Fredag *jippi*:-)

sant det.. jeg og mine to søstre har slitt med bilsyke i hele barndommen ;) og vi har da sittet forover vendt.. funka med sånn tablett da, men da sovna vi bare :p heheh.. jeg kan fortsatt ikke se så mye bakover mot barna eller se ned på mobil å sånt, blir uggen med engang o_O enda værre er det når jeg er gravid :p hehe
Uff ja, det er jo ikke noe moro å være kvalm!

Godt å komme frem tenker jeg =) Får bare bli litt sene kvelder når man er på reise :D
Jada, jeg er bare sjeleglad for at hun ikke er bilsyk;) OG for at hun er SÅ tålmodig i bil:D

*Surfer mobilt*

Traff dere bra på eggløsning tror du? :D
Så spennende altså!

Ja, det var midt i den ca:-) Jeg har ganske tydelige tegn på eggløsning, også sjekker jeg med den eggløsningkalkulatoren her inne:-)

1.august??? :eek: hvor lang er syklusen din egentlig? :p trodde man kunne teste 14 dager dpo? :p

*Surfer mobilt*

Har gjennomsnittet, 28 dager, jeg skal ha mensen 30. juni, så da tenkte jeg å teste 1. august:-)
Har ikke så mye peiling på når man kan teste og sånn, testet slik sist også, dagen etter jeg skulle hatt mensen:-)

Suuren suuri onnistumisen ilo: Poika nukahti ennen ysiä! Tätä tapahtui viimeksi kaksi päivää synnytyksen jälkeen.. [:)] Mutta valitettavasti tämä äippä sai tuosta onnistumisen ilosta niin paljon lisävirtaa, ettei nyt tule mulle uni vaikka vielä pari tuntia sitten olin ihan väsy [:D]
Mutta siis Ihanaa Ihanaa! Kun ottaisi tämän rytmin niin ai että..

Nyt myös taisi alkaa se lumimyräkkä täällä etelässä ja nyt kömmin pojan viereen kuuntelemaan tota myräkkää, jos se uni vaikka tulisi..

Öitä!
Hahaha.. Nå quoter jeg på finsk igjen jeg asså!!
Er det mulig at vi snakker om forskjellige måneder på den tekstinga..? :)

Hahaha.. Nå quoter jeg på finsk igjen jeg asså!!
Er det mulig at vi snakker om forskjellige måneder på den tekstinga..? :)

Så snedig, merkelig at sånt bare skjer:-)

Har gjennomsnittet, 28 dager, jeg skal ha mensen 30. juni, så da tenkte jeg å teste 1. august:-)
Har ikke så mye peiling på når man kan teste og sånn, testet slik sist også, dagen etter jeg skulle hatt mensen:-)

Dem sier på apoteket at man bør vente minst 3 dager etter at man skulle hatt mensen :) for kan hende kroppen ikke har produsert det ene hormonet før det :P men stemmer nok ikke med alle :)

*sender fra pipe-gjøken*

Dem sier på apoteket at man bør vente minst 3 dager etter at man skulle hatt mensen :) for kan hende kroppen ikke har produsert det ene hormonet før det :p men stemmer nok ikke med alle :)

*sender fra pipe-gjøken*

Ok, det visste jeg ikke:-) Jeg tror ikke den er positiv uansett, det hadde vært for godt til å være sant at det skulle skje så fort:-)

Men hvis du skal ha mensen 30.JUNI kan du ikke da teste 1.JULI??? :p

*Surfer mobilt*

Men hvis du skal ha mensen 30.JUNI kan du ikke da teste 1.JULI??? :p

*Surfer mobilt*

Hehe, jeg mente 1. juli hihi:p Sånn går det når man tenker på 2 ting samtidig, nasse begynner i barnehagen 1. august:-)

Back
Topp