Fredag den 13.....

Da skal jeg snart dra av gårde. Fikk nettopp beskjed av mannen at han er på vei for å hente lille nasse i barnehagen, så vi får en syk Lucia hjem. Det forklarer hvorfor hun var så lei seg i morrest:(
Ikke noe godt å dra når jeg vet hun er i dårlig form.
Stakkars lille. Håper hun blir fort bra
De klarer seg nok supert hjemme de :)

God morgen!
Sukkersnusk: Merkelig at det er innstilt? Det roa seg vel allerede i gårkveld, gjorde det ikke? God tur iallfall!:)

Lennypenny: Håper verkingen går over. Er det i morra dere har bryllupsdag, ja?

Marian87: Deilig å.sove lenge da. Lykke til med skrivinga og luciafeiring seinere.:)

FruH: Så herlig at lillegutt sover hele natta! Og så fin han blei i nisslue.:)

Anita87: Greit å få rydda unna litt leker etter hvert som nye kommer i hus. Jeg pakka bort litt her om dagen og det er sååå godt å få gjort det!:).Ha en fin dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!
Sukkersnusk: Merkelig at det er innstilt? Det roa seg vel allerede i gårkveld, gjorde det ikke? God tur iallfall!:)

Lennypenny: Håper verkingen går over. Er det i morra dere har bryllupsdag, ja?

Marian87: Deilig å.sove lenge da. Lykke til med skrivinga og luciafeiring seinere.:)

FruH: Så herlig at lillegutt sover hele natta! Og så fin han blei i nisslue.:)

Anita87: Greit å få rydda unna litt leker etter hvert som nye kommer i hus. Jeg pakka bort litt her om dagen og det er sååå godt å få gjort det!:).Ha en fin dag.

Ja, skjønner ikke noe av det der:-)

Mamsen krympet/ tovet T din lue litt for mye. Til Eskils store glede :)
Vis vedlegget 43428
hihi, så herlig! Han ser ut som en liten mosetuss :rolleyes: :D
Svigermor har strikker røde langnisselurer til meg og Hermine :D Skal få tatt bilder seinere, hun blei jo bare nusselig med den :rolleyes:

Hmmm..ser også på fb at det er noen andre bhg her som har luciafeiring med foreldrene..men det har ikke stått noen steder om foreldre er invitert til luciafeiring i bhg til jentene..så håper da inderlig ikke det:eek::oops: fikk bare en lapp om at avdelingen til Emira skulle gå litt utenfor bhgen og gjennom bhgen, og at Liana sin skulle se på..Så derfor måtte barn som kom i 9tiden, helst komme før 8:45.. hva tror dere? Er vel ikke en selvfølge at man skal vite sånt selv?:p

☆★hilsen meg★☆
hehe, nei, man blir som regel invitert ;) Her sto det på månedsplanen at foreldrene er invitert til luciaferiring ute kl 15 ;)

Da skal jeg snart dra av gårde. Fikk nettopp beskjed av mannen at han er på vei for å hente lille nasse i barnehagen, så vi får en syk Lucia hjem. Det forklarer hvorfor hun var så lei seg i morrest:(
Ikke noe godt å dra når jeg vet hun er i dårlig form.
huffda, sånn uflaks da :( Men pappan klarer nok fint å ta seg av henne selv vettu ;) Jeg hadde vært mye mer urolig om det var noen andre som skulle hatt henne, DA hadde jeg blitt hjemme!
God tur :D

Juuuhuuu!!!
Vi har vært oppe i natt med ei syk jente. Snodig hvor blid de små kan være selv om de spyr.. Ikke noe sutring her,nei!:) Etter fem omganger med oppkast sovna hun vedsiden av pappaen sin i senga vår og sov til vel over 08.
Vi andre har ikke fått sjuka, men vi holder oss hjemme i dag likevel. Er ikke noe gøy å spre smitte før jul syns jeg.

Juuuhuuu!!!
Vi har vært oppe i natt med ei syk jente. Snodig hvor blid de små kan være selv om de spyr.. Ikke noe sutring her,nei!:) Etter fem omganger med oppkast sovna hun vedsiden av pappaen sin i senga vår og sov til vel over 08.
Vi andre har ikke fått sjuka, men vi holder oss hjemme i dag likevel. Er ikke noe gøy å spre smitte før jul syns jeg.

usj og væsj :eek: Som hun skulle spy da :eek: Kom alt i senga eller fikk dere berga i ei bøtte? o_O
Ja, hold dere hjemme, ingen som vil ha den gleden der til jul altså! :P ;)

God bedring til Jenny! Så bra at hun er i godt humør lell da, skikkelig tøff lita jente det der! :)

Juuuhuuu!!!

Dere kan fortsatt bli syke de :o Uff, kjedelig om dere blir liggende alle sammen. Bare jeg som fikk det når T var syk, men det regnet jeg med da jeg tross alt vasket opp etter han og fikk oppkast på meg :p

usj og væsj :eek: Som hun skulle spy da :eek: Kom alt i senga eller fikk dere berga i ei bøtte? o_O
Ja, hold dere hjemme, ingen som vil ha den gleden der til jul altså! :P ;)

God bedring til Jenny! Så bra at hun er i godt humør lell da, skikkelig tøff lita jente det der! :)
Første omgang kom i senga. Det kom ikke på madrassen da, for skinnet lå i mellom. (Mmm..) :p Andre omgang kom i badebaljen og resten havna på gulv/i bøtte, så det gikk greit.:)
Ja, det er helt fantastisk at hun er så oppegående. Hun lo sekunder etter at hun kasta opp liksom. Raring..:p

Nå har vi fått vaska noen omganger med klær og skinn, også skal jeg vaske gulvene skikkelig tenker jeg.
Takk for det! Formen er på topp nå og hun åt godt til frokost, så jeg tror hun er ferdig med det. Gjenstår å se hvordan det går med oss andre da.;)

Dere kan fortsatt bli syke de :o Uff, kjedelig om dere blir liggende alle sammen. Bare jeg som fikk det når T var syk, men det regnet jeg med da jeg tross alt vasket opp etter han og fikk oppkast på meg :p
Ja, jeg føler meg ikke trygg for å slippe unna styggedommen. Kjedelig å bare vente sånn..:p
Jeg har en vann-og blåbærsyltekur som jeg syns funker, så jeg blir nok ferdig med det på noen timer i såfall.

Greit å bli ferdig med dette før jul da iallfall. Og at vi får det på helg!

Første omgang kom i senga. Det kom ikke på madrassen da, for skinnet lå i mellom. (Mmm..) :p Andre omgang kom i badebaljen og resten havna på gulv/i bøtte, så det gikk greit.:)
Ja, det er helt fantastisk at hun er så oppegående. Hun lo sekunder etter at hun kasta opp liksom. Raring..:p

Nå har vi fått vaska noen omganger med klær og skinn, også skal jeg vaske gulvene skikkelig tenker jeg.
Takk for det! Formen er på topp nå og hun åt godt til frokost, så jeg tror hun er ferdig med det. Gjenstår å se hvordan det går med oss andre da.;)

imponerende hvor fort sånne småtasser kan komme seg altså!
Er bare å klore ned gulv og toalett, ta en vaskedram og håpe på det beste ;)

De ansatte i bhg her herjer noe veldig med barna om nissen nå før jul :p
Her har altså nissen satt lua si fast i taket,mens han kikka etter snille barn, og en av de ansatte måtte opp på loftet å hjelpe han løs. Da fant han dette:

ImageUploadedByBV Forum1386932893.525519.jpg

ImageUploadedByBV Forum1386932907.130287.jpg

:p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Her har altså nissen satt lua si fast i taket,mens han kikka etter snille barn, og en av de ansatte måtte opp på loftet å hjelpe han løs. Da fant han dette:

Vis vedlegget 43436

Vis vedlegget 43437

Næh, så koselig!!:)
Det var det jeg visste.. Julenissen finnes!!!:D

Vis vedlegget 43436

Vis vedlegget 43437

Ååååå :D
Barndomstro :)

imponerende hvor fort sånne småtasser kan komme seg altså!
Er bare å klore ned gulv og toalett, ta en vaskedram og håpe på det beste ;)
Ja, helt utrolig..Det er noe annet enn spysjukt mannebein - det er helt sikkert! ;)
Har vaska ned badet nå da..Er ikke vant med nedkloring, jeg. Har det noe for seg?:)
Varmt vann, grønnsåpe og kokvask av klær får holde. Har ikke klor stående.;) Hvis vi er smitta så er vi allerede smitta, så nå får vi bare krysse fingra og la det stå til.. (En liten skarp en kan jeg derimot vurdere..) :p

Ja, helt utrolig..Det er noe annet enn spysjukt mannebein - det er helt sikkert! ;)
Har vaska ned badet nå da..Er ikke vant med nedkloring, jeg. Har det noe for seg?:)
Varmt vann, grønnsåpe og kokvask av klær får holde. Har ikke klor stående.;) Hvis vi er smitta så er vi allerede smitta, så nå får vi bare krysse fingra og la det stå til.. (En liten skarp en kan jeg derimot vurdere..) :p

klorin fjerner virus fra overflater, såpe og antibac tar nemlig ikke dette viruset og det kan leve på overflater i opptil 6 dager og dermed smitte f.eks. andre som kommer i hus :eek: ;)

Back
Topp