Fra enslig prøver, til prøver med samboer

7 dpo, og røk på en smell :hilarious: Er selvfølgelig blenda hvit så tidlig.. jaja, symptomene er der enda, så jeg prøver meg på ny test på tirsdag tenker jeg. Da har jeg en rfsu liggende. Lest mye forskjellig om de i det siste. Jeg fikk fin strek med den 10 dpo sist, så håper på det samme denne gangen:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • A145AD85-C240-44D8-97CB-EDEF5C3BFFFF.jpeg
    A145AD85-C240-44D8-97CB-EDEF5C3BFFFF.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 48
9 dpo. Smalt til med en test i morges. Ultrasvak rosa strek, men utrolig vanskelig å se :hilarious: Tok en ny test nå, men den var blenda. Får se i morgen tidlig om det er noe. Symptomene er der enda, så har fortsatt et håp:D Men det er jo bare første pp, så har ikke akkurat forventning om at det skal gå med en gang. Vært koselig om det gikk da:hilarious: Eneste jeg da gruer meg til, er nok en ferie hvor jeg er trøtt og uggen store deler av dagen. Men er verdt det:D
 
Da kom det endelig en rosa strek. 10 dpo.. samme som sist.. i og med at det er første forsøk, så tør jeg ikke helt tro det.. så enkelt er det ikke :arghh: Huff. Blir noen vanskelige dager framover.. får teste og prøve å beholde roen:hilarious:
 

Vedlegg

  • 93CDC81A-C69C-4081-AFA9-ACF2E60D7F0A.jpeg
    93CDC81A-C69C-4081-AFA9-ACF2E60D7F0A.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 107
Forrige mnd endte i kjemisk, så nå er vi igang igjen. Fikk positiv el test i dag, og la inn aksjer på onsdag. Prøver i kveld og i morgen og.. så får vi krysse fingrene :D Rart hvor godt jeg kjenner at el kommer. Er ganske greit. Før vi fikk minstemann, så hadde jeg sykluser på alt fra 23-48 dager.. kjente heldigvis el da også, så slapp å svi av så mye penger på tester:hilarious: Nå er det ganske stabilt på 31-32 dager.. spent på dpo land:D
 
2 dpo ifølge Flo.. hadde positiv el test fredag lørdag og søndag morgen. Negativ formiddag på søndag. Antar el var søndag da.. hadde et merkelig trykk/iling nedi der i går. Samme følelse som når fødsel er igang og det begynner å åpne seg :hilarious: Kanskje noe lukking på gang der nede:hilarious: Ellers lite å meddele.. litt småmurring innimellom. Bruker babyklister nå i to uker framover, eller til negativ test.. håper dagene går fort denne runden:dance008
 
3 dpo. 4 dpo hvis man skal regne etter første positive el test (hadde 3 morgener på rad). Som forrige mnd kjenner jeg murring og litt trykk nedi der. Hvit utflod oppdaget jeg i dag. Det er ikke vanlig for meg :bored: Når jeg ble gravid i 2020 gikk visst prosessen veldig fort, så jeg ble satt fram en hel uke på ul, selv om jeg visste når el var. Han kom 8 dager før ul termin. Forrige mnd kjente jeg festesmerter 4 dpo. Så her skjer visst ting tidlig:hilarious: Har ikke så mye forventning denne runden, men håper på å kjenne litt mer framover:hilarious:
 
4 dpo (muligens 5). Rar følelse i puppene :hilarious: Akkurat som om det svir litt inni der.. fortsatt murring.. Dagene går seint når vi det er dårlig vær og vi har ingen planer:arghh: Men har jo en på 1,5 som holder dagene gående.. galskap fra morgen til slutt:hilarious:
 
Tok en reading på Etsy, og fikk dette svaret

9E7E8985-1639-4CC0-8FC9-858F1195B932.png


Spesielt at jeg hadde kjemisk i juli. El var enten juli eller august.. fortsatt mulighet for ny el i august.. men er det snakk om neste år, så spørs det :hilarious: Hun mener at jeg får jente da. Det tror jeg nok ikke, siden det ikke er jenter i mannens familie. Men noen må kanskje være den første ?:p

Stølheten der nede har gitt seg litt :bored: håper det var «verst» pga egg som festet seg :p Men har fortsatt litt «svie» i puppene. Litt som utdriving.. tror kanskje jeg har regnet feil og. Siden første positive el test var fredag, og el da evt lørdag, så er jeg jo strengt tatt 7 dpo i dag:oops: jaja.. må fortsatt vente noen dager med test !
 
Ny pp, ny strek.. håper den utvikler seg utover dagene. Er mest sannsynlig 9 dpo i dag. Men kan faktisk være 8 dpo.. tar kanskje en ny i kveld.. men hvertfall i morgen :D Vet mange får skygge på babyplan, så vi får se.. har fortsatt litt lette symptomer.. men ikke sterke nok til å ha helt troen..

6B503FED-FBC6-4FDE-A577-FF57385EB77A.jpeg
 
Ny pp, ny strek.. håper den utvikler seg utover dagene. Er mest sannsynlig 9 dpo i dag. Men kan faktisk være 8 dpo.. tar kanskje en ny i kveld.. men hvertfall i morgen :D Vet mange får skygge på babyplan, så vi får se.. har fortsatt litt lette symptomer.. men ikke sterke nok til å ha helt troen..

Vis vedlegget 386295
Så spennende!! Jeg synes det ligner mer på en babystrek enn en skyggestrek :shy: Krysser fingra!
 
Dagens tester. 10-11 dpo nå.. tenker vi kjøper inn digital, men er usikker på om jeg tør å ta :think005 Fikk positiv digital 10 dpo sist da.. så det er vel en sjanse for at det går:nailbiting: Fortsatt mye kramper og ligamentsmerter i høno. Og såre pupper..
8E89A69C-3B75-4384-82CC-D75C236C85EE.jpeg
 
Da kom den positive digitale. Spennende :D Går nok litt tid før jeg slapper helt av, men digital er hvertfall en start:D

84A2D496-481D-47E1-B6AE-D0A0EE73E47D.jpeg


25 april blir da termin. Fin tid med vårbaby vel ?

Kjenner litt på dårlig samvittighet og nå. Vi startet å prøve forrige mnd, ble gravid som endte i kjemisk. Nå pp2 er vi gravid igjen.. og en god venninne av meg har prøvd nå i 4 år. Vært gjennom ivf også, men ingen baby. Og her blir vi gravide så fort og «enkelt».. nr 2 før hun har fått 1. syns det er utrolig urettferdig. Vet man ikke skal tenke sånn, og hun blir såklart veldig glad på mine vegne. Men det er vanskelig å ikke få dårlig samvittighet.. huff.. skulle ønske alle ble gravide når de ønsker :arghh:
 
Da kom den positive digitale. Spennende :D Går nok litt tid før jeg slapper helt av, men digital er hvertfall en start:D

Vis vedlegget 386443

25 april blir da termin. Fin tid med vårbaby vel ?

Kjenner litt på dårlig samvittighet og nå. Vi startet å prøve forrige mnd, ble gravid som endte i kjemisk. Nå pp2 er vi gravid igjen.. og en god venninne av meg har prøvd nå i 4 år. Vært gjennom ivf også, men ingen baby. Og her blir vi gravide så fort og «enkelt».. nr 2 før hun har fått 1. syns det er utrolig urettferdig. Vet man ikke skal tenke sånn, og hun blir såklart veldig glad på mine vegne. Men det er vanskelig å ikke få dårlig samvittighet.. huff.. skulle ønske alle ble gravide når de ønsker :arghh:

Gratulerer ❤ Vi fikk vårbarn og syns det var helt topp! Sommeren gikk litt i ball, med nyfødtperiode og alt det innebærer. Men ift høst og vinter syns jeg det var supert. Og, når det ble vår igjen var mini stor nok til å utforske ute barbent og med solhatten litt på snei:love7


Kjenner meg godt igjen i følelsene dine. Har liknende i min vennekrets. Vi har underveis pratet mye om det, og hatt rom og takhøyde for hele følelsesregisteret. For vårt vennskap fungerte det veldig fint og vi er nok faktisk blitt enda nærere venninner. Nå fikk min venninne barn til slutt, så det kan jo selvfølgelig være en påvirkende faktor.
 
Gratulerer ❤ Vi fikk vårbarn og syns det var helt topp! Sommeren gikk litt i ball, med nyfødtperiode og alt det innebærer. Men ift høst og vinter syns jeg det var supert. Og, når det ble vår igjen var mini stor nok til å utforske ute barbent og med solhatten litt på snei:love7


Kjenner meg godt igjen i følelsene dine. Har liknende i min vennekrets. Vi har underveis pratet mye om det, og hatt rom og takhøyde for hele følelsesregisteret. For vårt vennskap fungerte det veldig fint og vi er nok faktisk blitt enda nærere venninner. Nå fikk min venninne barn til slutt, så det kan jo selvfølgelig være en påvirkende faktor.
Det høres jo veldig fint ut! Nå har jeg hatt en vinterbaby og en høstbaby. Blir bra med en vårbaby og :love017

Vi må nok ha en liten samtale når jeg forteller henne ja.. Det er helt sikkert mest for min del, men er nok godt for begge to. Lenge siden jeg har spurt hvordan de ligger an nå og. Siden ting tar sånn tid, og de har fått så mye spørsmål disse årene. Tenker hun forteller om hun vil :)
 
Det høres jo veldig fint ut! Nå har jeg hatt en vinterbaby og en høstbaby. Blir bra med en vårbaby og :love017

Vi må nok ha en liten samtale når jeg forteller henne ja.. Det er helt sikkert mest for min del, men er nok godt for begge to. Lenge siden jeg har spurt hvordan de ligger an nå og. Siden ting tar sånn tid, og de har fått så mye spørsmål disse årene. Tenker hun forteller om hun vil :)

Vi opplevde det hvertfall som veldig trygt og støttende å dele. Jeg sa også at det vsr greit for meg om hun hatet meg litt, så lenge hun ikke stengte meg ute. Hun da til meg at det var greit jeg hadde dårlig samvittighet, så lenge jeg ikke droppet å snakke med henne for å skåne henne på noe vis. Det la liksom kjørereglene for hele relasjonen etter at jeg ble gravid og bi hadde mange fine og vonde samtaler. Alltid greit å få snakket sammen ja :)
 
Strekene fortsetter å stige, selv om jeg syns det går litt for sent. Skulle vært sterkere nå. 14-15 dpo.. men jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Tar ny digital om noen dager, så får vi se om den går videre til 2-3 uker.. De to bildene øverst er 13-14 dpo, nederst er 14-15 dpo

2DE4815F-AAA6-48C8-8A87-97006B2249F5.jpeg
A9A1F85F-B40A-47FF-9D75-1E508DD8C246.jpeg
F7568C08-2788-4243-98CF-3940E975643B.jpeg
F149E205-E5DB-46EC-AF0A-29D5BDB18E84.jpeg
 
Fikk 2-3 uker på digital på onsdag.. så det går framover. Ser om jeg får 3+ på onsdag igjen kanskje ? Ellers er symptomene de samme. Murring/stikking og såre/ømme pupper.. var litt kvalm i starten, men kjenner ikke noe nå. Bare når jeg er sulten.. trøtt er jeg da ! Hele tiden :hilarious: I tillegg har jeg en på 1,5 som ikke sover så bra om natten. Dårlig kombo:hilarious:

Skal fortelle min far i morgen, på bursdagen hans.. Blir et lysglimt i en litt tøff høst hvor han må finne ny plass å bo. Gleder meg til å fortelle ! Minstemann skal gå med T-skjorte det står «storebror» på:love7
 
Målte hcg for 5 dager siden som ble målt til 965. Syns det var lavt, 5+1 ish.. Målte på nytt for 3 dager siden. Måtte vente over helgen for å få svar, så her sitter jeg da :banghead: Håper virkelig den har doblet seg ! Med forrige hadde jeg rundt 4000 på samme tid. Blir jo klart bekymret da:banghead: Syns det er dårlig å la folk vente så lenge, på et svar de så desperat trenger.. heldigvis er jeg på jobb i dag, så dagen går noenlunde raskt. Er på soverom med småttisene nå da.. da fikk hodet plutselig tid til å tulle seg.. har lyst å prøve en digital hvis jeg ikke har fått svar til jeg er ferdig på jobb. Bare se om det dukker opp 3+ som jeg har ventet på:p Har lyst å fortelle det på jobb, siden jeg er mye dårlig og sliter med bekkenet. Men venter liksom på den bekreftelsen på at det går rette veien først.. Forhåpentligvis kan jeg fortelle det snart:D
 
Back
Topp