Fredag, helg og 6.12 :)

7,8 i går og 7,2 i dag. Men føler meg ikke såååå dårlig at jeg synst jeg har noe på sykehuset å gjøre ;-p
Oi, men du det er altfor lav blodprosent da!!! :eek: den skal jo ligge på iallfall 11!
Er det jernmangel som kan være årsaken da? Lillebroren min var syk i 2009, da var han nede i 3,9 :oops:

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så fiiine unger du har!!! :D

Men du, bruker dere bagdelen på vogna ennå??? :eek: er det plass til pose og ungen og alt? ;)

Nååårh, takk søte snuppen:)<3 Emmeth virka litt sånn lett irritert på meg over de rosa vottene sine:D Sånn gårre når pappa skal tørke de gråe reima vottene oppå vedovnen og glemmer og ta de av når han fyrer i ovn seinere på kvelden:D LOL.. Det blei svidd hull i de for og si det sånn;) Ja, er god plass i den:) Likte ikke så godt sportsdelen, han sklei bare ned i den og selen var altfor stor:( og ungen hang i den, så da brukte vi like gjerne bagdelen:)

Nååårh, takk søte snuppen:)<3 Emmeth virka litt sånn lett irritert på meg over de rosa vottene sine:D Sånn gårre når pappa skal tørke de gråe reima vottene oppå vedovnen og glemmer og ta de av når han fyrer i ovn seinere på kvelden:D LOL.. Det blei svidd hull i de for og si det sånn;) Ja, er god plass i den:) Likte ikke så godt sportsdelen, han sklei bare ned i den og selen var altfor stor:( og ungen hang i den, så da brukte vi like gjerne bagdelen:)
Men får han plass i baggen når han skal ligge? Vi har brukt sportsdelen siden i mai, er sånn høvelig fornøyd med den! Går bra å bruke selene når vi ikke har posen i, og når hun ligger i pose så trenger hun ikke seler...om jeg passer godt på henne :p ;) men savner sånn reim mellom beina, på den bøyla, for er enig i at hun sklir om hun ikke sitter fast/i pose!

Æsj! Håper ikke det...d hørtes ikke så fristende ut...men må man så må man ;-) hadde håpt legen skulle komme snart så jeg fikk vite d..men føler meg ikke så dårlig at jeg selv ville valgt blod ;-p

Har han ikke kommet enda?:eek: hvor lenge har du ventet egentlig? Får håpe det går seg til med en bedre måta:) kanske noe form for tabletter eller no? Du får bare ta å slappe av så godt du kan mens du er på sykehus:);)

☆★hilsen meg★☆

hahah, ja så hu gliste som bare det, men var vanskelig og holde øya oppe pga blitzen:D

Haha ja, men skjønner ikke hvor hun har fått det fra..så fort hun ser blitz, så henter hun fram det morsomste glis :P men ja, litt problemer med å holde øya oppe:P

☆★hilsen meg★☆

Nå holder jeg på med eksamen i sosiale og emosjonelle vansker, skal forsvare en oppgave jeg har skrevet om atferdsproblemer og klasseromsledelse nå på mandag. Så får jeg utlevert en eksamen på onsdag i et fag som handler om rådgivning :)

Høres jo ganske spennede ut:) men det er sikkert en god del å gå gjennom før en eksamen:eek: prøver og eksamener blir alltid for mye for meg, husker ikke en dritt av det jeg leser, og hvertfall ikke når jeg får prøva:eek::p

☆★hilsen meg★☆

☆★hilsen meg★☆

Uff da:( er nok ikke noe godt for deg uansett om hun merker noe eller ikke.. en ekstra dose med hormoner hører vel til når man har en mageboer;):p

Haha ja, vanskelig egentlig..hvertfall å gjette hvem som har gitt meg gave:eek: kommer aldri til å finne det ut.. hahaha

Jeg er elendig på sånt jeg også:-)

Har jeg aldri tenk på.
Er litt usikker på om det er samme canesten som til oss voksne. Antar det, les pakn.vedl eller ring apoteket.
Tror jeg leste på kremen til søsteren min at det sto 0,5% og ikke 1% eller hva den vanlig er.
Kanskje jeg husker feil :)

Sent from my iPad using BV Forum

Skal sjekke det ut:-)

Oi, men du det er altfor lav blodprosent da!!! :eek: den skal jo ligge på iallfall 11!
Er det jernmangel som kan være årsaken da? Lillebroren min var syk i 2009, da var han nede i 3,9 :oops:

Da har jeg snakka med legen. Vi ble avbrutt av en akuttsituasjon på føden, så hun skulle prøve å komme tilbake og ta en ul i kveld. Visst ikke blir det i morgen tidlig :-) hun sa at jernnivået mitt er kunstig høyt, så hun var bestilt blodprøve til i morgen tidlig på fastande mage. Det var kommet en ny metode for å måle det mer korrekt på.

Da har jeg snakka med legen. Vi ble avbrutt av en akuttsituasjon på føden, så hun skulle prøve å komme tilbake og ta en ul i kveld. Visst ikke blir det i morgen tidlig :-) hun sa at jernnivået mitt er kunstig høyt, og det kunne vise feil pga infeksjon i kroppen, så hun var bestilt blodprøve til i morgen tidlig på fastande mage. Det var kommet en ny metode for å måle det mer korrekt på. De skulle også sjekke mange andre ting blant anna om jeg har kyssesyken. De vil ikke sette igang behandling før de vet hvorfor blodprosenten er så lav for da vil den bare bli lav igjen. De var viktig at den ikke var så lav når det nærmer seg fødselen. Så nå bare venter jeg igjen..men koselig at jeg får ul da..hadde ikke venta d egentlig for er jo ikke her pga at de tror noe er galt med babyen..

Høtes ut som om du får god oppfølging! Og det er bra ;) koselig med en uforventet ul:) håper du kan reise hjem idag! Er jo sååå kjedelig på sykehus:P venter spent på å høre hva dem finner ut;)

☆★hilsen meg★☆

Høres jo ganske spennede ut:) men det er sikkert en god del å gå gjennom før en eksamen:eek: prøver og eksamener blir alltid for mye for meg, husker ikke en dritt av det jeg leser, og hvertfall ikke når jeg får prøva:eek::p

☆★hilsen meg★☆
dette går veldig greit i grunnen, for leser jo på noe jeg synes er interessant og spennende ;) På muntligen skal jeg prate om oppgaven jeg skreiv, så der har jeg jo litt peiling :p Den andre skriftlige er hjemmeeksamen, og da har jeg jo alle bøkene mine tilgjengelig mens jeg skriver, så trenger i grunnen ikke å pugge så mye :) ...må bare orke å lese på forhånd :p

de ville vel kanskje sjekke at alt står bra til der inne, at det ikke er væskeansamling eller noe sånt ;)
Men det er jo superbra at han har det fint!

Hva sier de nå på morningen da?

...forsøkte å quote men det gikk ikke o_O

Men får han plass i baggen når han skal ligge? Vi har brukt sportsdelen siden i mai, er sånn høvelig fornøyd med den! Går bra å bruke selene når vi ikke har posen i, og når hun ligger i pose så trenger hun ikke seler...om jeg passer godt på henne :p ;) men savner sånn reim mellom beina, på den bøyla, for er enig i at hun sklir om hun ikke sitter fast/i pose!

Ja, det går akkurat:)
Jeg er veldig fornøyd med bagdelen, men ikke sportsdelen pga selene er altfor store!:(

Ja, det går akkurat:)
Jeg er veldig fornøyd med bagdelen, men ikke sportsdelen pga selene er altfor store!:(
Jeg synes selene er for små jeg, den delen som er mellom beina er altfor kort i forhold til lengden på ryggselene! o_O Jeg har flytta ryggselene til det nederste hullet i ryggen, så de passer i grunnen greit. Men du kan jo bare sette løse seler i om du vil bruke sportsdelen da, det har han vel kanskje likevel i bagdelen? :p ;)

dette går veldig greit i grunnen, for leser jo på noe jeg synes er interessant og spennende ;) På muntligen skal jeg prate om oppgaven jeg skreiv, så der har jeg jo litt peiling :p Den andre skriftlige er hjemmeeksamen, og da har jeg jo alle bøkene mine tilgjengelig mens jeg skriver, så trenger i grunnen ikke å pugge så mye :) ...må bare orke å lese på forhånd :p

Hehe ja blir litt enklere når man er veldig interessert i det man har om:) deilig å kunne ha bøkene tilgjengelig! Men da er det vel også større krav på svarene osv å? Hvertfall vært sånn sist jeg gikk på skole:P selvom det var bare vanlig videregående:P

☆★hilsen meg★☆

Jeg synes selene er for små jeg, den delen som er mellom beina er altfor kort i forhold til lengden på ryggselene! o_O Jeg har flytta ryggselene til det nederste hullet i ryggen, så de passer i grunnen greit. Men du kan jo bare sette løse seler i om du vil bruke sportsdelen da, det har han vel kanskje likevel i bagdelen? :p ;)

Droppa ryggseler helt jeg, når Liana var ca 6 mnd:P går ikke det ann på deres vogn da? Å bare ha seler rundt magen og mellom beina?

☆★hilsen meg★☆

Den delen mellom beina er altfor lang hos oss:(
Og emmeth sægger ned og ligger bokstavelig talt på korsryggen:( Vi skal til HS i morgen og er veldig spent på hvor mye han veier og hvor lang han har blitt! For nå er den 15`e uka han omtrent ikke spiser! Og legen finner ikke ut hva som feiler han!

Back
Topp