Huff, så plaget du er med bihulene. Har du prøvd Rhinexin? Det kan forbygge bihulebetennelse så man slipper antibiotikaKålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, så plaget du er med bihulene. Har du prøvd Rhinexin? Det kan forbygge bihulebetennelse så man slipper antibiotikaKålormen Wael 14.10.11♡
Takk! Syns det var ei fin tantegave fra Jen.Så kult!!! Du er skikkelig kreativ!
Hehe, neeeida, teller som kreativitet om man orker å gjøre det selv istedet for å kjøpe ferdigTakk! Syns det var ei fin tantegave fra Jen.![]()
Kreativ er jeg, men jeg kommer jo ikke på sånt sjøl. Gjør gjerne det andre har gjort til meg o.l. JUKS, det er det det er.![]()
Kos deg med julebrus og klementinar medan mannen er ute med kompisar.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Nei,er det reseptfritt?Huff, så plaget du er med bihulene. Har du prøvd Rhinexin? Det kan forbygge bihulebetennelse så man slipper antibiotikaGod bedring!
Nei, du må ha resept fra legen. Det er tabletter som har samme effekt nesten som nesespray, de løser opp slim slik at bihulene ikke går tettNei,er det reseptfritt?![]()
Takk for tipset. Er det nesespray?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Det hørtes ut som en lur idé! Må kvalitetssikre småkakene frem til jul vøttø..Alle vet jo det.Hehe, neeeida, teller som kreativitet om man orker å gjøre det selv istedet for å kjøpe ferdig
...en viss fare for at jeg tar et dypdykk nedi kakemannboksen også, bare for å sjekke at de ikke er blitt dårlige!
Ja, det gjør nok situasjonen mye lettere.Også er mannen hjemme også, så vi er to om arbeidet.
Jada, hun har spist brødskive med leverpostei, litt cheerios, drukket eplejuice og fikk 160ml mme før hun sovna nå.
Ja, derfor jeg alltid baker dobbel porsjon, eller så er det så innmari lite igjen når jula kommerDet hørtes ut som en lur idé! Må kvalitetssikre småkakene frem til jul vøttø..Alle vet jo det.
Vi har vært på Luciafeiring i bhg, toget kom ute og så var det gløgg og julekaker til foreldrene![]()
Syntes Hermine var litt varm da jeg kledde på henne for å ta henne med ut, men hun var i fin form og lekte masse ute...målte tempen da vi kom hjem og hun hadde 38,5så da blir det ikke noe oldemorbesøk idag, men innekos og snart senga. Hun er litt slapp nå men spiste middag og leker litt rundt. kan jo hende det er reaksjon på vaksina for hs sa at de kunne få reaksjoner inntil ei uke etter mmr vaksina
![]()
Svigerinna mi ønsker seg kubbelys til jul, så da laga jeg disse til henne:
Vis vedlegget 43454
Tok servietter fra navnefesten til Jenny og festa på. (Decoupage mon tro..?)
Ja, vet ikke hva jeg skal håpe på...Får håpe det bare er vaksina da.. litt bedre det syns jeg, enn sykdom
☆★hilsen meg★☆
Har du ikke ibux å gi henne da?Jaja, får iallfall trim i kakespisinga i kveld, har løpt ned 5 ganger siden lille ble lagt kl 18.30. Paracetten har tatt litt av feberen men hun sover ikke godt
Takk for det!Så flink du er! Ser ut som om de er kjøpt
☆★hilsen meg★☆
Så koselig at de gjør sånt!De ansatte i bhg her herjer noe veldig med barna om nissen nå før jul
Her har altså nissen satt lua si fast i taket,mens han kikka etter snille barn, og en av de ansatte måtte opp på loftet å hjelpe han løs. Da fant han dette:
Vis vedlegget 43436
Vis vedlegget 43437
Nei, tror ikke man får ibux reseptfritt til sånne små?? Må heller vurdere om hun behøver sterkere paracet, gir henne ennå 125mg men 250mg er fra 1,5 år og det er jo ikke lenge igjen før hun er det! Skal uansett gi en paracet til før jeg legger meg, for hun har det ikke godtHar du ikke ibux å gi henne da?
Hihi, så sjarmernde da! Jeg ville også flytta litt på de etterpåDa ble det pynting av juletreet idag istedenfor igårEmira ble ganske så fornøyd..er spent på Liana sin reaksjon imårra
Vis vedlegget 43464
Haha virvaret til Emira
Vis vedlegget 43465
Men må vel innrømme at jeg ikke klarte å la vær å omplassere litt på kulene
Vis vedlegget 43466
☆★hilsen meg★☆
Hihi, så sjarmernde da! Jeg ville også flytta litt på de etterpå![]()