Haha, DA skjønner jeg!Hehe, jeg mente 1. juli hihiSånn går det når man tenker på 2 ting samtidig, nasse begynner i barnehagen 1. august
![]()
*Surfer mobilt*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, DA skjønner jeg!Hehe, jeg mente 1. juli hihiSånn går det når man tenker på 2 ting samtidig, nasse begynner i barnehagen 1. august
![]()
Haha, DA skjønner jeg!men DET er jo ikke såå lenge til da
*Surfer mobilt*
Ok, det visste jeg ikkeJeg tror ikke den er positiv uansett, det hadde vært for godt til å være sant at det skulle skje så fort
![]()
Haha har skjedd meg alle gangeneførste var så og si planlagt, men vi tenkte det ville gå flere mnd før det skjedde noe, men neida
*sender fra pipe-gjøken*
Det tok 3 forsøk sist gang, men man skal aldri si aldri![]()
Man er jo mest fruktbar når man akkurat har fødtDet tok 3 forsøk sist gang, men man skal aldri si aldri![]()
Man er jo mest fruktbar når man akkurat har fødtstørre sjanse for flerlinger
*Surfer mobilt*
Ikke santer sååå spennende da!
gleder meg til den dagen du sprer den gode nyheten!!
*sender fra pipe-gjøken*
Hehe.. Fort gjort!!Hehe, jeg mente 1. juli hihiSånn går det når man tenker på 2 ting samtidig, nasse begynner i barnehagen 1. august
![]()
Begynner å bli gammelHehe.. Fort gjort!!![]()
Nekj.. Bære ungdommen!Begynner å bli gammel
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Man er jo mest fruktbar når man akkurat har fødtstørre sjanse for flerlinger
*Surfer mobilt*
Samme her. Tok tid før den ble positiv denne gangen, først to dager etter forentet mens. Og jeg tempet, så keg vet akkurat når eggløsningen varJeg fikk negativ test 14 dager dpo men positiv 16 dager dpo
*Surfer mobilt*
Skjønte meg aldri på det der temp oppleggetSamme her. Tok tid før den ble positiv denne gangen, først to dager etter forentet mens. Og jeg tempet, så keg vet akkurat når eggløsningen var![]()
Man slipper visstnok flere egg når man akkurat har født, og så er det gode vekstforhold i livmora når den er nybruktJøss, lurer på hvorfor?
Hehe, jeg hadde god nytte av tempingen, men det tar jo litt tid før man får oversikt på den måten, og så sier tempen noe om når eggløsning HAR VÆRT, så man må se etter andre tegn for å time samleietSkjønte meg aldri på det der temp oppleggetmen brukte el test så visste også når el var!
*Surfer mobilt*
Man slipper visstnok flere egg når man akkurat har født, og så er det gode vekstforhold i livmora når den er nybrukt
*Surfer mobilt*
Jeg telte dager på fingrene, kjøpte en haug med el tester og brukte en før jeg ble gravidHehe, jeg hadde god nytte av tempingen, men det tar jo litt tid før man får oversikt på den måten, og så sier tempen noe om når eggløsning HAR VÆRT, så man må se etter andre tegn for å time samleiet
Men jeg lærte veldig masse om kroppen da, og så er det sikrere enn el-testing, siden det er varierende når eggløsningen er i forhold til når testen blir positiv. Man kan også få positiv el-test uten at eggløsningen kommer etterpå, men det er ikke så vanlig da, om man har normal syklus ellers.
Men med så lange og ustabile sykluser som jeg har hatt var det poengløst å bruke el-tester alene. Kunne risikere å teste etter el i ukesvis!![]()
Hahaha.. Nå quoter jeg på finsk igjen jeg asså!!
Er det mulig at vi snakker om forskjellige måneder på den tekstinga..?![]()
Ja, altså, om man har greie sykluser fungerer jo el-tester greitJeg telte dager på fingrene, kjøpte en haug med el tester og brukte en før jeg ble gravid
*Surfer mobilt*