Fredag *jippi*:-)

Vet det er litt tidlig, men går hele tiden å føler om jeg kjenner noe tegn til at frøet har festet seg:-)
Synes selv jeg føler noe da selvsagt hehe, vet ikke noe sikkert før etter søndag neste uke:-)
Så spennende!!! :)

Er det noen av dere som har et slikt nettbrett av typen samsung galaxy note? Jeg har fått et slikt et med sambo, og skjønner ikke noe for jeg er vant til apple produkter...det jeg lurer på er hvordan man oppdaterer slik at man får opp nye innlegg i forumet vårt? På iphonen er det bare å dra ned så oppdaterer den seg. På nettbrettet har jeg gått ut og inn av terminklubben, men det skal vel ikke være nødvendig?

*datatrollet*

Skulle sikkert starta ny tråd, men nå orker jeg ikke å skrive på nytt ;-p

Er det noen av dere som har et slikt nettbrett av typen samsung galaxy note? Jeg har fått et slikt et med sambo, og skjønner ikke noe for jeg er vant til apple produkter...det jeg lurer på er hvordan man oppdaterer slik at man får opp nye innlegg i forumet vårt? På iphonen er det bare å dra ned så oppdaterer den seg. På nettbrettet har jeg gått ut og inn av terminklubben, men det skal vel ikke være nødvendig?

*datatrollet*

Jeg har ikke nettbrettet, men jeg har Samsung og bruker appen der, og jeg må ut av September2012 og inn igjen..

Vi koste oss med en snartur på fjellet!
Men Lillebror ble bilsyk :(
Skikkelig kjipt. Den er ikke god den veien opp der, og det var ofte at storebror ble dårlig da han fortsatt satt bakovervendt.
Heldigvis kjente vi igjen "sutringen" til Lillebror, fra hvordan T var da han ble bilsyk, så jeg satt ved siden av han klar med pose!

Jeg har ikke nettbrettet, men jeg har Samsung og bruker appen der, og jeg må ut av September2012 og inn igjen..

Aha..da er jeg kanskje ikke dum likevel da :-D ser jeg lettest bruker tlf for er så innøvd der, men skal nok få dreisen på den saken på sikt ;-p

Skikkelig kjipt. Den er ikke god den veien opp der, og det var ofte at storebror ble dårlig da han fortsatt satt bakovervendt.
Heldigvis kjente vi igjen "sutringen" til Lillebror, fra hvordan T var da han ble bilsyk, så jeg satt ved siden av han klar med pose!

Uff da! Bra du slapp oppkast overalt i bilen da! Må dere snu han da tror dere? Er ikke så kjekt med en som blir bilsyk hele tiden..men kanskje det var pga veien var dårlig?

Uff da! Bra du slapp oppkast overalt i bilen da! Må dere snu han da tror dere? Er ikke så kjekt med en som blir bilsyk hele tiden..men kanskje det var pga veien var dårlig?
Nei han blir ikke snudd pga en tur med kvalme :p
T kunne spy innimellom på dårlige veier, etter å ha drukket mye melk eller om han så på film da han satt bakover. Små tiltak skulle til for at det gikk fint, så det er ikke noe stort problem tror jeg.
Jeg tenker som så, at det er litt værre å knekke nakken enn å bli kvalm innimellom :p
Han har jo ikke blitt dårlig før, og vi kjører endel bil i byen og slikt. Men det er i mye mindre fart enn den veien vi kjørte i dag da...

Nei han blir ikke snudd pga en tur med kvalme :p
T kunne spy innimellom på dårlige veier, etter å ha drukket mye melk eller om han så på film da han satt bakover. Små tiltak skulle til for at det gikk fint, så det er ikke noe stort problem tror jeg.
Jeg tenker som så, at det er litt værre å knekke nakken enn å bli kvalm innimellom :p
Han har jo ikke blitt dårlig før, og vi kjører endel bil i byen og slikt. Men det er i mye mindre fart enn den veien vi kjørte i dag da...

Hehe..enig i den ;-) hadde nok prøvd ganske mye før jeg snudde stolen! Får satse på at det ikke blir annet enn på dårlige veier og ved mye mat/melke inntak og filmtitting :-)

Hehe..enig i den ;-) hadde nok prøvd ganske mye før jeg snudde stolen! Får satse på at det ikke blir annet enn på dårlige veier og ved mye mat/melke inntak og filmtitting :)
Ja, dvd-spilleren bruker vi ikke lenger. Kun en sjelden gang (til T da, ikke til Eskil!), men T er minst like fornøyd med lydbok når vi kjører :)

*datatrollet*

Bruker ikke noe nettbrett, men har mobil av samsung, og inne på appen så må jeg trykke på "refresh" ;)

:eek: så kjipt! ikke noe gøy for noen det altså :( Har selv vært veldig plaget av det som liten, og det som hjalp var å "følge" med på veien eller sove.. godt dere kjente igjen tegnene da! :)

Uh! Der lærte jeg noe nytt også. You smart..:p

haha holdt på med det ut og inn greiene jeg å, helt til jeg fant "refresh" knappen :P:D
men jeg syns appen ikke er så veldig bra :( den samarbeider ikke med pc'en, og jeg får heller ikke opp nye tråder før jeg har gått inn på dem med pc'en :eek:

:eek: så kjipt! ikke noe gøy for noen det altså :( Har selv vært veldig plaget av det som liten, og det som hjalp var å "følge" med på veien eller sove.. godt dere kjente igjen tegnene da! :)
Ja, vi ventet til han var veldig klar for kvelden før vi kjørte ned igjen! :D

Vi var framme litt over kl 20, etter vel 9 timer på veien!
Hermine var noe lei i 19-tiden, men fikk kveldsgrøt og melk på en rasteplass og så Drømmehagen på Iphonen til pappan den siste timen :p;):D Så da holdt hun ut kjempebra synes vi! Lover godt for resten av ferien! :) blei sein kveld da, for hun duppet til 19.30 i bilen så rundt 22.30 sovna hun:p

*Surfer mobilt*

haha holdt på med det ut og inn greiene jeg å, helt til jeg fant "refresh" knappen :P:D
men jeg syns appen ikke er så veldig bra :( den samarbeider ikke med pc'en, og jeg får heller ikke opp nye tråder før jeg har gått inn på dem med pc'en :eek:
Subscriber du ikke på tråder du vil følge da? I såfall får du varsler på mobilen.. Jeg liker ikke pc-versjonen og er kun på appen.:) Var innom på maskina her om dagen og hadee 1300 varsler. Haha..

Back
Topp