Fredag *jippi*:-)

Krysser fingra!!
Hvilke symptomer hadde du sist da?
Jeg fikk utrolig ømme pupper. Det var vondt å ta av/på bh'en f.eks. Skjønte det før jeg testa..
Aller først var jeg småkvalm, og tørr i munnen, så en stund etter fikk jeg også utrolig vondt i brystene:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Vi var framme litt over kl 20, etter vel 9 timer på veien!
Hermine var noe lei i 19-tiden, men fikk kveldsgrøt og melk på en rasteplass og så Drømmehagen på Iphonen til pappan den siste timen :p;):D Så da holdt hun ut kjempebra synes vi! Lover godt for resten av ferien! :) blei sein kveld da, for hun duppet til 19.30 i bilen så rundt 22.30 sovna hun:p

*Surfer mobilt*
Godt å komme frem tenker jeg =) Får bare bli litt sene kvelder når man er på reise :D

Vet det er litt tidlig, men går hele tiden å føler om jeg kjenner noe tegn til at frøet har festet seg:-)
Synes selv jeg føler noe da selvsagt hehe, vet ikke noe sikkert før etter søndag neste uke:-)

Åååh, så spennende:rolleyes: håpe håpe håpe:D:D:D:D:D

Aller først var jeg småkvalm, og tørr i munnen, så en stund etter fikk jeg også utrolig vondt i brystene:eek:

Traff dere bra på eggløsning tror du? :D
Så spennende altså!

Åååh, så spennende:rolleyes: håpe håpe håpe:D:D:D:D:D
Blir spennende å se ja, en uke å vente er alt for lenge, så blir det sikkert ikke noe enda en gang:)
Tok 3 forsøk sist.

Ja, vi ventet til han var veldig klar for kvelden før vi kjørte ned igjen! :D

Det var nok smart :D hehe godt han ikke er sånn uansett hvor dere kjører da :)

Det var nok smart :D hehe godt han ikke er sånn uansett hvor dere kjører da :)
Ja, det er jo første gang det har skjedd. Men det er guffent å være kvalm.
Vi har noen armbånd etter T, som gir press på håndleddet! Må prøve de når vi skal på ferie tror jeg :D

Vi var framme litt over kl 20, etter vel 9 timer på veien!
Hermine var noe lei i 19-tiden, men fikk kveldsgrøt og melk på en rasteplass og så Drømmehagen på Iphonen til pappan den siste timen :p;):D Så da holdt hun ut kjempebra synes vi! Lover godt for resten av ferien! :) blei sein kveld da, for hun duppet til 19.30 i bilen så rundt 22.30 sovna hun:p

*Surfer mobilt*

Så godt at det har gått såå bra men en baby :D flinke dere som er forberedt på alt mulig for at hun ikke skal bli for rastløs :D;)

Subscriber du ikke på tråder du vil følge da? I såfall får du varsler på mobilen.. Jeg liker ikke pc-versjonen og er kun på appen.:) Var innom på maskina her om dagen og hadee 1300 varsler. Haha..

jo har gjort det..men hvis en av dere andre har oppretta en ny tråd i septemper gruppen, så kommer den ikke opp på appen før jeg har vært innom pc'en og evt svart på den :eek: men tro den appen er litt ustabil hos meg :P så bruker mest pc.. er nok en vanesak også.. men moblen er super til å laste opp bilder :D:D for bruker bare mobil til å ta bilder med ;):)
haha ja det er det jeg mener om at appen og pc ikke samarbeider :P leser vaslene på appen, og når jeg går på pc så står dem på som "uleste" o_O

er jo et godt teng det :P du får holde ut til du kan ta test, så håper jeg den er positiv :D

Da har jeg bakt marengsbunn til pavlova nok en gang!
Lagde også eggekrem for første gang. Tidligere har jeg bare laget vanlig krem og blandet i litt ferdig vaniljekrem fra butikken, men nå ville jeg bruke opp eggeplommene etter å ha laget marengsen. Den eggekremen smakte veldig godt!!!!! :D
Gleder emg veldig til sommerfest i morgen. Bortsett fra at "Geir" sørgere for at vi ikke kan være utendørs da :(

Ja, det er jo første gang det har skjedd. Men det er guffent å være kvalm.
Vi har noen armbånd etter T, som gir press på håndleddet! Må prøve de når vi skal på ferie tror jeg :D

sånne brukte/bruker mine søstre også, og dem sier det hjelper hvertfall :D når jeg var liten, fantes det ikke noe sånt :P:P skader hvertfall ikke å prøve dem på han :) hvordan er T nå da? kan han bli bilsyk enda?

Bruker ikke noe nettbrett, men har mobil av samsung, og inne på appen så må jeg trykke på "refresh" ;)

Takk :-) skal se om jeg finner den, men nå fikk keg nok av det brettet for i kveld..haha ;-p

Da har jeg bakt marengsbunn til pavlova nok en gang!
Lagde også eggekrem for første gang. Tidligere har jeg bare laget vanlig krem og blandet i litt ferdig vaniljekrem fra butikken, men nå ville jeg bruke opp eggeplommene etter å ha laget marengsen. Den eggekremen smakte veldig godt!!!!! :D
Gleder emg veldig til sommerfest i morgen. Bortsett fra at "Geir" sørgere for at vi ikke kan være utendørs da :(

så flink du er :D jeg ha laget den kaken bare 1 gang, og er usikker på om jeg har smakt den før :P men virker hvertfall som en god kake :D

haha ja han "Geir" er visst ute etter rampe-streker :P

Denne vil jeg prøve meg på ganske snart :D ser så god ut :):)
http://detsoteliv.blogg.no/1371250227_marengskake_med_kaffe.html

sånne brukte/bruker mine søstre også, og dem sier det hjelper hvertfall :D når jeg var liten, fantes det ikke noe sånt :p:p skader hvertfall ikke å prøve dem på han :) hvordan er T nå da? kan han bli bilsyk enda?
Nei ikke nå lenger. Men han sitter fremover i beltstol nå da. Mulig det hjalp. Ellers sluttet vi nesten helt å bruke dvd-spiller da han ble så kvalm av det

Nei ikke nå lenger. Men han sitter fremover i beltstol nå da. Mulig det hjalp. Ellers sluttet vi nesten helt å bruke dvd-spiller da han ble så kvalm av det

Bra han ikke blir det nå :D Emira har i 2 år nå klaget over "vondt i halsen" når vi kjører langt, men det er alltid rett før hun sovnet.. virker som hun blir litt uvell kansje.. men har heldigvis ikke blitt bilsyk....(enda) :) hjelper nok å sitte forovervendt ja, men som du skrev over her, så kan man heller holde ut med litt kvalme og oppkast for sikkerhetens skylt :P

Bra han ikke blir det nå :D Emira har i 2 år nå klaget over "vondt i halsen" når vi kjører langt, men det er alltid rett før hun sovnet.. virker som hun blir litt uvell kansje.. men har heldigvis ikke blitt bilsyk....(enda) :) hjelper nok å sitte forovervendt ja, men som du skrev over her, så kan man heller holde ut med litt kvalme og oppkast for sikkerhetens skylt :p
Og så er det ikke alle som slutter å bli bilsyke om de snus, så det var aldri noe tema her før han var mer enn stor nok til å sitte i den beltestolen han har nå.

Og så er det ikke alle som slutter å bli bilsyke om de snus, så det var aldri noe tema her før han var mer enn stor nok til å sitte i den beltestolen han har nå.

sant det.. jeg og mine to søstre har slitt med bilsyke i hele barndommen ;) og vi har da sittet forover vendt.. funka med sånn tablett da, men da sovna vi bare :P heheh.. jeg kan fortsatt ikke se så mye bakover mot barna eller se ned på mobil å sånt, blir uggen med engang o_O enda værre er det når jeg er gravid :P hehe

Back
Topp