Fredag den 13.....

Ja og så er det veldig forskjellig fra Bhg til Bhg :) i desember har Bhg vår nissefest (bare i ungene) Lucia (med foreldre) og julebord (bare i ungene)! Og forrldresuppe og foreldrekaffe 2-3 ganger ellers i året :) evt påskefrokost.

Ja det er sant :) dere har jo mange dager hvor dere er invitert da :)

Her har dem hvertfall adventsfrokost og solfrokost (i mars) sammen med foreldre.. og som dere, nissefest og julebord for bare ungene.. usikker på påske, men tror det er sånn frokost da å.. også har barnehagen ansvaret for juletrefest for hele byen i januar;) som vi foreldre styrer med da.. hehe.. også hadde dem Halloween-fest for barn og foreldre i år, men det var også pga at barnehagen fylte 20 år:)

☆★hilsen meg★☆

God morgen!
Sukkersnusk: Merkelig at det er innstilt? Det roa seg vel allerede i gårkveld, gjorde det ikke? God tur iallfall!:)

Lennypenny: Håper verkingen går over. Er det i morra dere har bryllupsdag, ja?

Marian87: Deilig å.sove lenge da. Lykke til med skrivinga og luciafeiring seinere.:)

FruH: Så herlig at lillegutt sover hele natta! Og så fin han blei i nisslue.:)

Anita87: Greit å få rydda unna litt leker etter hvert som nye kommer i hus. Jeg pakka bort litt her om dagen og det er sååå godt å få gjort det!:).Ha en fin dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja utrolig godt! Men det må absolutt gjøres når barna ikke er til stedet:P ellers får man verken rydda, kasta eller pakka vekk noen ting:P hehe

☆★hilsen meg★☆

hehe, nei, man blir som regel invitert ;) Her sto det på månedsplanen at foreldrene er invitert til luciaferiring ute kl 15 ;)

Hehe ja det gjør det ikke her..her står det at dem går tog i nærområdet og blir servert lussekatter og kako til andre måltid..så regner med at det ikke er til meg:P heheh..

☆★hilsen meg★☆

Lillebror sovnet helt av seg selv før 11 i dag. Nærmer seg to timers søvn på han nå.
Jeg har fått ryddet litt, men det synes ikke :p
Og så har jeg bakt kjeks for å ha med på vin og ostekveld med tre studievenninner i morgen.
SOM jeg gleder meg til å møte dem og bare hygge oss =)

Juuuhuuu!!!
Vi har vært oppe i natt med ei syk jente. Snodig hvor blid de små kan være selv om de spyr.. Ikke noe sutring her,nei!:) Etter fem omganger med oppkast sovna hun vedsiden av pappaen sin i senga vår og sov til vel over 08.
Vi andre har ikke fått sjuka, men vi holder oss hjemme i dag likevel. Er ikke noe gøy å spre smitte før jul syns jeg.

Dakkar liten! Men så godt at hun er blid forde :D det hjelper godt på for mamma tenker jeg;) har hun fått i seg noe mat etter dette da? God bedring! Håper ikke dere blir smittet;):)

☆★hilsen meg★☆

De ansatte i bhg her herjer noe veldig med barna om nissen nå før jul :p
Her har altså nissen satt lua si fast i taket,mens han kikka etter snille barn, og en av de ansatte måtte opp på loftet å hjelpe han løs. Da fant han dette:

Vis vedlegget 43436

Vis vedlegget 43437

:p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hahaha så kreative! Også så morsomt og spennende for barna :D

☆★hilsen meg★☆

Tilfelle ingen visste det, så luker kefir og babybæsj det samme :P haha..

☆★hilsen meg★☆

klorin fjerner virus fra overflater, såpe og antibac tar nemlig ikke dette viruset og det kan leve på overflater i opptil 6 dager og dermed smitte f.eks. andre som kommer i hus :eek: ;)
Hadde jeg hatt klorin så hadde jeg nok vaska over litt, men som sagt.. Glad vi har isolere oss hjemme i helga.:)

Dakkar liten! Men så godt at hun er blid forde :D det hjelper godt på for mamma tenker jeg;) har hun fått i seg noe mat etter dette da? God bedring! Håper ikke dere blir smittet;):)

☆★hilsen meg★☆
Ja, det gjør nok situasjonen mye lettere.:) Også er mannen hjemme også, så vi er to om arbeidet.
Jada, hun har spist brødskive med leverpostei, litt cheerios, drukket eplejuice og fikk 160ml mme før hun sovna nå.:)

Haha. Posta bildet i feil tråd;)
Her er lille store Selma♥1386945561637.jpg
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Vi har vært på Luciafeiring i bhg, toget kom ute og så var det gløgg og julekaker til foreldrene :)
Syntes Hermine var litt varm da jeg kledde på henne for å ta henne med ut, men hun var i fin form og lekte masse ute...målte tempen da vi kom hjem og hun hadde 38,5 :( så da blir det ikke noe oldemorbesøk idag, men innekos og snart senga. Hun er litt slapp nå men spiste middag og leker litt rundt. kan jo hende det er reaksjon på vaksina for hs sa at de kunne få reaksjoner inntil ei uke etter mmr vaksina :confused:

Vi har vært på Luciafeiring i bhg, toget kom ute og så var det gløgg og julekaker til foreldrene :)
Syntes Hermine var litt varm da jeg kledde på henne for å ta henne med ut, men hun var i fin form og lekte masse ute...målte tempen da vi kom hjem og hun hadde 38,5 :( så da blir det ikke noe oldemorbesøk idag, men innekos og snart senga. Hun er litt slapp nå men spiste middag og leker litt rundt. kan jo hende det er reaksjon på vaksina for hs sa at de kunne få reaksjoner inntil ei uke etter mmr vaksina :confused:
Så koselig med feiring :-)
Er nok reakskon fra vaksinen ja.. god bedring :-)

Vi har laget lussekatter og koser oss med de alle mann :-) Ungene ser på barne-tv og jeg har dundrende hodepine ennå. Har sovet flere ganger. Er bihulene mine. Så ringer nok legen på mandag :-)

Er det noe spennende på tv ikveld da??

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Så koselig med Luciafeiring.:)
God bedring til lillesnupp!

Marian87: så fin du var :)

Her starta dagen kl 06 for da ville ikke lillegutt sove mer, og så var vi i barnehagen og så på de store gå i luciatog, var og servering av saft og gløgg og pepperkaker så var der fra 07.30-09. Jeg hadde litt og ordne med men nå er det gjort. Ellers har man fått vært litt sosial i dag og tatt en kaffe og spist lunsj med ei venninne jeg sjelden ser lengre, så vi fikk skravla masse. Eldstemann skulle ha kommet hjem fra faren i dag men han ble med en kompis hjem fra skolen og skal sove der i natt :) Jaja sånn er det og ha store barn, men er og veldig koselig :) Når lillegutt har lagt seg blir det avslapping på meg og håndballkamp. Norge-Polen, HEIA NORGE !!!!

Svigerinna mi ønsker seg kubbelys til jul, så da laga jeg disse til henne:
Vis vedlegget 43454
Tok servietter fra navnefesten til Jenny og festa på. (Decoupage mon tro..?) :)

Så kult!!! Du er skikkelig kreativ! :D

39.6 i temp nå i kveld, hun hang som en klut over skuldra mi og ville ikke ha mme engang :( Nå er hun lagt på en paracet, håper ikke feberen stiger noe mer og at hun snorker godt!
Mannen er ute med noen kompiser og jeg skal finne litt julebrus og noen klementiner og se om det er noe på tv :)

Back
Topp