Fredag *jippi*:-)

Hehe, jeg mente 1. juli hihi:p Sånn går det når man tenker på 2 ting samtidig, nasse begynner i barnehagen 1. august:-)
Haha, DA skjønner jeg! ;) men DET er jo ikke såå lenge til da;)

*Surfer mobilt*

Ok, det visste jeg ikke:-) Jeg tror ikke den er positiv uansett, det hadde vært for godt til å være sant at det skulle skje så fort:-)

Haha har skjedd meg alle gangene :P første var så og si planlagt, men vi tenkte det ville gå flere mnd før det skjedde noe, men neida:p:D
De to andre her må ha blitt til med bare en liten dråpe :P

*sender fra pipe-gjøken*

Haha har skjedd meg alle gangene :p første var så og si planlagt, men vi tenkte det ville gå flere mnd før det skjedde noe, men neida:p

*sender fra pipe-gjøken*

Det tok 3 forsøk sist gang, men man skal aldri si aldri:-)

Det tok 3 forsøk sist gang, men man skal aldri si aldri:-)

Ikke sant :) er sååå spennende da! :D gleder meg til den dagen du sprer den gode nyheten!! :D:D:D

*sender fra pipe-gjøken*

Man er jo mest fruktbar når man akkurat har født;) større sjanse for flerlinger :eek::p

*Surfer mobilt*

Merka det :P

tok meg 4mnd før det var en ny inni her, og det må ha skjedd med 1 liten dråpe :eek::p for har aldri vært så "forsiktig":p

*sender fra pipe-gjøken*

Jeg fikk negativ test 14 dager dpo men positiv 16 dager dpo ;)

*Surfer mobilt*
Samme her. Tok tid før den ble positiv denne gangen, først to dager etter forentet mens. Og jeg tempet, så keg vet akkurat når eggløsningen var :)

Samme her. Tok tid før den ble positiv denne gangen, først to dager etter forentet mens. Og jeg tempet, så keg vet akkurat når eggløsningen var :)
Skjønte meg aldri på det der temp opplegget:p men brukte el test så visste også når el var! ;)

*Surfer mobilt*

Skjønte meg aldri på det der temp opplegget:p men brukte el test så visste også når el var! ;)

*Surfer mobilt*
Hehe, jeg hadde god nytte av tempingen, men det tar jo litt tid før man får oversikt på den måten, og så sier tempen noe om når eggløsning HAR VÆRT, så man må se etter andre tegn for å time samleiet :p
Men jeg lærte veldig masse om kroppen da, og så er det sikrere enn el-testing, siden det er varierende når eggløsningen er i forhold til når testen blir positiv. Man kan også få positiv el-test uten at eggløsningen kommer etterpå, men det er ikke så vanlig da, om man har normal syklus ellers.
Men med så lange og ustabile sykluser som jeg har hatt var det poengløst å bruke el-tester alene. Kunne risikere å teste etter el i ukesvis! :P

Man slipper visstnok flere egg når man akkurat har født, og så er det gode vekstforhold i livmora når den er nybrukt :p;)

*Surfer mobilt*

Hehe, hva du ikke vet:-)

Hehe, jeg hadde god nytte av tempingen, men det tar jo litt tid før man får oversikt på den måten, og så sier tempen noe om når eggløsning HAR VÆRT, så man må se etter andre tegn for å time samleiet :p
Men jeg lærte veldig masse om kroppen da, og så er det sikrere enn el-testing, siden det er varierende når eggløsningen er i forhold til når testen blir positiv. Man kan også få positiv el-test uten at eggløsningen kommer etterpå, men det er ikke så vanlig da, om man har normal syklus ellers.
Men med så lange og ustabile sykluser som jeg har hatt var det poengløst å bruke el-tester alene. Kunne risikere å teste etter el i ukesvis! :P
Jeg telte dager på fingrene, kjøpte en haug med el tester og brukte en før jeg ble gravid :p;):D

*Surfer mobilt*

Hahaha.. Nå quoter jeg på finsk igjen jeg asså!!
Er det mulig at vi snakker om forskjellige måneder på den tekstinga..? :)

Du e steike dreven på finsk du! ;-p

Jeg telte dager på fingrene, kjøpte en haug med el tester og brukte en før jeg ble gravid :p;):D

*Surfer mobilt*
Ja, altså, om man har greie sykluser fungerer jo el-tester greit ;)
Men om de er helt på styr er det ikke nødvendigvis noen vits!

Back
Topp