Fra IVF-reise til IVF-pause (vi prøver i mellomtiden på "gamlemåten")

CD15 - 5 DPO

Ny syklus og inne i dpoland så nå er det bare å vente. :shy: Heldigvis har jeg greit med gjøremål i løpet av uka som kommer. Planen er å holde meg fra å teste til torsdag eller fredag, altså 9 eller 10 dpo. Helst skulle jeg ha begynt NÅ, men jeg får bare holde meg fast å vente.

Tidligere denne uken var jeg på sykehuset for å ta en prøve av livmorslimhinna. Uff, det var skikkelig vondt! Det var litt problematisk å komme frem av en eller annen grunn, så det ble litt mer styring enn først tenkt. Jeg ropte og skrek når de dreiv og klippet oppi der :sad010Smertene gikk over så fort de var ferdige, heldigvis. Nå tar det ca et par uker før prøveresvaret kommer. Slike tester kan blant annet avdekke bakteriell vaginose og/eller andre typer underliggende tilstander som kan være med å påvirke/minske muligheten for å få barn, slik jeg har forstått det. Nå går vi all in for å finne årsak, så får vi vurdere veien videre når vi har fått litt mer svar. I mellomtiden prøver vi fortsatt på egenhånd - på gamlemåten :Heartred

CD21 - 11 DPO

Negativ test på andreurin i dag. I går kveld trodde jeg kanskje at jeg kunne skimte en skygge (veeeeeeldig svak, ikke kamerasynlig), men i dag er det absolutt ingenting å skimte. Det stikker og skjer mye på begge sider og i tillegg har jeg gul utflod, men altså var det ingenting denne gangen heller. Fy f**n, at vi gidder.... idioti å gjøre det samme om og om igjen, når det åpenlyst ikke fungerer. Nå er jeg smålig lei og frustrert. ÆHHHHH!

Håper du får noen svar fra de prøvene du har tatt :Heartred Jeg skjønner godt at du blir frustrert og lei etter så lang tid!

Vi har ikke kommet noe videre med noen ting, føles det som. Blodprøvene viste at alt var innenfor normalen (AMH har sunket en del, men fortsatt er den innenfor normalen). Prøven av livmorslimhinna var også normal.

Nå er status:

CD 20 - 6 DPO

Jeg regner med testinga starter på tirsdag.

Back
Topp