Fredag og helg! :D

Idag skal jeg ut og kose meg i hagen og klippe plenen;) Og ligge med rompestumpen høyt i været :cool14 Oh Yes. Skal bli rundt 18-20 grader idag, så bassenget til jentene skal huffepuffes opp og fylles i:D Ha ei flotters dag, snupper :smiley-angelic003 :blob3 ;)

Så deilig med fint og varmt vær! Nyt det og send det hit når du er lei ;-p

Det er koselig du får noen kvalitetstimer sammen med henne før du skal på jobb<3 Ha en fin dag på jobb, søta:)
Ja, er jo litt triveligere å være sammen med henne på morran når hun er blid enn på ettermiddagen når hun er trøtt og sur:p;)

*Surfer mobilt*

Deilig med litt senere arbeidstid da :) håper du koste deg masse med familien og at du får en fin dag på jobb ;)
Hehe, ja man lærer fort å verdsette fritida hjemme MYE mer når man ikke er hjemme hele tida lengre;)

*Surfer mobilt*

Det ble visst ikke noe treff i dag, så vi har vært å handla mat og vaska klær. Snuppa sovna nå så lurer på å hive meg rundt å lage lasagne mens hun sover. Meren først skal jeg ha en latte ;-)
Lager du lasagne fra bunnen av?

*Surfer mobilt*

Duplo er en slæger om dagen her også! Alle babylekene er plutselig SÅ kjedelige:eek: men hun bygger jo ikke da, river bare ned og spiser på den;)

*Surfer mobilt*

Ja merker at vi må kjøpe noen litt mer avanserte leker snart. Hun har fått dreisen på sånn puttekasse også og hyler av fryd når hun treffer riktig! Hun bygger ikke duploen, men studerer det vi gjør og tar to klosser og kikker veldig på de og prøver å sette de sammen. Det går selvfølgelig ikke så frustrasjonen blir av og til stor ;-) men en vakker dag knekker hun nok koden. Må forresten skryte litt av at hun reiste seg opp etter sofaryggen i går :-) tror det er enklere enn fra gulvet så er spent på om hun klarer det også snart!

Ja merker at vi må kjøpe noen litt mer avanserte leker snart. Hun har fått dreisen på sånn puttekasse også og hyler av fryd når hun treffer riktig! Hun bygger ikke duploen, men studerer det vi gjør og tar to klosser og kikker veldig på de og prøver å sette de sammen. Det går selvfølgelig ikke så frustrasjonen blir av og til stor ;-) men en vakker dag knekker hun nok koden. Må forresten skryte litt av at hun reiste seg opp etter sofaryggen i går :-) tror det er enklere enn fra gulvet så er spent på om hun klarer det også snart!
Så flink hun er:D er nok lettest i sofaen og i senga ja! Er iallfall der Hermine er mest dreven! Så prøver hun overalt! Får til ved sofaen og stoler, men er for kort til å reise seg ved stuebord og tv-benk:p

*Surfer mobilt*

Lager du lasagne fra bunnen av?

*Surfer mobilt*

Ja det gjør jeg :-) bruker tagliatelle istedenfor lasagneplater da.
Bruner kjøttdeig, hiver oppi løk. Lager tomatsaus av hermetiske tomater, tilsetter hvitløk, basilikum og oregano. Blander sausen og kjøttdeiga og legger i ei langpanne. Lager veldig tykk hvit saus med masse pepper. Sausen skal se svart ut. Legger den oppå kjøttdeig og sausblandinga.. Koker tagliatelle og legger over og ost på toppen. Det er veldig godt med ost i den hvite sausen men jeg tåler så lite laktose så det dropper vi.
Har vel muligens salt og pepper på kjøttdeiga.

Takk! Er deilig å bo så nært jobben og da, gikk hjemmefra 08.50! :p:D

*Surfer mobilt*

Så deilig! Jeg må opp klokka for å rekke jobben klokka 7. Men er ferdig halv tre da så det går bra. Slipper rush begge veiene så det er positivt :-)

Det ble visst ikke noe treff i dag, så vi har vært å handla mat og vaska klær. Snuppa sovna nå så lurer på å hive meg rundt å lage lasagne mens hun sover. Meren først skal jeg ha en latte ;-)

hehe ja ganske greit å få gjort unna middag mens de små sover ;) latte er godt! hehe men jeg må helst ha ekstra smak i den jeg :P (ikke så glad i bare kaffesmak lissom)

Hehe, ja man lærer fort å verdsette fritida hjemme MYE mer når man ikke er hjemme hele tida lengre;)

*Surfer mobilt*

ja det er sant! plutselig blir helgene mye mer spesielle ;) :P

hehe ja ganske greit å få gjort unna middag mens de små sover ;) latte er godt! hehe men jeg må helst ha ekstra smak i den jeg :P (ikke så glad i bare kaffesmak lissom)

Jeg måtte ha karamell eller vaniljesmak oppi før, men etter at jeg var gravid så klarer jeg det ikke. Bruker brunt sukker ofte, men liker den litt sterk uten sukkef også :-)

Hermine har kosa seg på lekeplassen sammen med pappan og Pontus idag! :)
1370619102357.jpg1370619109852.jpg

*Surfer mobilt*

Jeg måtte ha karamell eller vaniljesmak oppi før, men etter at jeg var gravid så klarer jeg det ikke. Bruker brunt sukker ofte, men liker den litt sterk uten sukkef også :)

ja rart hvordan man endrer seg etter en graviditet ;) Jeg var veldig glad i latte med vanilje før, men etter jeg var gravid med Liana, så syns jeg det blir for kvalmenes.. men må isåfall ha kaffen søt :P så er veldig glad i mocca.. og gjærne mocca iskaffe ;)

1370621217882.jpg1370621191793.jpg
Liten tvslave hjemme hos farmor:p
Vi blir her i helgen, godt å være litt borte også.
Dårlig vær i dag, både lynte og tordnet:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Håper forresten at Nasse ikke tar så tidlig morgen i helga, denne uka har hun våknet før seks, hvordan snu dette da?:confused:

Håper forresten at Nasse ikke tar så tidlig morgen i helga, denne uka har hun våknet før seks, hvordan snu dette da?:confused:

Nydelig :) hehe tv er spennende :P
Vanskelig å gjøre så mye med når de våkner, over natta.. de følger lissom sin egen rytme :P

Tror det der er perioder som kommer og går jeg asså.. Den siste uka har vært grei, men ellers har vi slitt med det samme som deg i noen mnd. I tillegg til at hun plutselig fikk for seg at hun skulle ha mat hver natt.. Vi prøvde å kun gi vann på natta, og å legge henne seinere på kvelden, men det hjalp ikke på i det hele tatt. Gikk over av seg selv. :)

ja rart hvordan man endrer seg etter en graviditet ;) Jeg var veldig glad i latte med vanilje før, men etter jeg var gravid med Liana, så syns jeg det blir for kvalmenes.. men må isåfall ha kaffen søt :P så er veldig glad i mocca.. og gjærne mocca iskaffe ;)

Iskaffe er nydelig! Det fikk jeg skikkelig lyst på! Ja det er merkelig hvordan man kan endre seg etter en graviditet! Jeg likte ikke sprite før (sittonbrus i det hele tatt) og på fødestua tvinga jeg sambo til å gå ned å kjøpe sprite for det fikk jeg SÅ lyst på..hehe..nå liker jeg det :-)
Lager du iskaffe selv? Mine iskaffier blir ikke gode syns jeg.

Tror det der er perioder som kommer og går jeg asså.. Den siste uka har vært grei, men ellers har vi slitt med det samme som deg i noen mnd. I tillegg til at hun plutselig fikk for seg at hun skulle ha mat hver natt.. Vi prøvde å kun gi vann på natta, og å legge henne seinere på kvelden, men det hjalp ikke på i det hele tatt. Gikk over av seg selv. :)

Signerer denne. For oss hjalp det verken å legge tidligere eller senere. Det gikk over her også :-) eller..hun våkner ofte klokka seks men det er ok for pappan står uansett opp da i ukene.

Back
Topp