framovervendt/bakovervendt

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
hvilken vei sitter mini i bilen?
sett at mini er mellom ett og tre år.

sjekke litt meninger og holdninger her etter en diskusjon mellom venner her i stua.
jeg mener bakovervendt til ungen er tre år og vet det anbefales. men vet også at jeg ser at svært mange velger å sette barna framovervendt når de går over fra babysete nr.1 til barnesete nr.2. titter stadig inn i biler og ser dette. så nå lurer jeg på, hva mener så du?

Småen er snart to, sitter bakovervendt og har ingen planer om å snu ham[;)]

ORIGINAL: Karla

begge våre sitter bakovervendt!

Alexandra er 13 mnd, og sitter bakovervendt..det kommer hun til å gjøre lenge!

Men skulle ønske jeg "kunne" snu henne, sånn at det ble bedre plass i bilen, pluss at setet ikke må stå så bratt![8D]

snuppa mi satt bakovervendt til ho var 18mnd..mange grunner til vi snudde henne[:)]

Bakovervendt så lenge som mulig.

Ronja sit fortsatt bakovervendt, ho blir 3 år om ei veke. Har tenkt å ha ho den vegen så lenge som mulig.

to forover og en bakover.

ORIGINAL: Karla

begge våre sitter bakovervendt!

jeg har småen på 2 år bakovervendt, tanteungen min på 3 år og 4 mnd sitter også bakovervendt[:)]

jeg skal sette mini bakovervendt og har jo også fått inntrykk av at dette er desidert tryggest - riktigst fram til ungen er minst tre år.

hadde ventet at de fleste sa bakovervendt her inne - men hvorfor seg jeg hele tiden barn som sitter forovervendt da? seter til små som vender forover...hehe.. ser mer av det enn bakovervendt..

ORIGINAL: mlinn*martinesmamma*

jeg skal sette mini bakovervendt og har jo også fått inntrykk av at dette er desidert tryggest - riktigst fram til ungen er minst tre år.

hadde ventet at de fleste sa bakovervendt her inne - men hvorfor seg jeg hele tiden barn som sitter forovervendt da? seter til små som vender forover...hehe.. ser mer av det enn bakovervendt..

fordi her inne er det veldig fokus på det.. [:)]
det er forøvrig anbefalt fram til 4 år.. så vet du det [:D]

Snart 2 år, sitter bakovervendt og har planer om å ha han slik iallefall til han er 4. Om det blir slik vet jeg jo ikke, men satser på det iallefall.

Begge sitter bakovervendt og slik blir dei begge sittende en god stund enno[:)]

minsten i babysete er selvsagt bakovervendt. Snuppa er fremovervendt pga plassen, kommer til å snu henne bakover når vi får kjøpt ny bil.

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: mlinn*martinesmamma*

fordi her inne er det veldig fokus på det.. [:)]
det er forøvrig anbefalt fram til 4 år.. så vet du det [:D]

Jeg for min del hadde nok aldri kommet på det selv hadde det ikke vært for fokuset her inne, så tusen takk til alle som tar det opp igjen og igjen! [:)]

Back
Topp