Fredag den 13.....

1386968425969.jpg
1386968442624.jpg

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Nei, tror ikke man får ibux reseptfritt til sånne små?? Må heller vurdere om hun behøver sterkere paracet, gir henne ennå 125mg men 250mg er fra 1,5 år og det er jo ikke lenge igjen før hun er det! Skal uansett gi en paracet til før jeg legger meg, for hun har det ikke godt :(

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Går det ikke på vekt mer enn alder på ungen? Håper hun blir bra snart!

Nei, tror ikke man får ibux reseptfritt til sånne små?? Må heller vurdere om hun behøver sterkere paracet, gir henne ennå 125mg men 250mg er fra 1,5 år og det er jo ikke lenge igjen før hun er det! Skal uansett gi en paracet til før jeg legger meg, for hun har det ikke godt :(

Ikke som stikkpille, men flytende ibux er reseptfritt og har en litt anna effekt enn paracet. Jeg kjøpte det til Jenny når hun hadde feber sist, men rakk ikke å bruke den før hun blei frisk. Det hadde god effekt med andre ord! ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke som stikkpille, men flytende ibux er reseptfritt og har en litt anna effekt enn paracet. Jeg kjøpte det til Jenny når hun hadde feber sist, men rakk ikke å bruke den før hun blei frisk. Det hadde god effekt med andre ord! ;)

Ja, hvis den funker SÅ bra så skal jeg jammen meg kjøpe det inn! :p ;) er ikke noe glad i å gi henne flytende da, for hun kaster så lett opp når hun er forkjøla :oops:

Ja, hvis den funker SÅ bra så skal jeg jammen meg kjøpe det inn! :p ;) er ikke noe glad i å gi henne flytende da, for hun kaster så lett opp når hun er forkjøla :oops:

Hihi..Absolutt verdt penga!!;)
Ahaa..Forkjøla i tillegg, ja! Da er det kanskje ikke like godt med flytende, nei..:confused::confused:

Ååå, nommin! "Nå er du mamman min, og her var det deilig å snorke" tenker hun nok ;)
Den grønne pelsen, er det på halsbåndet eller på hunden? :confused:

De hadde 11 valper og de var helt like omtrent, så hver valp fikk hver sin farge;)

Jeg har tatt det av nå:)

Jaaah, mammas lille jente det der:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Haha, kanskje Barbie endelig har kasta ut han derre plastiske Ken og skaffa seg et realt mannfolk? :p

Hahah ja mulig Ken ble for femi for hun ;):P haha

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp