MammaØnsket
Forelsket i forumet
Nå kom litt blod. Bedre hell neste gang 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis har jeg greit med gjøremål i løpet av uka som kommer. Planen er å holde meg fra å teste til torsdag eller fredag, altså 9 eller 10 dpo. Helst skulle jeg ha begynt NÅ, men jeg får bare holde meg fast å vente.
Smertene gikk over så fort de var ferdige, heldigvis. Nå tar det ca et par uker før prøveresvaret kommer. Slike tester kan blant annet avdekke bakteriell vaginose og/eller andre typer underliggende tilstander som kan være med å påvirke/minske muligheten for å få barn, slik jeg har forstått det. Nå går vi all in for å finne årsak, så får vi vurdere veien videre når vi har fått litt mer svar. I mellomtiden prøver vi fortsatt på egenhånd - på gamlemåten 
Jeg skjønner godt at du blir frustrert og lei etter så lang tid!
(rugeklar) 
Klukk, klukk!
Jeg har litt vanskelig for å tenke at det er symptom, for det viser seg jo at alt jeg har kjent på siden vi begynte å prøve ikke har vært noe... Samtidig mister jeg aldri helt troa heller. Hver måned/syklus restartes jeg både når det kommer til håp, pågangsmot og positivitet. Eeeeeen gang skal vi få det til! Jeg bare føler det skikkelig på meg! 

Det passer egentlig j#vlig dårlig... ikke bare spøker det for denne syklusen, men også kanskje for neste (pga reising i forbindelse med jobb). Jeg ber til høyere makter om at jeg har feil i mine antakelser.
Jeg kjenner at bare tanken på å gjøre det hjelper litt. 

Orker ikke at alt skal bli så mørkt og negativt (jeg har vært ganske langt inni det før og vet hvor tungt det er å både være der og komme ut av det). Denne prøvinga er heavy for både kropp og sjel.

Jeg er spent på fortsettelsen! Det er jo helt håpløst sånn som det har vært siste syklusene, med spotting ca fra el til mensen, så hvis jeg finner noe som kan funke for meg så er det jo gull verdt. Forhåpentligvis upper det sjansen for graviditet også 

Jeg må lese meg opp evt ta en chat med Herr gpt.