Fredag:-)

Kunne tenkt meg denneVis vedlegget 33718
Husker ikke merke på den:p
Enig med du, man irriterer seg bare om man kjøper den man ikke vil ha, men kjøpte på grunn av prisen:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Lurer på om det er den city selecten jeg ;) har ikke sett den i virkeligheten enda, men den virker praktisk med 16 ulike måter å ha delene på. Svigerinna mi hadde sett den med ei veninne og sa den var god å trille. Likte at de kan sitte å se på hverandre.

Enig med du, man irriterer seg bare om man kjøper den man ikke vil ha, men kjøpte på grunn av prisen:)
Babyjogger city celect ;)
Vi har city versa og den er utrolig god!!!!

Så spennende da! :D kjempelurt tiltak å lære alle barna det samme så de kan kommunisere med hverandre :) skulle jo alle bhg gjort :p ;)

Ja jeg syns det er både bra og gøy at dem lærer de andre barna å kommunisere med både lyder og tegn:D ja det er noe alle bhg burde gjøre..for hver unge har jo sett eget lille språk :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Noe sånt kunne jeg tenkt meg å..for det tar ikke mer plass i bredden enn en vanlig vogn..meeeen har vel en samboer som deg:P "men en sånn vogn tømmer kontoen":confused::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Blei bedre et par dager og så blei hun dårlig igjen :( er skikkelig tett nå, hoster og snørrer og feber :(

Stakkars liten:(
Hu er mye syk nå etter bhge-start, men er som regel sånn det pleier og være. Mathea var støtt syk ett år etter hu begynte i bhgen! Hvordan har natten vært? Ønsker Hermine god bedring og måtte hu snart bli frisk igjen, lille go`jenta:)

Neste gang er han kanskje mer tållmodig så han kan klippes hos frisør, så får du beholde litt av lengden :p ;)

Er det jeg håper på;)
Dette blei altfor kort, men var eneste muligheten vi hadde nå:) Vokser heldigvis ut igjen;) Og håret hans gror som ugress:) Måtte de lange lokkene hans gro fort som fy ut igjen:)

Fine vogner der :) såg på vogn der selv sist gang. Babyactive mener jeg å huske de het (?) ;) denne gangen har jeg et par stk det står mellom. Vi har nemmelig ei ganske lang jente, så noen av vognene vi har prøvd er allerede nesten for korte, så vi må tenke på det og prøve vognene før vi kjøper. Vil også helst kunne snu sittedelene tror jeg. Det kan jeg avvike fra siden vi kan snu både citycrossen og bugaboo been. Det står foreløpig mellom babyjogger city select, bumbleride indie twin (den var veldig lang og høyt under kalesja), bugaboo donkey, tfk (ikke den fineste av utseende syns jeg men den er god plass i), emmaljunga sin nye søskenvogn...ja...så vet ikke om jeg tørr å se på mimmis engang jeg..blir enda vanskeligere ;-p men takk for tips! Titter nok innom mimmis også kjenner jeg meg selv riktig ;-) å så jeg elsker å se på vogner! Kan ikke kjøpe for da er vi jo ferdig! ;-p
bumbleride indie har de hos mimmis ;) :P Vet ikke hva den ligger på i butikk, men er ca 6500 for den på nett ;)
Skjønner du har valgets kvaler iallfall :P

Stakkars liten:(
Hu er mye syk nå etter bhge-start, men er som regel sånn det pleier og være. Mathea var støtt syk ett år etter hu begynte i bhgen! Hvordan har natten vært? Ønsker Hermine god bedring og måtte hu snart bli frisk igjen, lille go`jenta:)
ugh, var lite søvn og mye oppvåkning i natt o_O Hun slokna som best kl 05 da vi tok henne mellom oss i senga ;)

Hadde vært perfekt for oss! For har ikke plass til sånn som er vedsiden av hverandre.. men får se om jeg får overtalt samboer :p

★Sender fra pipe-gjøken★
haha, lykke til! :p

Hadde vært perfekt for oss! For har ikke plass til sånn som er vedsiden av hverandre.. men får se om jeg får overtalt samboer :p

★Sender fra pipe-gjøken★
Phil and Teds har noe liknende, jeg synes den er veldig god å trille og har brukt den som singelvogn!

Phil and Teds har noe liknende, jeg synes den er veldig god å trille og har brukt den som singelvogn!

Takk for tips :D skal få sjekket det ut:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Noe sånt kunne jeg tenkt meg å..for det tar ikke mer plass i bredden enn en vanlig vogn..meeeen har vel en samboer som deg:p "men en sånn vogn tømmer kontoen":confused::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe, jepp, vi har nok like menn der ja:-)

Back
Topp