Jeg er også vant med ribbe!Ribbe!!! Hos mamma er det røkte julepølser ved siden av, men ikke hos svigers. Jeg liker ribbe da, spesielt med sprø svor![]()
Spørs om det blir pinnekjøtt hos svigermor i år da. Men jeg liker det også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også vant med ribbe!Ribbe!!! Hos mamma er det røkte julepølser ved siden av, men ikke hos svigers. Jeg liker ribbe da, spesielt med sprø svor![]()
Tror greia med hjemmelagde kjøttkaker til ribba er en greie dere har sørpåJeg er også vant med ribbe!Og pappas kjøttkaker til
![]()
Spørs om det blir pinnekjøtt hos svigermor i år da. Men jeg liker det også![]()
Hva er "sørpå"? Pappa er fra trøndelag og mamma er fra NordlandTror greia med hjemmelagde kjøttkaker til ribba er en greie dere har sørpåSøs lager det nå, fordi mannen hennes er vandt til det, men har aldri fått det servert her oppe.
Sør om NordNorgesportenHva er "sørpå"? Pappa er fra trøndelag og mamma er fra Nordland
Jeg tror rett og slett det har blitt slik hos oss fordi pappa er veldig flink på å lage kjøttkaker (det er vel det eneste han kan lage) og vi har ønsket oss det til ribba fordi vi synes det er så godt![]()
Jeg tror mattradisjonene varierer veldig. Det er ingen andre vi kjenner her som har kjøttkaker til ribbaSør om NordNorgesporten
Søs er jo fra Tromsø, men etter 17 år sørpå har hun blitt mer søring (østlending da) enn nordlending![]()
Vi spiser kalkunfilet og kyllingkalkun-julepølse![]()
Pappa er den eneste i min familie som spiser svin. Så han spiser ribbe, sossisser, medisterkaker ol![]()