mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, kanskje Barbie endelig har kasta ut han derre plastiske Ken og skaffa seg et realt mannfolk?Emira fikk et barbie-slott i gave, men måtte le av hvem som hadde lagt seg i sengahahaha passa lissom ikke helt inn
Vis vedlegget 43473
Vis vedlegget 43474
☆★hilsen meg★☆
Ååå, nommin! "Nå er du mamman min, og her var det deilig å snorke" tenker hun nok
Går det ikke på vekt mer enn alder på ungen? Håper hun blir bra snart!Nei, tror ikke man får ibux reseptfritt til sånne små?? Må heller vurdere om hun behøver sterkere paracet, gir henne ennå 125mg men 250mg er fra 1,5 år og det er jo ikke lenge igjen før hun er det! Skal uansett gi en paracet til før jeg legger meg, for hun har det ikke godt
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jo, er fra 12kg og hun er 10.3!Går det ikke på vekt mer enn alder på ungen? Håper hun blir bra snart!
Ikke som stikkpille, men flytende ibux er reseptfritt og har en litt anna effekt enn paracet. Jeg kjøpte det til Jenny når hun hadde feber sist, men rakk ikke å bruke den før hun blei frisk. Det hadde god effekt med andre ord!Nei, tror ikke man får ibux reseptfritt til sånne små?? Må heller vurdere om hun behøver sterkere paracet, gir henne ennå 125mg men 250mg er fra 1,5 år og det er jo ikke lenge igjen før hun er det! Skal uansett gi en paracet til før jeg legger meg, for hun har det ikke godt
Ja, hvis den funker SÅ bra så skal jeg jammen meg kjøpe det inn!Ikke som stikkpille, men flytende ibux er reseptfritt og har en litt anna effekt enn paracet. Jeg kjøpte det til Jenny når hun hadde feber sist, men rakk ikke å bruke den før hun blei frisk. Det hadde god effekt med andre ord!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hihi..Absolutt verdt penga!!Ja, hvis den funker SÅ bra så skal jeg jammen meg kjøpe det inn!![]()
er ikke noe glad i å gi henne flytende da, for hun kaster så lett opp når hun er forkjøla
Ååå, nommin! "Nå er du mamman min, og her var det deilig å snorke" tenker hun nok![]()
Den grønne pelsen, er det på halsbåndet eller på hunden?![]()
Haha, kanskje Barbie endelig har kasta ut han derre plastiske Ken og skaffa seg et realt mannfolk?
Hahaha!! Dritbra..Go Emira!!Emira fikk et barbie-slott i gave, men måtte le av hvem som hadde lagt seg i sengahahaha passa lissom ikke helt inn
Vis vedlegget 43473
Vis vedlegget 43474
☆★hilsen meg★☆