at hun prøver ihvertfall! Det er kun de to hun prøver å leke med. Andre bare leker hun ved siden av. Sikkert fordi vi er mye sammen, og de prøver å få hun med ;)

Dagen er fortsatt ung:P meeen, tviler på at det skjer noe..han blir nok boende der inne til han er 20år :P hahaha..
Men ja, til fredag igjen så er det bare 1 dag over termin;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha ;) det blir et langt svangerskap da! ;) spørst om du får tvinge han ut før det har gått 20 år ;)

Hehe skal være ærlig å si at jeg får ikke gjort like mye (eller orker) når barna er hjemme hele dagen!;) hehe..orker mer når jeg har fått slappet av i en stille leilighet noen timer:P:)
Takk, lunsjen var kjempe fin og god:D hehe..

Ja jeg tror også på at tannutbrudd kan gå utover magen.. jeg også kan bli sånn hvis jeg er bekymret, stresset eller rett og slett har vondt i kroppen.. så hva legene mener, det driter jeg i :P hahaha.. og godt det er fler som mener at tenner kan gi sånne "herlige" bleier :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Godt å høre! Merker at energinivået mitt stiger mye av bare en liten time barnefri eller sånn som i dag da hun ikke hang i beina på meg mens vi hadde besøk ;)

Haha! Vi mødre vet best, og insisterer på at vi vet best om noen betviler det ;-p

huff, ja, er ikke noe gøy å vekke de! Du skal se hun våkner tidlig av seg selv når hun kan sove sålenge hun vil da :p ;)
Vi bruker stort sett bare Gilde Go`og mager når vi har pølser, de er melkefrie! ;)

Hehe ikke sant:-)

Bruker de vi også, så har jeg funnet et nytt merke, bunnpris har kjøttpølse uten melk:-)

Hehe ja, også når man i tillegg har føda før termin 2 ganger, så går man bare å venter på at det skal skje noe, og er kansje litt mer utålmodig :p

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe, det skjønner jeg godt:-)

Deilig at han skal ha høstferie da :)
Gilde god og mager er uten melk forresten :)

Hvordan er hånda di? Og formen ellers?

Ja, de pølsene bruker vi også en del:-)

Jeg sliter en del ennå, gleder meg til å ta stingene på mandag, din da?

Ja, de pølsene bruker vi også en del:-)

Jeg sliter en del ennå, gleder meg til å ta stingene på mandag, din da?

Håper det kommer seg for deg! :-) får du ta stingene så raskt? deilig da! klarer du å løfte noe eller må du holde den helt i ro?
formen min er ganske bra. Kjenner at jeg savner matlysta, men den kommer tilbake. og sliter litt med kneet mitt pga bekkenlåsning. Det vil av og til ikke gjøre vanlige bevegelser så det blir ufrivillig feilbelastning, spesielt i trapper, men foreløpig går det bra. Skal få gjort noe med det på sikt ;) er blitt bitt av babybasillen, og ser på søskenvogner. Gleder meg til å begynne å kikke på ordentlig i butikkene :) Men samtidig så er jeg slik at jeg kjøper ingenting før jeg føler meg sikker på at det går bra..sist var jeg sikker i uke 12 pga en ekstra ul og jeg bare var rolig. Denne gangen føler jeg meg noenlunde sikker, men samtidig så blir jeg påvirket av alle de rundt meg som spontanaborterer for tiden. Himmel og hav! Det skjer jo med så mange og noen flere ganger!

Håper det kommer seg for deg! :) får du ta stingene så raskt? deilig da! klarer du å løfte noe eller må du holde den helt i ro?
formen min er ganske bra. Kjenner at jeg savner matlysta, men den kommer tilbake. og sliter litt med kneet mitt pga bekkenlåsning. Det vil av og til ikke gjøre vanlige bevegelser så det blir ufrivillig feilbelastning, spesielt i trapper, men foreløpig går det bra. Skal få gjort noe med det på sikt ;) er blitt bitt av babybasillen, og ser på søskenvogner. Gleder meg til å begynne å kikke på ordentlig i butikkene :) Men samtidig så er jeg slik at jeg kjøper ingenting før jeg føler meg sikker på at det går bra..sist var jeg sikker i uke 12 pga en ekstra ul og jeg bare var rolig. Denne gangen føler jeg meg noenlunde sikker, men samtidig så blir jeg påvirket av alle de rundt meg som spontanaborterer for tiden. Himmel og hav! Det skjer jo med så mange og noen flere ganger!

Det er to uker på mandag, så da fikk jeg fjerne dem, men er litt skeptisk, for synes ikke det har blitt skikkelig arr.
Jeg kan bruke den litt, men ikke løfte noe tungt, så jeg får ikke til å stelle nasse:(

Jeg vil også ha søskenvogn, men tror ikke jeg får mannen med på det:eek:

Skjønner godt du er redd når det skjer så mange rundt deg ja, selv har jeg vært ganske rolig til tross noen blødninger og smerter. Det går nok bra med oss begge:-) Veldig spent på kjønnet, får kanskje vite det 14. oktober.
Ellers sliter jeg også med maten, gått ned 6 kg, sånn var det forrige gang også. Men jeg er godt i hold, så ingen fare i grunn hehe:-)

Lille sykling koser seg med Drømmehagen og bananpuffs :) såååå slapp og varm :(
ImageUploadedByBV Forum1380895636.504623.jpg
ImageUploadedByBV Forum1380895646.026714.jpg
ImageUploadedByBV Forum1380895654.377226.jpg

Det er to uker på mandag, så da fikk jeg fjerne dem, men er litt skeptisk, for synes ikke det har blitt skikkelig arr.
Jeg kan bruke den litt, men ikke løfte noe tungt, så jeg får ikke til å stelle nasse:(

Skjønner godt du er redd når det skjer så mange rundt deg ja, selv har jeg vært ganske rolig til tross noen blødninger og smerter. Det går nok bra med oss begge:-) Veldig spent på kjønnet, får kanskje vite det 14. oktober.
Ellers sliter jeg også med maten, gått ned 6 kg, sånn var det forrige gang også. Men jeg er godt i hold, så ingen fare i grunn hehe:-)
Hehe, hvorfor vil han ikke ha søskenvogn??? Mannfolk! :p

Ja det er moro :) hun prøver å leke litt med de. Jenta er 2,5 og gutten 4 mndr eldre enn Simone. Meeeen...simone skjønner f.eks at de leker i leketeltet og går inn og ut og sier bø. Så prøver hun å gjøre det og har det kjempegøy. Så er jo de ferdige der for simone har jo observert de og tenkt på saken 5 min før hun entrer leken. Da ser hun skikkelig forvirret ut når de plutselig leker med boe annet..hihi ;) men kjekt at hun prøver ihvertfall! Det er kun de to hun prøver å leke med. Andre bare leker hun ved siden av. Sikkert fordi vi er mye sammen, og de prøver å få hun med ;)
I barnehagen forsøker også de andre barna og leke med Hermine, men hun skjønner ikke greia og vil helst leke for seg selv...så ingen tar lekene hennes :p ;)

Åja..to uker allerede..hvor blir tiden av? Men håper de ser på det før de tar stingene siden du føler det ikke har blitt skikkig arr. Men det går nok så bra så :) kjedelig å ikke kunne stelle ja! Det er nok mange ting du ikke tenker over at du vanligvis gjør som er vanskelig nå. Håper du blir raskere bra enn forventet så du kan bruke hånda skikkelig igjen! Men superbra at du fikk ordna den så raskt!

Ja jeg er ganske rolig ifht blødningene jeg har hatt, for det har bare vært litt og helt lyst. Ingen andre smerter enn vanlige menssmerter innimellom, og har hørt hjertelyd og vært på ul. Er nok ikke like ivrig som sist sikkert.."kan alt" denne gangen føler jeg ;) elsket å lese uke for uke sist, men nå er det..jaja..stemmer det ;)

Aha! 6kg er mer enn mine 5,2! Imponert over legen som vil ta glucobelastning på meg for jeg er ganske slank (tror jeg) og mange jeg kjenner som er større enn meg tar ikke slik test. Meeeen..kan alltids berolige legen om ikke annet ;)

Vil han ikke ha søskenvogn? Ja man trenger jo ikke da..men snuppa er jo ikke i bhg så jeg vil ha muligheten til å ha med begge i vogn. Vurderer mange, men noen kan man både bruke som singelvogn og søskenvogn. Det virker praktisk, for da har vi "gamlevogna" til evt barnehagesoving, og jeg slipper å dra på dobbeltvogn eller evt selge den og kjøpe ei i tillegg...bæring har jeg ikke blitt komfortabel med. Mest fordi at simone hata det fra første stund. Kjøpte både bæresele og skal før fødselen for det såg så behagelig og praktisk ut. Blir nok å prøve det på neste man også ;)

Fikk inkallelse til ul 13.11 :-D det går så fort denne gangen!

I barnehagen forsøker også de andre barna og leke med Hermine, men hun skjønner ikke greia og vil helst leke for seg selv...så ingen tar lekene hennes :p ;)

Så snillt av de å la hun ha lekene i fred :)

Haha ;) det blir et langt svangerskap da! ;) spørst om du får tvinge han ut før det har gått 20 år ;)

Haha ja regner meg at det hadde blitt satt igang før det hadde gått såå lang tid :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Godt å høre! Merker at energinivået mitt stiger mye av bare en liten time barnefri eller sånn som i dag da hun ikke hang i beina på meg mens vi hadde besøk ;)

Haha! Vi mødre vet best, og insisterer på at vi vet best om noen betviler det ;-p

Ja litt barnefri gjør under på energinivået:P:eek::D

Hahah sant! Ingen kan si at en mor tar feil :P hvertfall ikke om sitt eget barn:p:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Lille sykling koser seg med Drømmehagen og bananpuffs :) såååå slapp og varm :(
Vis vedlegget 33682
Vis vedlegget 33683
Vis vedlegget 33684

Så nydelig hun er! Helt med i drømmehagen:rolleyes::p:) håper hun blir frisk snart, og holder seg frisk lenger! Husker Emira også var for det meste syk de første 3 månedene i barnehagen:( frisk maks en uke av gangen, så var det på'n igjen med 1-2 uker syk!

God bedring til lille snupp♡

★Sender fra pipe-gjøken★

Hun er søt :) håper hun blir fort frisk! Hva er bananpuff?
De er fra Happypuffs, kjøpt på Iherb ;) puffet fullkornsris tilsatt kalsium, vitaminer, jern og fruktjuice. Hermine elsker de:)

*Surfer mobilt*

Back
Topp