Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det funket ganske bra, men jeg må innrømme at jeg har vært litt nede også. jeg har med tiden lært at det er lurt og egentlig godt å få det ut også. Kjenne på følelsene en står i og så bevege seg videre. I morgen har jeg fått det enda mer på avstand, så det kommer til å bli en enda bedre dag.Syns det høres ut som en god plan for å i alle fall ikke la dagen synke helt ned i kjelleren !
Hehe, takk for heiarop!Heia heia aksjemarkedet !
Tusen takk for så flott og inspirerende melding, det setter jeg skikkelig pris påGodt å høre at spira endelig satt etter mye forskjellig prøving. For en solskinnshistorie! Jeg vil også takke for håp og gode, fornuftige råd. Masse lykke til videre i graviditeten, gode duKjære deg, jeg kjenner meg sååå igjen. De fant ingenting som var galt.
Jeg startet på privat klinikk, (Hausken) Adrian gynekologen der fant noen polypper. De ble operert ut etter ett IvF forsøk. Etter det hadde jeg ett fryse forsøk, det funket ikke. Jeg begynte på q10, d-vitaminer. Sykemeldte meg, og i tillegg tok jeg noen tabletter jeg fikk fra klinikken som het Letrozol. Nektet samboeren å drikke sort drikke de dagene vi prøvde. Brukte kalender, termometer og babyplan sine eggløsningstester, her ble det hanky panky til temperatur og annenhver dag. Tydligvis klaffet det. For 1. desember ti dager etter var det to svake streker på babyplantest.
Hvis ikke dette skulle gå, da hadde jeg tenkt å gå til Åge på Oslo Legesenter.
Spørre etter eggløsningsprøyter av han. Om det ikke gikk ville jeg til OLGA klinikken.
Her sitter jeg 10+3 og har en milepel på mandag, aldri vært gravid så lenge noen gang.
I november og før det tenkte jeg bare på å bli gravid. Nå er jeg bare engstelig for å miste graviditeten. Selv om du planlegger, gjør hyggelig ting også. Vi har reist på the well og kost oss, lag det til opplevelser. Jeg har selvfølgelig fordypet meg i podcaster om temaet og faglitteratur. Men vi har forsøkt å snakke å oppleve litt andre ting også.
Ønsker deg lykke til, og jeg har ikke kastet testene mine enda, for det er Vansklig å tro på graviditeten. Gleder meg til posetivtest hos deg. Dag en på mens er bare en ny begynnelse.
Det er så slitsomt, for selv om man vet at man har støtte, er det jo i din/min kropp det skal skje. Mitt/ditt hode som tenker tankene og må ta avgjørelsene. Men å møte på Adrian å bare få noe konkret, ikke noe mere enn at det kan skje 15 ganger til at du må prøve.Tusen takk for så flott og inspirerende melding, det setter jeg skikkelig pris påGodt å høre at spira endelig satt etter mye forskjellig prøving. For en solskinnshistorie! Jeg vil også takke for håp og gode, fornuftige råd. Masse lykke til videre i graviditeten, gode du
Takk for tipsDet er så slitsomt, for selv om man vet at man har støtte, er det jo i din/min kropp det skal skje. Mitt/ditt hode som tenker tankene og må ta avgjørelsene. Men å møte på Adrian å bare få noe konkret, ikke noe mere enn at det kan skje 15 ganger til at du må prøve.
Jeg er så imponert over alle som har hatt lenger reise enn oss denne gangen
Adrian jobber på Ibsen klinikken i Porsgrunn også. Anbefaler virkelig han. Fikk jo ikke prøvd Aage Huseby, men hørte en podcast med han og Hausken. Søk opp den, den var lærerik kanskje det klaffer denne gangen
Lykke til!CD 11
Sterkere EL-test, men ikke positivt helt enda. Prøver ny test litt seinere i dag. Siden vi har prøvd så lenge og legene ikke finner ut at noe er i veien med noen av oss, må vi jo bare prøve nye løsninger selv. Denne gangen kjører vi på med progesterontilskudd! Jeg har jo kort syklus og lutefasen er også litt kort. Jeg har et par pakker liggende etter fjorårets IVF-forsøk og nå tenker jeg de skal få komme til nytte. De er ganske sterke, så jeg tenker det holder med 1 tablett pr dag fra ca. dag tre etter EL. NU KJØR VI!