framovervendt/bakovervendt

ORIGINAL: gobop

Utrolig mange flinke her inne[:)]

Nå nærmer lillegutt seg 2 år og bruker str 92. Jeg føler jeg må trøkke ham inn i det bakovervendte BeSafe setet, og han sitter med bena bøyd. Nå når det straks blir kjøligere, og han har mer klær på, må jeg innrømme at vi kommer til å snu setet...

Det og ha bena bøyd er ikke farlig elle ubehagelig for de små. Så hvis det er grunnen var den for veik..[&:]

ORIGINAL: Labambie

Nå nærmer lillegutt seg 2 år og bruker str 92. Jeg føler jeg må trøkke ham inn i det bakovervendte BeSafe setet, og han sitter med bena bøyd. Nå når det straks blir kjøligere, og han har mer klær på, må jeg innrømme at vi kommer til å snu setet...

De har absolutt ikke vondt av å sitte med bøyde ben, det er helt ufarlig. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt et nytt og romsligere sete, f.eks Multi Tec også latt han sitte med bøyde ben. Det har de absolutt ikke vondt av...

Er det bedre plass i Britax sitt  ..har ikke spørsmålstegn...

ORIGINAL: hopsideisi

ORIGINAL: Fyrste metall

Det og ha bena bøyd er ikke farlig elle ubehagelig for de små. Så hvis det er grunnen var den for veik..[&:]

JO !!  da har du tydelig ikke opplevd det selv...[:-]    barnet mitt må ha beina bøyd nå, og det er VONDT for ham.  beina sovner etter kort tid, og han hyyyler av smerte.  det stikker jo sånn![:(]

Sånn var det her og. Han gråt og hylte av smerte fordi beina sovnet ved hver eneste biltur nå i sommer. Derfor kjøpte vi beltestol til han og bilturene er blitt som en drøm. Men han satt bakovervendt så lenge det var mulig. Jeg var helt bestemt på at han skulle sitte slik til han var minst fire men det måtte revurderes gitt[:D]

ORIGINAL: hopsideisi

ORIGINAL: Fyrste metall

JO !!  da har du tydelig ikke opplevd det selv...[:-]    barnet mitt må ha beina bøyd nå, og det er VONDT for ham.  beina sovner etter kort tid, og han hyyyler av smerte.  det stikker jo sånn![:(]
Har du prøvd å ta av han skoene når han sitter i sete??

Back
Topp