Fredag og helg! :D

Signerer denne. For oss hjalp det verken å legge tidligere eller senere. Det gikk over her også :-) eller..hun våkner ofte klokka seks men det er ok for pappan står uansett opp da i ukene.
Jenny blir lagt av pappaen nå, og om hun sover til kl.06, har vi ingen grunn til å klage.. MEN de siste kveldene har hun begynt å tulle igjen. Ekstra slitsomt etter ei uke med himmelsk legging.:p

Nydelig :) hehe tv er spennende :P
Vanskelig å gjøre så mye med når de våkner, over natta.. de følger lissom sin egen rytme :P
Nei, det er vel noe i det, håper det endrer seg til hvordan det var:oops:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Tror det der er perioder som kommer og går jeg asså.. Den siste uka har vært grei, men ellers har vi slitt med det samme som deg i noen mnd. I tillegg til at hun plutselig fikk for seg at hun skulle ha mat hver natt.. Vi prøvde å kun gi vann på natta, og å legge henne seinere på kvelden, men det hjalp ikke på i det hele tatt. Gikk over av seg selv. :)
Håper det gjør det hos oss også, hun sover heldigvis greit gjennom natta *bank i bordet*

Jenny blir lagt av pappaen nå, og om hun sover til kl.06, har vi ingen grunn til å klage.. MEN de siste kveldene har hun begynt å tulle igjen. Ekstra slitsomt etter ei uke med himmelsk legging.:p
Man blir fort alt for vant til slik luksus:p:D

Man blir fort alt for vant til slik luksus:p:D

Det kan jeg skrive under på!
Det har vært supertøft denne perioden hvor han har våknet mellom 05 og 06! Til og med 04.30 har han valgt å ta morgen :o
Men det er tydelig at han egentlig ikke er ferdig med å sove. For ofte blir han trøtt igjen etter en time og slikt.
Men han er så aktiv nå, og snur seg rundt på magen og opp på alle fire med en gang han våkner, står på knærne og hopper i sengen. Klarer virkelig ikke å roe seg selv virker det som. Han våknet 06.30 i dag - DET Kan jeg leve med altså. ALt før 06 er natten synes jeg!

FOR en fin dag vi har hatt :D
Først en liten bytur, så svømmehallen og så byen igjen, på Peppes med søstrene mine, ungene og pappa! :D
Kjempekoselig feiring av pappamannen som også ble veldig fornøyd. Han har ikke fått gave av meg da, den er forsinket i posten :o :o
Snakk om dårlig kone som ikke bestilte i gooood tid! :p
Nå er vi så mette at det er sofaen som gjelder!
Lillebror sovnet ikke etter badingen og holdt ut gjennom pizzaspising og is i gågata etterpå. Sovnet i bilen på vei hjem og sov seg gjennom hele kveldsstellet :p
Håper han sover godt og lenge :D

Det kan jeg skrive under på!
Det har vært supertøft denne perioden hvor han har våknet mellom 05 og 06! Til og med 04.30 har han valgt å ta morgen :o
Men det er tydelig at han egentlig ikke er ferdig med å sove. For ofte blir han trøtt igjen etter en time og slikt.
Men han er så aktiv nå, og snur seg rundt på magen og opp på alle fire med en gang han våkner, står på knærne og hopper i sengen. Klarer virkelig ikke å roe seg selv virker det som. Han våknet 06.30 i dag - DET Kan jeg leve med altså. ALt før 06 er natten synes jeg!
Det er akkurat slik her også, mannen må legge henne ned for dupp kun en time etterpå, så tydelig hun burde sove lenger. Bra han sover lenger nå, syv er jo luksus hehe:D

Først en liten bytur, så svømmehallen og så byen igjen, på Peppes med søstrene mine, ungene og pappa! :D
Kjempekoselig feiring av pappamannen som også ble veldig fornøyd. Han har ikke fått gave av meg da, den er forsinket i posten :o :o

Lillebror sovnet ikke etter badingen og holdt ut gjennom pizzaspising og is i gågata etterpå. Sovnet i bilen på vei hjem og sov seg gjennom hele kveldsstellet :p
For en koslig dag dere har hatt:)
Kan jeg spøre hva du har bestilt i gave?:p

For en koslig dag dere har hatt:)
Kan jeg spøre hva du har bestilt i gave?:p

Jeg har bestilt to serier han har ønsket seg i Blu-Ray :D

Iskaffe er nydelig! Det fikk jeg skikkelig lyst på! Ja det er merkelig hvordan man kan endre seg etter en graviditet! Jeg likte ikke sprite før (sittonbrus i det hele tatt) og på fødestua tvinga jeg sambo til å gå ned å kjøpe sprite for det fikk jeg SÅ lyst på..hehe..nå liker jeg det :)
Lager du iskaffe selv? Mine iskaffier blir ikke gode syns jeg.

ja jeg er faktisk mer glad i iskaffe enn varm ;) har ikke laget det selv på leeeenge, gjorde det av og til når jeg jobbet i cafeen jeg er ansatt :P for der er det ordentlig espresso å sånt :D har prøvd hjemme, men syns ikke det blir like godt her heller..så har heller kjøpt det om jeg er på noen cafe :P
hehe ja det er vel ikke såå vanlig at man faktisk begynner å like noe nytt etter man har vært gravid? går stort sett andre veien.. hehe.. når jeg var gravid første gang, taklet jeg ikke NOE med sitronsmak :eek: men når jeg gikk gravid sist gang, så var jeg hekta på sitron smak :P hehe..

Herlig da! :) hehe.. Liana har ikke fått sitte på bakken enda, for pappan er så overbeskyttende mot disse bakteriene :p for min del kan hun bare sitte der ;) :p

what? :eek: Men det kan da fint være MER bakterier på baderomsgulvet enn ute i sandkassa :P Er jo viktig at de får komme ut og ned og utforske verden selv tenker jeg! ;) dessuten, de slikker jo på ALT inne så de er nok mer herda enn man tror :P

Ja det gjør jeg :) bruker tagliatelle istedenfor lasagneplater da.
Bruner kjøttdeig, hiver oppi løk. Lager tomatsaus av hermetiske tomater, tilsetter hvitløk, basilikum og oregano. Blander sausen og kjøttdeiga og legger i ei langpanne. Lager veldig tykk hvit saus med masse pepper. Sausen skal se svart ut. Legger den oppå kjøttdeig og sausblandinga.. Koker tagliatelle og legger over og ost på toppen. Det er veldig godt med ost i den hvite sausen men jeg tåler så lite laktose så det dropper vi.
Har vel muligens salt og pepper på kjøttdeiga.

høres knallgodt ut :D Må prøves!

what? :eek: Men det kan da fint være MER bakterier på baderomsgulvet enn ute i sandkassa :p Er jo viktig at de får komme ut og ned og utforske verden selv tenker jeg! ;) dessuten, de slikker jo på ALT inne så de er nok mer herda enn man tror :p

Ja, ikke sant.
Eskil har begynt å krabbe bort til doen, stille seg opp på knærne og åpne og lukke dolokket :o

Håper forresten at Nasse ikke tar så tidlig morgen i helga, denne uka har hun våknet før seks, hvordan snu dette da?:confused:

oi, wow, og du som har vært vant til at hun sover til 09 :P
Her hjelper det med litt sen kveld, nattmat og bekkmørkt soverom ;)

Jeg har bestilt to serier han har ønsket seg i Blu-Ray :D
Det blir han nok kjempeglad for:)
Mannen her fyller 30 i august, vurderer å kjøpe ei klokke:)

Nei, det er vel noe i det, håper det endrer seg til hvordan det var:oops:

sjansen er stor for det ;)
Husker Emira sov dårlig på dagene og våknet 5-6 tiden om morgen, de gangene det var tenner på vei.. hjalp ikke å legge hun seinere heller, det gjorde hun bare mer grinete neste dag.. og hun sov til vanlig til kl 8:30-9:30 om morgen, så du kan tro vi syntes synd på oss selv når vi hadde perioder vi måtte stå opp kl 5-6 :eek: :P hahaha..
men hun kom alltid i samme rutine igjen etter hver gang tann-utbruddene var over ;)

oi, wow, og du som har vært vant til at hun sover til 09 :P
Her hjelper det med litt sen kveld, nattmat og bekkmørkt soverom ;)
Jepp, begynner å bli en god stund siden det nå da, men hun har i hvertfall sovet til sju før. Halet ut kvelden litt mer i dag, siden hun ikke våknet fra duppen sin før halv seks, nå ble hun lagt sju.

Ja, ikke sant.
Eskil har begynt å krabbe bort til doen, stille seg opp på knærne og åpne og lukke dolokket :eek:

iiiisj! :eek: like før han slikker på doen da jo o_O Vi har toalett og bad hver for seg, like greit så kan hun farte rundt på badet så mye hun vil, mens døra til toalettet er lukket ;) MEN hun slikker på søppelbøtta da :P

iiiisj! :eek: like før han slikker på doen da jo o_O Vi har toalett og bad hver for seg, like greit så kan hun farte rundt på badet så mye hun vil, mens døra til toalettet er lukket ;) MEN hun slikker på søppelbøtta da :p
Stor fordel å ha det separat ja!
Men de holder ikke på slik så lenge da, heldigvis =)
Og mannen er jo hjemme, så det er ikke en problemstilling så ofte :D
Tar han med inn på rommet til T om jeg må finne frem klær eller noe!

Kjempekoselig feiring av pappamannen som også ble veldig fornøyd. Han har ikke fått gave av meg da, den er forsinket i posten :eek: :eek:

Høres ut som en kjempe fin dag! :)
Krysser fingrene for at han sover godt og lenge imorgen ;)

Back
Topp