Åja..to uker allerede..hvor blir tiden av? Men håper de ser på det før de tar stingene siden du føler det ikke har blitt skikkig arr. Men det går nok så bra så

kjedelig å ikke kunne stelle ja! Det er nok mange ting du ikke tenker over at du vanligvis gjør som er vanskelig nå. Håper du blir raskere bra enn forventet så du kan bruke hånda skikkelig igjen! Men superbra at du fikk ordna den så raskt!
Ja jeg er ganske rolig ifht blødningene jeg har hatt, for det har bare vært litt og helt lyst. Ingen andre smerter enn vanlige menssmerter innimellom, og har hørt hjertelyd og vært på ul. Er nok ikke like ivrig som sist sikkert.."kan alt" denne gangen føler jeg

elsket å lese uke for uke sist, men nå er det..jaja..stemmer det
Aha! 6kg er mer enn mine 5,2! Imponert over legen som vil ta glucobelastning på meg for jeg er ganske slank (tror jeg) og mange jeg kjenner som er større enn meg tar ikke slik test. Meeeen..kan alltids berolige legen om ikke annet
Vil han ikke ha søskenvogn? Ja man trenger jo ikke da..men snuppa er jo ikke i bhg så jeg vil ha muligheten til å ha med begge i vogn. Vurderer mange, men noen kan man både bruke som singelvogn og søskenvogn. Det virker praktisk, for da har vi "gamlevogna" til evt barnehagesoving, og jeg slipper å dra på dobbeltvogn eller evt selge den og kjøpe ei i tillegg...bæring har jeg ikke blitt komfortabel med. Mest fordi at simone hata det fra første stund. Kjøpte både bæresele og skal før fødselen for det såg så behagelig og praktisk ut. Blir nok å prøve det på neste man også
Fikk inkallelse til ul 13.11 :-D det går så fort denne gangen!