Fredag og helg! :D

Æææsj!
Jeg spiste pizza i dag og er allerede full av eksem på armene :( :O
Det kløøøør!

Jepp, begynner å bli en god stund siden det nå da, men hun har i hvertfall sovet til sju før. Halet ut kvelden litt mer i dag, siden hun ikke våknet fra duppen sin før halv seks, nå ble hun lagt sju.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Du får se om det funker da! Her våkner hun 07 om hun legges 19, og 08 om vi drøyer til etter 19.30 :) Men ikke alle unger er sånn da ;) :P

Stor fordel å ha det separat ja!
Men de holder ikke på slik så lenge da, heldigvis =)
Og mannen er jo hjemme, så det er ikke en problemstilling så ofte :D
Tar han med inn på rommet til T om jeg må finne frem klær eller noe!

håper hun slutter med den maniske spisingen på alt innen hun begynner i barnehagen o_O ;)

nei :p Er den helt uspiselig? :eek:
Kanskje du må ta en Zyrtec før du spiser pizza? :p
Jeg har prøvd den og kastet nesten opp :p
Dolly´s er visst god, men de gikk konkurs her.
Jada, jeg burde spist noe annet enn pizza - nachosen er visst veldig godt - MEN....!

Jeg har prøvd den og kastet nesten opp :p
Dolly´s er visst god, men de gikk konkurs her.
Jada, jeg burde spist noe annet enn pizza - nachosen er visst veldig godt - MEN....!

hehe, enkelte ganger er det bare verdt et godt måltid ;)

what? :eek: Men det kan da fint være MER bakterier på baderomsgulvet enn ute i sandkassa :p Er jo viktig at de får komme ut og ned og utforske verden selv tenker jeg! ;) dessuten, de slikker jo på ALT inne så de er nok mer herda enn man tror :p

hehe ja jeg forteller han det hvergang :P at for eksempel tenk på alle lekene hennes da, som er overalt og ikke minst smokkene som hun kaster her og der :P og jeg sier også at bakterier til en viss grad, styrker kroppen ;) hender han overgir seg, eller så bare overser jeg det han sier.. hahah.. men han liker ikke at hun smaker og slikker på gulvet og alt annet heller,, men sånn er små barn bare! :) jeg er mye mer "avslappet" når det kommer til det.. jeg er mer redd hun skal sette ting i halsen ;) for vi hadde en skummelt hendelse med Emira en gang!

Ja, ikke sant.
Eskil har begynt å krabbe bort til doen, stille seg opp på knærne og åpne og lukke dolokket :eek:

hahaha da hadde pappan her tatt helt av :p hahaha.. men godt dem har meg som ikke er så ille på bakterier å sånt ;) :p (ikke at jeg lar dem smake på doen altså) :P

Ja, er jo litt triveligere å være sammen med henne på morran når hun er blid enn på ettermiddagen når hun er trøtt og sur:p;)

*Surfer mobilt*

Hihi, er jo ikke verst det:p;)

hahaha da hadde pappan her tatt helt av :p hahaha.. men godt dem har meg som ikke er så ille på bakterier å sånt ;) :p (ikke at jeg lar dem smake på doen altså) :p
Uff nei, doen er liksom litt ekkel, selvom vi vasker den hele tiden :p

hehe ja jeg forteller han det hvergang :p at for eksempel tenk på alle lekene hennes da, som er overalt og ikke minst smokkene som hun kaster her og der :p og jeg sier også at bakterier til en viss grad, styrker kroppen ;) hender han overgir seg, eller så bare overser jeg det han sier.. hahah.. men han liker ikke at hun smaker og slikker på gulvet og alt annet heller,, men sånn er små barn bare! :) jeg er mye mer "avslappet" når det kommer til det.. jeg er mer redd hun skal sette ting i halsen ;) for vi hadde en skummelt hendelse med Emira en gang!

er med på den siste ja, er veldig påpasselig med at ting hun leker med ikke har løse deler, eller at det ligger skumle småting på gulvet! ;)

Hei jenter! Hadde masse å gjøre på jobb i dag, så ble ikke til at jeg tittet innom i løpet av arbeidsdagen. I dag følte jeg meg uthvilt da jeg stod opp, det er det en stund siden sist. Daniel våknet kun 2 ganger - først i 2 tiden og så i 5 tiden. Kun kl 5 han får melk.

I går lærte han seg å gjemme seg selv bak pledd og komme fram når vi sier "hvor er Daniel" :P Kjempegøy! (Spesielt kjekt når jeg prøver å tørke han med et håndkle etter bad! haha)

Uff nei, doen er liksom litt ekkel, selvom vi vasker den hele tiden :p

hehe ja der går vel grensa, selvom den skulle vært helt rein.. hehe

er med på den siste ja, er veldig påpasselig med at ting hun leker med ikke har løse deler, eller at det ligger skumle småting på gulvet! ;)

ja det er viktig i denne fasen hvertfall... Så vi passer veeeeldig på at det ikke er noen småleker som er Emira sitt, her i stua ;) Emira satte bare mat i halsen, men fikk ikke puste og heller ikke ga noen form for reaksjon :eek: heldigvis var det ikke jeg som var hjemme akkurat da.. for jeg hadde blitt sykt sykt redd :eek:

Hei jenter! Hadde masse å gjøre på jobb i dag, så ble ikke til at jeg tittet innom i løpet av arbeidsdagen. I dag følte jeg meg uthvilt da jeg stod opp, det er det en stund siden sist. Daniel våknet kun 2 ganger - først i 2 tiden og så i 5 tiden. Kun kl 5 han får melk.

I går lærte han seg å gjemme seg selv bak pledd og komme fram når vi sier "hvor er Daniel" :p Kjempegøy! (Spesielt kjekt når jeg prøver å tørke han med et håndkle etter bad! haha)

hehe så gøy :D er så moro når de lærer noe nytt :D man blir jo så stolt for den minste lille ting de gjør :P :)

Hermine har blitt så flink til å prate :D Hun sier hei, nei, namnam og mamma :D ...og babbaba, noe pappan tolker som pappa men jeg vet ikke helt :P Når hun og pappan gikk fra barnehagen idag hadde hun sagt "mamma?" i en spørrende tone og sett rundt seg :rolleyes: Og når jeg kom hjem sa hun først "hei", og så la hun hodet inntil meg og sa "mammaaaa" :D

I går lærte han seg å gjemme seg selv bak pledd og komme fram når vi sier "hvor er Daniel" :p Kjempegøy! (Spesielt kjekt når jeg prøver å tørke han med et håndkle etter bad! haha)

så flott han sov i natt da :D

er så morro når de lærer sånne ting! :) MEN Hermine gjorde sånn med et programblad da vi var i begravelse...passa seg ikke helt der og da :P ;)

sjansen er stor for det ;)
Husker Emira sov dårlig på dagene og våknet 5-6 tiden om morgen, de gangene det var tenner på vei.. hjalp ikke å legge hun seinere heller, det gjorde hun bare mer grinete neste dag.. og hun sov til vanlig til kl 8:30-9:30 om morgen, så du kan tro vi syntes synd på oss selv når vi hadde perioder vi måtte stå opp kl 5-6 :eek: :P hahaha..
men hun kom alltid i samme rutine igjen etter hver gang tann-utbruddene var over ;)
Jeg setter min lit til den forklaringen:rolleyes::)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp